باتری 3 سلولی با ظرفیت 36 وات ساعت - فاقد سیستم عامل

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

ASUS K541UV i5-A

لپ تاپ ایسوس مدل  K541UV i5-A

لپ تاپ ASUS K541UV i5-A ازجمله مدل‌های خوش‌ساخت شرکت ایسوس محسوب می‌شود که آمیزه‌ای است از زیبایی در طراحی، کارایی زیاد و درعین‌حال قیمت مناسب. این لپ‌تاپ به‌واسطه‌ی قابلیت‌ها و امکاناتی که دارد، علاوه‌بر کاربری معمول روزمره، برای کاربری مالتی‌مدیا هم مناسب است. بدنه‌ی شیک لپ تاپ ASUS K541UV i5-A با اینکه کاملا از پلاستیک ساخته شده است؛ به‌گونه‌ای طراحی شده کهه بسیار به لپ‌تاپ‌های فلزی و رده‌بالا شبیه است. این بدنه حدود 27.5 میلی‌متر ضخامت و ۲.۳ کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول، پنل TFT با وضوح HD و روکش براق دارد که وضوح HD آن تماشای فیلم و محتوای تصویری اینترنتی را با کیفیت متوسطی ارائه می‌کند. البته به دلیل بهره‌بردن از پنل TFT و روکش براق، زاویه‌ی دید این صفحه‌نمایش کامل نیست؛ به‌خصوص در محیط‌های خارجی پرنور کارکردن با آن کمی مشکل است و از کیفیت تصویر کاسته می‌شود. وجود بلندگوهای قوی با تکنولوژی SonicMaster ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های متعدد و متنوعی را روی لبه‌های  K541UV می‌بینید که شامل USB Type-C، USB 3.0، USB 2.0، HDMI، VGA،  LANو کارت‌خوان می‌شود. به‌این‌ترتیب می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد. شاید تنها مشکل در این بخش، محدودبودن سرعت LAN به 100 مگابیت در ثانیه است. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی هم در این محصول استفاده کرده است. پردازنده‌ی مرکزی کم‌مصرف اما قوی Core i5 6200U اینتل از نسل Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 920MX انویدیا، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی، مجموعه‌ی سخت‌افزاری این کانفیگ را تشکیل می‌دهند که برای کاربری معمول روزمره کاملا مطلوب هستند. البته نباید اجرای نرم‌افزارهای سنگین و بازی‌های روز با کیفیت بالا را از آن‌ها انتظار داشته باشید.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus VivoBook Max X441UV – B

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Max X441UV – B

برای معرفی لپ تاپ Asus VivoBook Max X441UV – B باید گفت سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به‌عنوان دستگاه‌های مالتی‌مدیای ارزان‌قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های 15 اینچی و 14 اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبشان، توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در برخی از مدل‌های سری X در کنار سخت‌افزارهای اقتصادی، از شاسی‌های پلاستیکی هم استفاده کرده است تا قیمت نهایی محصول را رقابتی و به‌صرفه کند. این شرکت در مدل «X441UV» هم از همین فرمول بهره برده و محصولی خوش‌قیمت تولید کرده است. مجموعه‌ی پردازنده‌ی مرکزی سری Core i5 اینتل، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce 920MX با دو گیگابایت حافظه‌ی احتصاصی، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی، مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند کهه  برای انجام امور  روزمره و اجرای برنامه‌های مختلف و تا حدی سنگین می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. صفحه‌نمایش HD با روکش براق و زاویه‌ی دید محدود این لپ‌تاپ‌، کیفیت تصویر معمولی را ارائه می‌دهد که البته برای محصولی در این رده‌ی قیمتی انتظاری بیشتر از این هم نباید داشت. این دستگاه از لحاظ ابعاد، محصولی باریک یا کوچک به‌شمار نمی‌رود؛ بااین‌حال وزن 1750 گرمی‌اش برای حمل و جابه‌‎جایی بسیار مناسب است. به واسطه‌ی پورت‌های متعدد موجود در دو طرف لپ‌تاپ‌ هم می‌توان انواع ابزارهای جانبی یا صفحه‌نمایش‌های جداگانه را به آن متصل کرد.از جمله پورت های قابل ذکر برای این لپ تاپ می توان بهه VGA  ،HDMI ، USB Type C  و همچنین USB نسخه 3 اشاره داشت. کیبورد جزیره‌ای و تاچ‌پد یک‌‌تکه‌ی این محصول هم از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. درمجموع اگر براق‌بودن صفحه‌نمایش و عملکردد نه‌چندان خوب باتری در کاربری‌تان از لپ‌تاپ تاثیر منفی ندارد، X441UV می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزمره‌تان باشد.باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 36 وات ساعت وظیفه شارژ دهی را در این لپ تاپ بر عهده گرفته است .برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus VivoBook Max X441UV – A

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Max X441UV – A

برای معرفی لپ تاپ Asus VivoBook Max X441UV – A باید گفت سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به‌عنوان دستگاه‌های مالتی‌مدیای ارزان‌قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های 15 اینچی و 14 اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبشان، توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در برخی از مدل‌های سری X در کنار سخت‌افزارهای اقتصادی، از شاسی‌های پلاستیکی هم استفاده کرده است تا قیمت نهایی محصول را رقابتی و به‌صرفه کند. این شرکت در مدل «X441UV» هم از همین فرمول بهره برده و محصولی خوش‌قیمت تولید کرده است. مجموعه‌ی پردازنده‌ی مرکزی سری Core i7 اینتل، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce 920MX با دو گیگابایت حافظه‌ی احتصاصی، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی، مشخصات فنی این مدل را تشکیل می‌دهند که  برای انجام امور  روزمره و اجرای برنامه‌های مختلف و تا حدی سنگین می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. صفحه‌نمایش HD با روکش براق و زاویه‌ی دید محدود این لپ‌تاپ‌، کیفیت تصویر معمولی را ارائه می‌دهد که البته برای محصولی در این رده‌ی قیمتی انتظاری بیشتر از این هم نباید داشت. این دستگاه از لحاظ ابعاد، محصولی باریک یا کوچک به‌شمار نمی‌رود؛ بااین‌حال وزن 1750 گرمی‌اش برای حمل و جابه‌‎جایی بسیار مناسب است. به واسطه‌ی پورت‌های متعدد موجود در دو طرف لپ‌تاپ‌ هم می‌توان انواع ابزارهای جانبی یا صفحه‌نمایش‌های جداگانه را به آن متصل کرد.از جمله پورت های قابل ذکر برای این لپ تاپ می توان بهه VGA  ،HDMI ، USB Type C  و همچنین USB نسخه 3 اشاره داشت. کیبورد جزیره‌ای و تاچ‌پد یک‌‌تکه‌ی این محصول هم از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. درمجموع اگر براق‌بودن صفحه‌نمایش و عملکردد نه‌چندان خوب باتری در کاربری‌تان از لپ‌تاپ تاثیر منفی ندارد، X441UV می‌تواند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزمره‌تان باشد.باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 36 وات ساعت وظیفه شارژ دهی را در این لپ تاپ بر عهده گرفته است .برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X541UA -A

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS X541UA -A

لپ تاپ ASUS X541UA -A برای بررسی  باید گفت با اینکه بدنه‌ی ایسوس X541 هم، مثل سایر لپ‌تاپ‌هایی که در این بازه‌ی قیمت قرار دارند، از پلاستیک ساخته شده است، کیفیت بالا و ظاهر زیبایی دارد. قاب پشت و فضای اطراف کیبورد، دارای روکشی مات با طرح فلز برس‌خورده است. که این دستگاه  لپ‌تاپ‌ برای کابری عمومی یا خانگی مفید است البته کیفیت ساخت دستگاه هم خوب است. این لپ‌تاپ‌های ۱۵٫۶ اینچی با روکش یراق تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و این در حالی است که اکثر لپ‌تاپ‌های ۱۵اینچی، وزنی بین ۲٫۳ تا ۲٫۵ کیلوگرم دارد.لپ تاپ ASUS X541UA -A دارای صفحه نمایش ار نوع TFT LED-backlit LCD به صورت Full HD|1920×1080 با نسبت تصویر 6 به 19 می باشد و مثل سایر اعضای سری X، مدل X541UA هم از کیبوردی جزیره‌ای استفاده می‌کند. کلید‌های بزرگ این نوع چیدمان به صورت جدا از هم روی کیبورد قرار گرفته‌اند تا هم خطاهای تایپی را کاهش داده است. کلیدها به اندازه‌ی کافی بزرگ‌اند و فضای زیادی برای حرکت دارند تا بتوانند حس خوبی را هنگام تایپ‌کردن به کاربر منتقل کنند. پد لمسی یک تکه با حساسیت بالا دارد و امکان استفاده از فرمان چند لمسی ان را جهت کارهای روزمره مناسب ساخته است. بلند گوها با تکنولوژی SoniMaster صدایی با کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد.تنوع پورت ها نیز خوب است که شامل پورت VGA, HDMI , USB 2.0 , USB 3.0 , پورت شبکه هم دارد. این دستگاه لپ تاپ ASUS X541UA -A از پردازنده‌ی مرکزی Core i3 7100U با فرکانس 2,4 گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ساخت شرکت INTEL ، مدل HD Graphics 620 بدون حافظه گرافیگی مجزا استفاده شده است. حافظه‌ی رم 4 گیگابایت از نوع DDR4 و  500 گیگابایت هارددیسک با سرعت 5400 دور در دقیقه است. باتری لیتیوم یونی سه سلولی با ظرفیت 36 وات‌ساعت قابلیت شارژدهی 5 ساعت وظیفه تامین نیرو را در این  لپ تاپ را عهده دارد. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.