باتری 2 سلولی- microsoft windows 10

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

ASUS A555LB -A

لپ تاپ ایسوس A555LB

لپ تاپ  ایسوس مدل A555LB محصولی مجهز به پردازنده های جدید شرکت INTEL  یعنی نسل پنجم به نام برادول شده ، که توانایی پردازش اطلاعات را به خوبی دارد و کارت گرافیک شرکت NVIDIA با صفحه نمایش 15.6 اینچی شرایط مناسبی را برای کاربر فراهم می کنند.پردازنده ی این سری از لپ تاپ ها از جدید ترین سری پردازنده ها مربوط به کمپانی اینتل Core™ i7-5500U به کار رفته است . این پردازنده به دلیل قرار گرفتن در سری U، مصرف بسیار کمی دارد، از این رو افزایش طول عمر باتری را منجر می شود. این لپ تاپ  تمام پورت هایی که شما برای یک لپ تاپ انتظار دارید را دارا می باشد و در کل یک لپ تاپ همه چیز تمام به حساب می آید. پورت های این دستگاه شامل: دو USB3، یک پورت USB2، خروجی HDMI، خروجی VGA، پورت شبکه.مقدار حافظه ی رم 8 گیگابایت می باشد. همچنین 1ترابایت حافظه از نوع هارد دیسک موجود است.پردازنده ی گرافیکی این محصول از نوع  GeForce 940M مربوط به شرکت  NVIDIA که در کنار آن 2 گیگابایت حافظه اختصاص یافته است. این پردازنده ی گرافیکی نیاز شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی و نرم افزارهای سه بعدی به راحتی پشتیبانی می کند.باتری به کار رفته در این لپ تاپ، 2 سلولی لیتیوم-پلیمر است و در تست های صورت گرفته روی این باتری نشان داد که این باتری 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS K556UF i5 -C

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS K556UF i5

برای بررسی ASUS K556UF i5 -C  ایسوس، اوایل سال 2014 میلادی، نسل جدید لپ‌تاپ‌های چندمنظوره‌ی (خانگی/اداری/ مالتی مدیا) سری k را معرفی نمود. لپ‌تاپ‌هایی که در آن‌ها، بیش از هر چیز به ارزش خرید محصول توجه شده است. سریK جدید در سه مدل ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه شده‌اند تا بتوانند نیاز هر نوع کاربری را پوشش دهند. این لپ‌تاپ‌ها نسبت به قیمت مناسبی که دارند، امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.مدل K556UF ، مجهز به پردازنده مرکزی Core i5 6200U است که یکی از قوی‌ترین مدل‌های سری Skylake برای ابزارهای قابل حمل محسوب می‌شود.K556UF از پردازشگر گرافیکی Nvidia GeForce 930M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی، شش گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. این مجموعه سخت‌افزاری برای انجام کارهای نیمه‌حرفه‌ای و روزمره کاملا مناسب و ایده‌آل است.باتری این لپ‌تاپ مانند نسل قبلی سری‌های X و K، یک نمونه 2 سلولی لیتیوم- یون پلیمری با ظرفیت 38 وات‌ساعت است که میزان شارژدهی آن به لطف پردازنده مرکزی سری Skylake از 4 ساعت به 5 ساعت افزایش پیدا کرده است. در کل سری K ایسوس مانند سری x جزء محصولات با کاربرد معمول و روزانه دسته بندی می شود و از هر قابلیتی چیزی دارد و هیچ کدام را در حد اعلا ندارد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X555Lj i7 -A

لپ تاپ ایسوس ASUS X555Li i7

برای بررسی ASUS X555Lj i7 -A باید گفت سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به عنوان یک دستگاه مالتی مدیای ارزان قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده است. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های 15 اینچی و 14 اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبی که دارند توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در طراحی این دستگاه با پایین آوردن کیفیت ساخت شاسی و استفاده از پلاستیک به جای فلز، توانسته قیمت این سری از محصولات خود را با کمترین تغییرات در سخت‌افزار، به پایین‌ترین حد ممکن برساند. از طرفی تعدد پورت‌ها و اتصالات در این لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا انتقال اطلاعات به راحتی صورت پذیرد.شرکت ایسوس در بازار رقابت از دیگر رقبای خود مثل لنوو عقب نمانده و صفحه کلید این سری از لپ‌تاپ‌های خود را مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های مدرن از نوع Chiclet یا جزیره‌ای طراحی کرده تا کاربران تجربه و حس خوبی از کار کردن با سری X را داشته باشند در کل سری X ایسوس مانند سری K جزء محصولات با کاربرد معمول و روزانه دسته بندی می شود.این محصول مجهز به  پردازنده Core i7 با فرکانس پردازشی 2.4GHz up to 3 GHz به همراه 4 مگابایت حاظه Cache  است. باید افزود در  کنار این پردازنده 4 گیگ رم از نوع DDR 3  به همراه 500 گیگ هارد به فعالیت می پردازند.این محصول برای انجام پردازش های گرافیکی از پردازنده گرافیکی  GeForce 920M ساخت شرکت Nvidia یکی از معتبر ترین سازندگان کارت گرافیکی بهره گرفته است که 2 گیگ حافظه اختصاصی را برای انجام کار های گرافیکی در اختیار دارد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.