باتری لیتیوم یونی 2200 میلی آمپر ساعت

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

Xiaomi Redmi 2 Dualsim -16GB

گوشی موبایل شیاومی مدل Redmi 2

برای بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 2 Dualsim -16GB باید گفت اوایل سال 2015 میلادی، گوشی میان‌رده‌ی شیاومی با نام Redmi 2 وارد بازار شد. این گوشی که امکان استفاده از دو سیم‌کارت را به‌صورت همزمان دارد، ازز صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی برخوردار است و به همین خاطر وزن کمی هم دارد. شاید دوربین و قدرت پردازنده‌ی اینن محصول رضایت کاربران را در حد یک محصول بالا‌رده برآورده نکند. اما در این محدوده‌ی قیمتی، محصولی مناسب است که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 4G را دارد. صفحه‌نمایش LCD این گوشی از فناوری IPS استفاده می‌کند و دارای محافظ Corning Gorilla Glass 2 است. به‌این‌ترتیب برای محافظت از آن در برابر خط و خش، نگرانی کمتری خواهید داشت. این نمایشگر رزولوشن 1280 × 720 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن 312 پیکسل بر اینچ است. برای انتقال اطلاعات بین گوشی و دستگاه‌های دیگر مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ می‌توان از بلوتوث یا درگاه microUSB استفاده کرد کهه پایین گوشی تعبیه شده است. البته Redmi 2 قابلیت OTG دارد که امکان اتصال فلش‌مموری را نیز به آن فراهمم می‌کند. از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری هم باید گفت که پردازنده‌ی مرکزی این گوشی از تراشه‌ی اسنپ دراگونن 410 بهره می‌برد و به کمک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 64 بیتی و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، با سرعت قابل‌قبولی اطلاعات را پردازش می‌کند. دوربین اصلی گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند با رزولوشن full HD و سرعت 300 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و لبخند و همچنین ثبت موقعیتت جغرافیایی و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلی این گوشی هستند. دوربین سلفی هم سنسور 2 مگاپیکسلیی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کند. بدنه‌ی پلاستیکی این گوشی 133گرمی، 134 میلی‌متر طولل و 67.2 میلی‌متر عرض دارد. باتری لیتیوم پلیمری آن که 2200 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد، قابل‌تعویض است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HTC Desire 650 Dualsim -16GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 650

برای بررسی گوشی موبایل HTC Desire 650 Dualsim -16GB می توان گفت گوشی Desire 650 یکی از میان‌رده‌های جدید اچ تی اس است که با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 2 گیگابایت رم و بدنه‌ی پلاستیکی عرضه خواهد شد. این محصول که حدودا 140 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی 8.4 میلی‌متر است و طول و عرض آن به ترتیب به 146.9 و 70.9 میلی‌متر می‌رسد. برای این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 400 در نظر گرفته شده که با پردازنده‌ی 44 هسته‌ای خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. دو گیگابایت رم در کنار این مجموعهه سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است. صفحه‌نمایش 5اینچی Desire 650 با وضوح تصویر 1280×720 HD تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر که از نوع LCD است، محافظ گوریلاگلس را به خدمت گرفته که به استحکام هرچه بیشتر این محصول کمک شایانی خواهد کرد. روی قاب پشتی Desire 650، سنسوری 13مگاپیکسلی قرار دارد که در مقایسه با محصولات هم‌رده در بازار چندان قابل‌توجه نیست. این دوربین در کنار سنسور 5مگاپیکسلی دوربین سلفی، امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه ، قابلیت تشخیص چهره ، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را فراهم آورده است که می‌تواند بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را پاسخ‌گو باشد. همان‌طورکه گفته شد، یک حافظه‌ی داخلی 16گیگابایتی در این گوشی به ‌کار رفته است که به‌تنهایی برای کاربرانی که همواره فایل‌های صوتی وو تصویری و بازی‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند، کافی نخواهد بود؛ بنابراین می‌توان با استفاده ازز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی در این گوشی ، این ظرفیت را تا 256 گیگابایت افزایش داد.. سیستم‌عامل نسخه‌ی 6 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل اچ تی سی ایفایی نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شاملGoogle Search ،Google Maps ،Gmail  و YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF و مرورگر HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. درنهایت باید بدانید منبع تغذیه در گوشی جدید اچ تی سی یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم‌یون استت که برای محصول میان‌رده‌ای مانند Desire 650 مناسب به نظر می‌رسد.برای اطلاع از قیمت موبایل موردد نظرخود با ما در تماس باشید.

HTC Desire 628 Dualsim -32GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 628

برای بررسی گوشی موبایل HTC Desire 628 Dualsim -32GB می توان گفت گوشی موبایل Desire 628 محصولی دیگر از خانواده Desire شرکت اچ تی سی است این گوشی از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. اینن گوشی موبایل 142 گرم وزن و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. پردازنده هشت هسته‌ای دیزایر 628 در کنار تراشه MT6753 مدیاتک در محیط 64 بیتی و با فرکانس 1.3 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. 3 گیگابایت حافظه رم همراه خوبی برای پردازشگر مرکزی این گوشی است. این حافظه به دلیل استفاده از ظرفیت بالای خود حجم زیادی از داده‌ را درر کسری از ثانیه برای پردازش به پردازنده منتقل می‌کند. فضای 32 گیگابایت دست شمارا در نگه‌داری داده‌هایتان بازز گذاشته است؛ هم‌چنین شما قادر به افزایش ایم مقدار حجم به 2 ترابایت خواهید بود. صفحه‌نمایش این گوشی 55 اینچ بوده و از نوع LCD است. فناوری به کار گرفته‌شده در این صفحه‌نمایش IPS است. تراکم پیکسلی 294، 166 میلیون رنگ و رزولوشن 1280 × 720 از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش Desire 628 است. دیزایر 628 قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G و فناوری‌های ارتباطی EDGE , GPRS , Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. حس‌گر دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشت و دوربین سلفی استفاده‌شده است تا بهترین لحظه‌های شمارا ثبت کند؛ از ویژگی‌های مهم این دوربین می‌توان به قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه ، قابلیت تشخیص چهره ، قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت عکاسی HDR اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

HTC Desire 630 Dualsim -16GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 630

برای بررسی گوشی موبایل HTC Desire 630 Dualsim -16GB می توان گفت گوشی موبایل Desire 630 محصولی دیگر از خانواده Desire شرکت اچ تی سی است که شبکه 3G را پشتیبانی می‌کند. Desire 630 دو سیم کارت راا پشتیبانی می‌کند.دوربین اصلی این گوشی مجهز به سنسور 13 مگا پیکسلی و فلاش LED است که می‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین دوم هم سنسوری 5 مگا پیکسلی دارد و کیفیت عکس‌های سلفی آن رضایت کاربران را جلب خواهد کرد. بدنه پلاستیکی این گوشی تنها 140 گرم وزن دارد و طول و عرضش به ترتیب 146.9 و 70.9 میلی‌متر است. پردازنده 4 هسته‌ای به کار رفته در آن از تراشه اسنپ دراگون 400 بهره می‌برد و به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز است. فضای ذخیره‌سازی این گوشی تنها 16 گیگابایت است که البته بخشی از آن توسط سیستم‌عامل اشغال شده است. اما به لطف شیار microSD که در پیکره آن تعبیه شده است، می‌تواند کارت حافظه‌هایی با حداکثر 200 گیگابایت ظرفیت را پشتیبانی کند و از این بابت نگرانی‌ای وجود نخواهد داشت. نمایشگر 5 اینچی آن از نوع LCD است و با فناوری Super LCD ساخته شده است. این نمایشگر که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد، رزولوشن HD معادل 720 × 1280 پیکسل دارد و تراکم پیکسل‌هایش در هر اینچ 294 است. اچ‌تی‌سی، گوشی موبایل HTC Desire 630 Dualsim -16GB را در سه رنگ خاکستری، سفید و طلایی عرضه کرده است. بد نیست بدانید رنگ طلایی این گوشی تنها مربوط به کلید پاور و لوگوی اچ‌تی‌سی بر روی قاب پشتی بوده و در بخش‌های دیگر از این رنگ استفاده نشده است. بنابراین می‌توانید باا توجه به نیاز و سلیقه فردیتان رنگی را انتخاب کنید که حس بهتری را برایتان به ارمغان بیاورد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.