10000 برگ

در حال نمایش 10 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ مدل SCX-3400

برای معرفی پرينتر Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer باید گفت پرینتر چندکاره‌ی تک‌رنگ SCX-3400 ساخت شرکت SAMSUNG دستگاهی ساده و قابل‌اعتماد است که قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد. تنها با فشار یک دکمه ECO پرینت خود را بهینه‌سازی کنید و بر هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید. با فشار این دکمه و فعال کردن حالت استفاده‌ی کمتر از تونر می‌توانید در استفاده از تونر کاغذ و برق صرفه‌جویی نمایید و لازم نیست برای آن تنظیمات خاصی را انجام دهید و تنها فشار یک دکمه همه کارها را برای شما انجام می‌دهد. با Easy-Eco Driver در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با این نرم‌افزار مفید قبل از چاپ اسناد خود را بررسی کرده و کیفیت، رنگ و دیگر موارد را تنظیم کنید تا نتیجه‌ی دلخواه خود را در چاپ به دست‌ آورید. نرم‌افزار مدیریت پرینتر که همراه دستگاه ارائه می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت دستگاه را نصب‌کرده و از وضعیت آن مطلع شوید. دیگر نگران تمام شدن ناگهانی تونر نباشید زیرا دستگاه پیوسته وضعیت تونر را مورد نظارت قرار داده و به کاربر اطلاع می‌دهد. دکمه‌ی Print Screen که بر روی کنترل پنل دستگاه در قسمت جلوی آن قرارگرفته است به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌سادگی و به‌راحتی محتویات موجود بر روی صفحه را تنها با فشار یک دکمه به چاپ برساند. سرعت بالای چاپ SCX-3400 سبب تسریع روند کاری کاربر در محیط کاری می‌شود و دیگر نیازی نیست تا کاربر برای چاپ مدت‌ها در کنار دستگاه به انتظار بنشیند. وضوح خروجی SCX-3400 هم مانند دیگر ویژگی‌های آن قابل‌توجه است. وضوح 1200 × 1200 صفحات چاپی شما را متمایز کرده و قدرت این مدل را به رخ می‌کشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2020 Laser Printer

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل M2020

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2020 Laser Printer می توان گفت همان‌طور که می‌دانید، کمپانی‌های بسیار زیادی بر سر تولید پرینتر با یکدیگر در حال رقابت هستند. هر یک از این کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا برای به دست آوردن بازار، محصولات بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه دهند. یکی از کمپانی‌هایی که در این زمینه فعالیت بسیاری دارد، شرکت سامسونگ است. این شرکت پرینتر مدل M2020 را به بازار عرضه کرد تا جوابگوی نیازز بسیاری از مشتریان باشد.پرينتر Xpress M2020 ساخت شرکت سامسونگ، پرینتری لیزری و تک‌کاره با قابلیتت چاپ سیاه‌و‌سفید است که در میان پرینترهای رده‌ی متوسط کلاس خود قرار می‌گیرد. پرینتر M2020 سرعتی برابر با 21 صفحه در دقیقه را می‌تواند ارایه دهد که اگرچه جزو بالاترین سرعت‌ها نیست اما برای این رده‌ی پرینتر رقم مناسبی به شما می‌آید. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند به‌ویژه وقتی‌که از نوع تک‌رنگ باشند. از این‌ رو اگر قصد چاپ اشکال گرافیکی و عکس را دارید به سراغ مدل‌های دیگر مانند پرینترهای جوهرافشان بروید. کارتریج طراحی‌شده برای پرينتر قادر است 500 برگ را به چاپ برساند. البته این میزان برر اساس استاندارد‌های خاصی اعلام‌شده است و بسته به نوع محتوای چاپی و وضوح میزان قابل‌تغییر است.. کارتریج این دستگاه از نوع مشکی بوده و نوع پورت اتصال این دستگاه با پورت USB 2.0 است. در این مدل شما می‌توانید به صورت دستی چاپ دورو انجام دهید. توان کار ماهانه‌ی این پرینتر 10000 برگ در ماه است که بسیار عالی  ارزیابی می‌شود. از معایب مهم این پرینتر می‌توان به نداشتن شبکه‌ی بی‌سیم یا Wi-Fi اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2020W Laser Printer

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل M2020W

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2020W Laser Printer می توان گفت پرينتر Xpress M2020W ساخت شرکت سامسونگ، پرینتری لیزری و تک‌کاره با قابلیت چاپ سیاه‌و‌سفید است که در میان پرینترهای رده‌ی متوسط کلاس خود قرار می‌گیرد. این دستگاه از سخت‌افزار متوسطی بهره گرفته است که در آن پردازنده‌ای با قدرت 400Mhz و حافظه‌ای برابر با 64 مگابایت اجزای اصلی سخت‌افزار آن را تشکیل می‌دهند. پرینتر M2020W سرعتیی برابر با 21 صفحه در دقیقه را می‌تواند ارایه دهد که اگرچه جزو بالاترین سرعت‌ها نیست اما برای این رده‌ی پرینترر رقم مناسبی به شما می‌آید. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند به‌ویژه وقتی‌که از نوع تک‌رنگ باشند. از این‌ رو اگر قصد چاپ اشکال گرافیکی و عکس را دارید به سراغ مدل‌های دیگر مانند پرینترهای جوهرافشان بروید. کارتریج طراحی‌شده برای پرينتر قادر است 500 برگ را به چاپ برساند. البته این میزان برر اساس استاندارد‌های خاصی اعلام‌شده است و بسته به نوع محتوای چاپی و وضوح میزان قابل‌تغییر است.. طراحی کوچک و ارگونومیک این پرينتر آن را گزینه‌ای ایده‌آل برای میز کاری شما ساخته است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF3010 Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS MF3010 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 373x276x254 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 7.62 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد.رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 19 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 3010 بسیار بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 10000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF3010 در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon image CLASS MF227dw MFP printer

پرینتر چهار کاره لیزری کانن مدلMF227dw

پرینتر Canon image CLASS MF227dw MFP printer طراحی شده توسط شرکت ژاپنی Canon با قابلیت‌های شبکه و ویژگی‌های خاص خود، کارایی شما را در محیط کار و اداره‌ افزایش می‌دهد و می‌تواند به‌آسانی در محیط کاری شما به اشتراک گذاشته شود.مدل جدید پرینتر های چهارکاره کانن می باشد.ابعاد این پرینتر  391.2x370.8x360.7 میلیمتر و وزن آن 12.8 کیلو گرم است.رزولوشن اپتیکال آن : 600x600 dpi و رزولوشن دیجیتال : 9600x9600 dpi است.نوع چاپ : سیاه و سفید وحافظه پرینتر : 256 MB  می باشد پرینتر 227dw دارای قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس می باشد. با خرید پرینتر MF227dw از امکانات ویژه این مدل از جمله پرینت از طریق AirPrint و Print Service با دستگاههای اپل و اندرویدی خود بهره مند می شوید.با Canon Mobile Scanning for Business مدارک اسکن شده مستقیما به دستگاه موبایل شما ارسال می شود. خرید پرینتر MF227dw با توجه به طراحی جدید و قیمت مناسب یک انتخاب هوشمندانه است.پرینترهای لیزری یکی از انواع پرینترها بوده که در مقایسه انواع دیگر از سرعت بالاتری برخوردار بوده و کیفیت مناسبی نیز دارند و از نظر هزینه چاپ نیز به صرفه تر هستند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF229dw MFP Laser Printer

پرینتر لیزری چهار کاره کانن مدل MF229dw

پرینتر Canon i-SENSYS MF229dw MFP Laser Printer طراحی شده توسط شرکت ژاپنی Canon با قابلیت‌های شبکه و ویژگی‌های خاص خود، کارایی شما را در محیط کار و اداره‌ افزایش می‌دهد و می‌تواند به‌آسانی در محیط کاری شما به اشتراک گذاشته شود. کنترل پنل قابل‌تنظیم، استفاده از دستگاه را بسیار آسان می‌کند. این پرینتر زیبا و سریع و چهار کاره‌ی لیزری، عملیات پرینت، کپی، اسکن و فکس را در بدنه‌ای کوچک و کم‌حجم انجام می‌دهد. سینی کاغذ اصلی با ظرفیت 250 برگ و سینی ADF  با ظرفیت 35 برگ,اسکن و چاپ در تعداد بالا را به‌خوبی و با سرعت انجام می‌دهند. ترکیب وضوح 1200 × 1200 پیکسل و تونر EF متونی واضح و تصاویری شفاف به ارمغان می‌آورد.. با استفاده از دکمه‌های میان‌بر تنها با فشار یک دکمه می‌توانید عملیات اسکن و کپی را انجام دهید و درنتیجه اسکن اسناد و ارسال آن‌ها در شبکه یا کپی چندین برگه در یک برگ به‌آسانی انجام می‌شود.تکنولوژی On-Demand  کانن زمان گرم‌شدن و برق مصرفی دستگاه را کاهش می‌دهد.برای اتصال دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB 2.0 استفاده کنید. سرعت چاپ دستگاه مناسب است و می‌توانید اسناد خود را تا 27 صفحه در دقیقه به چاپ برسانید. برای صرفه‌جویی در مصرف تونر، حالت Toner Saverدر نظر گرفته ‌شده است که میزان تونر مصرفی دستگاه را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.با پیشرفت علم و تکنولوژی ظاهر و امکانات دستگاه های الکترونیکی در حال تغییرات بسیاری هستند که در این زمینه می‌توان این تفاوت را در پرینترها به طور واضح مشاهده کرد. امروزه پرینترها در زندگی روزمره کاربران و کارکرد برای آن‌ها نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که در این فناوری شرکت‌های بسیاری با یکدیگر در حال رقابت هستند که می‌توان به کانن اشاره داشت.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF226DN MFP Laser Printer

 پرینتر چهار کاره لیزری کانن مدل MF226DN

پرینتر Canon i-SENSYS MF226DN MFP Laser Printer طراحی شده توسط شرکت ژاپنی Canon با قابلیت‌های شبکه و ویژگی‌های خاص خود، کارایی شما را در محیط کار و اداره‌ افزایش می‌دهد و می‌تواند به‌آسانی در محیط کاری شما به اشتراک گذاشته شود. کنترل پنل قابل‌تنظیم، استفاده از دستگاه را بسیار آسان می‌کند. این پرینتر زیبا و سریع و چهار کاره‌ی لیزری، عملیات پرینت، کپی، اسکن و فکس را در بدنه‌ای کوچک و کم‌حجم انجام می‌دهد. اتصال شبکه‌ی Ethernet کارایی دستگاه را به‌آسانی در شبکه به اشتراک می‌گذارد. با تکنولوژی Quick First Print Out Time لازم نیست از حالت Sleep Mode  تا چاپ اولین برگه منتظر بمانید. سینی کاغذ اصلی با ظرفیت 250 برگ و سینی ADF  با ظرفیت 35 برگ، اسکن و چاپ در تعداد بالا را به‌خوبی و با سرعت انجام می‌دهند. ترکیب وضوح 600 × 600 پیکسل و تونر EF متونی واضح و تصاویری شفاف به ارمغان می‌آورد.با استفاده از دکمه‌های میان‌بر تنها با فشار یک دکمه می‌توانید عملیات اسکن و کپی را انجام دهید و درنتیجه اسکن اسناد و ارسال آن‌ها در شبکه یا کپی چندین برگه در یک برگ به‌آسانی انجام می‌شود.تکنولوژی On-Demand کانن زمان گرم‌شدن و برق مصرفی دستگاه را کاهش می‌دهد. پرینتر MF216n در حالت آماده‌به‌کار Stand-by Mode بسیار بی‌صدا بوده و در حال کار هم صدای کمی تولید می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به کارهای خود بپردازید. کارتریج All-in-one  به‌کاررفته در  MF216n  شما را از سرویس دستگاه بی‌نیاز کرده و کیفیت کار چاپ دستگاه را تضمین می‌کند؛ همچنین تعویض آن بسیار راحت انجام می‌گیرد. برای اتصال دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB 2.0 استفاده کنید. سرعت چاپ دستگاه مناسب است و می‌توانید اسناد خود را تا 23 برگ در دقیقه به چاپ برسانید. برای صرفه‌جویی در مصرف تونر، حالت Toner Saver در نظر گرفته ‌شده است که میزان تونر مصرفی دستگاه را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.با پیشرفت علم و تکنولوژی ظاهر و امکانات دستگاه های الکترونیکی در حال تغییرات بسیاری هستند که در این زمینه می‌توان این تفاوت را در پرینترها به طور واضح مشاهده کرد. امروزه پرینترها در زندگی روزمره کاربران و کارکرد برای آن‌ها نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که در این فناوری شرکت‌های بسیاری با یکدیگر در حال رقابت هستند که می‌توان به کانن اشاره داشت. .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L1455 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون مدل L1455

برای معرفی پرينتر Epson L1455 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L1455 ساخت شرکت اپسون پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که از سری محصولات رده‌بالای شرکت محسوب می‌شود. این دستگاه که قابلیت‌های اسکن، کپی و فکس را علاوه‌بر پرینت ارائه می‌دهد بسیار قدرتمند است. کاربری اصلی این پرینتر که چاپ با فناوری جوهرافشان است، وضوح بسیار بالایی داشته و قادر است با دقت 1200×4800 پیکسل با فناوری Piezo electric اپسون چاپ کند. در هد چاپ این پرینتر قدرتمند 400 نازل مشکی و 128 نازل برای هر رنگ تعبیه شده است؛ همچنین رنگ مشکی این پرینتر از جوهر pigment و 3 رنگ زرد، آبی و قرمز از جوهر Dye Color استفاده می‌کنند. اتصال بی‌سیمی که در این محصول تعبیه شده است، از اتصال WiFi Direct هم پشتیبانی می‌کند و درنتیجه‌ی آن کاربر می‌تواند از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها به‌صورت مستقیم به پرینتر متصل شده و فایل‌های خود را چاپ کند. علاوه‌برآن قابلیت شبکه‌ی بی‌سیم این امکان را فراهم می‌سازد تا دستگاه به‌سادگی در میان چندین رایانه به اشتراک گذاشته شود. صفحه‌نمایشی 4.2اینچی و لمسی هم برای این دستگاه طراحی شده که کنترل دستگاه را آسان کرده است چاپ دورو از دیگر قابلیت‌های این پرینتر است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro M501n Printer

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M501n

پرینتر HP LaserJet Pro M501n Printer یک پرینتر صنعتی و سرعتی است که فضای کمی را در محیط اشغال می کند. از سرعت مناسب 45 برگی برخوردار است و قابلیت تحت شبکه با سرعت 1000 مگابایت در ثانیه را دارد. این پرینتر لیزری اچ پی به خاطر بهره مندی از اپلیکیشن های مفید Airprint، Eprint و Mforia به راحتی اشتراکک گذاری می شود. با استفاده از نرم افزار این دستگاه می توان به کیفیت ممتاز 4800*600 dpi دست پیدا کرد. ازز دیگر قابلیت های آن به Auto on/off اشاره می کنیم که وقتی دستگاه در حالت Stand by قرار دارد و کاری انجام نمی دهد به صورت اتوماتیک آن را روشن و خاموش می کند و در صورت آمدن پرینت آماده به کار می شود.از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری رنگی HP M501n می توان به سرعت چاپ آن اشاره نمود که از سرعت متوسط چاپ به میزان 45 برگ در دقیقه برخوردار می باشد که از حافظه 256 مگابایت نیز بهره برده است. در چاپ A5 این پرینتر لیزری تا 65 صفحه در دقیقه قابلیت پرینت دارد که سرعت منحصر به فردی حساب می شود.پرینتر لیزری تک کاره رنگی اچ پی M501n دارای 1 کارتریج به شماره های 87a و 87x است که کارکرد آن بسته به نوعع معمولی و حجم بالا بین 9000 برگ تا 18000 برگ می باشد.کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 501n در مقایسه با سایر دستگاه های هم رده ی خود متمایز است و پس از فراوان شدن مواد مصرفی به دستگاهی پرفروش تبدیل می شود.پرینتر تک کاره HP LaserJet Pro M501n Printer دارای چاپ بسیار دقیق متون و اسناد است. از آنجایی که تولید سال 2017 می باشد بنابراین از بالاترین تکنولوژی روز برخوردار است. از زبان های برنامه نویسی PCL6 پشتیبانی می کند و قابلیت فراگیری در پروتکل های مختلف شبکه از جمله: SNMP- SSL/TLS - IPV6 و IPV4 را داراست.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro M501DN Printer

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل M501DN

پرینتر HP LaserJet Pro M501DN Printer یک پرینتر صنعتی و سرعتی است که فضای کمی را در محیط اشغال می کند. این پرینتر لیزری اچ پی به خاطر بهره مندی از اپلیکیشن های مفید Airprint، Eprint و Mforia به راحتیی اشتراک گذاری می شود. با استفاده از نرم افزار این دستگاه می توان به کیفیت ممتاز 4800*600 dpi دست پیدا کرد. از دیگر قابلیت های آن به Auto on/off اشاره می کنیم که وقتی دستگاه درحالت Stand by قرار دارد و کاری انجام نمی دهد به صورت اتوماتیک آن را روشن و خاموش می کند و در صورت آمدن پرینت آماده به کار می شود.این دستگاه در دقیقه قدرت چاپ 65 برگ دو رو را دارد. همچنین یک صفحه نمایش دارد که به کنترل تنظیمات دستگاه هم کمک کرده است. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 550 برگ همراه با یک سینی چند منظوره ی 100 برگی می باشد.پرینتر لیزری تک کاره رنگی اچ پی M501DN دارای 1 کارتریج به شماره 87a است که کارکرد آن بسته به نوعع معمولی و حجم بالا بین 9000 برگ تا 18000 برگ می باشد.کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی M501DN در مقایسه با سایر دستگاه های هم رده ی خود متمایز است و پس از فراوان شدن مواد مصرفی به دستگاهی پرفروش تبدیل می شود.پرینتر تک کاره HP LaserJet Pro M501DN Printer دارای چاپ بسیار دقیق متون و اسناد است. .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.