زایس 26.8-804 میلیمتر- بزرگنمایی اپتیکال 30 برابر- لرزشگیر تصویر اپتیکال

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

SONY HDR-PJ410

دوربین فیلم برداری سونی مدل SONY HDR-PJ410

دوربین‌های فیلم‌برداری سونی از تنوع و تعدد بالایی نسبت به سایر رقبا برخوردار بوده و از لحاظ سخت‌افزاری و قیمتی نیز شرایط متعادلی را عرضه می‌کنند که انتخاب آنها را بسیار منطقی جلوه می‌دهد.HDR-Pj410 دارای یک سنسور CMOS با دقت 2.29 پیکسل بوده و توانایی فیلم‌برداری به‌صورت Full HD را با سرعت 50 فریم بر ثانیه دارد. لنز به کار گرفته‌شده در این دوربین که ساخت زایس است، توانایی بزرگنمایی 30X را دارد. این بزرگنمایی اپتیکال در کنار بزرگنمایی 350 برابری دیجیتال این دوربین امکان دسترسی کاربر را به دورترین نقاط فراهم می‌کنند. دامنه فاصله کانونی این لنز در وایدترین حالت از 26.8 میلی‌متر آغاز شده و در انتهای دیگر تا 804 میلی‌متری ادامه پیدا می‌کند. یک نمایشگر LCD با ابعاد 2.7 اینچ و دقت 230 هزار نقطه هم برای بازبینی تصاویر ثبت‌شده در این دوربین در نظر گرفته‌شده است. این دوربین به شبکه WiFi و NFC مجهز شده است تا به‌آسانی به دستگاه‌های هوشمند متصل شود. شما با کمک اپلیکیشن‌های مخصوصی که برای این دوربین در نظر گرفته‌شده قادرید به برخی از قابلیت‌های این دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری آسان فایل نیز در شبکه‌های اجتماعی به این وسیله برایتان فراهم می‌شود. هرچند HDR-Pj410 یک دوربین فیلم‌برداری است اما قابلیت عکاسی با دقت 9.2 مگاپیکسل برای این دوربین در نظر گرفته شده است.این دوربین از کارت حافظه microSD برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. یک پروژکتور داخلی نیز در HDR-Pj410 کار گذاشته شده تا امکان نمایش تصاویر ذخیره شده را بر روی پرده یا دیوار داشته باشید.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony HDR-PJ620

دوربین سونی مدل HDR-PJ620

دوربین Sony HDR-PJ620 سونی باکیفیت HD دارای پروژکتور است. این دوربین سنسور تصویر Exmor R CMOS و لنز زوم اپتیکال 30 برابر سونی دارد. این دوربین فیلمبرداری با استاندارد های روز اروپا، با کیفیت Full HD 1920x1080 با سرعت بیش از 50 فریم بر ثانیه فیلم برداری میکند و با رزولوشن 2.9 مگاپیکسل عکس میگیرد و در کارت حافظه mediaa ذخیره میکند. این دوربین یک پروژکتور نورکوچک 25 در درب نمایشگر LCD دارد که به شما مقدار فیلم را در صفحه نشان میدهد. سنسور تصویر Exmor R CMOS سونی برای استفاده در محیط کم نور و لرزشگیر تصویر طراحی شده تا تصاویر را ثبیت کند. شما می توانید در نمایشگر LCD در ابعاد 3 اینچ و رزولوشن 460 هزار پیکسل تصاویر خود را مشاهده و بازبینی کنید. دوربین Sony HDR-PJ620 با فرمت XAVC S تا بیش از 50 مگابیت بر ثانیه در 25 یا 50 فریم بر ثانیه فیلم برداری میکند. این دوربین ضبط ویدیو دوگانه دارد، یعنی شما می توانید با هر دو فرمت AVCHD و MP44 به طور همزمان فیلم برداری کنید. این دوربین فیلم برداری شامل اتصالات Wi-Fi و NFC می باشد و کنترل چند کاره سونی می تواند با استفاده از Wi-Fi دوربین امکان شروع یا توقف کار را در دوبین بدهد. کابل USB 2.0، ارتباط میان کامپیوتر و دوربین شما را فراهم می سازد و شما می توانید دوربین خود را شارژ کنید و فایل های خود را در صورت نیاز به آن انتقال دهید.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

SONY HDR-PJ670

دوربین فیلم برداری سونی مدل SONY HDR-PJ670

دوربین‌های فیلم‌برداری سونی از تنوع و تعدد بالایی نسبت به سایر رقبا برخوردار بوده و از لحاظ سخت‌افزاری و قیمتی نیز شرایط متعادلی را عرضه می‌کنند که انتخاب آنها را بسیار منطقی جلوه می‌دهد.HDR-Pj670 دارای یک سنسور CMOS با دقت 2.3 پیکسل بوده و توانایی فیلم‌برداری به‌صورت Full HD را با سرعت 60 فریم بر ثانیه دارد. لنز به کار گرفته‌شده در این دوربین که ساخت زایس است، توانایی بزرگنمایی 30X را دارد. این بزرگنمایی اپتیکال در کنار بزرگنمایی 350 برابری دیجیتال این دوربین امکان دسترسی کاربر را به دورترین نقاط فراهم می‌کنند. دامنه فاصله کانونی این لنز در وایدترین حالت از 26.8 میلی‌متر آغاز شده و در انتهای دیگر تا 804 میلی‌متری ادامه پیدا می‌کند. یک نمایشگر LCD لمسی با ابعاد 3 اینچ و دقت 460 هزار نقطه هم برای بازبینی تصاویر ثبت‌شده در این دوربین در نظر گرفته‌شده است. این دوربین به شبکه WiFi و NFC مجهز شده است تا به‌آسانی به دستگاه‌های هوشمند متصل شود. شما با کمک اپلیکیشن‌های مخصوصی که برای این دوربین در نظر گرفته‌شده قادرید به برخی از قابلیت‌های این دوربین دسترسی داشته باشید. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری آسان فایل نیز در شبکه‌های اجتماعی به این وسیله برایتان فراهم می‌شود. هرچند HDR-Pj670 یک دوربین فیلم‌برداری است اما قابلیت عکاسی با دقت 9.2 مگاپیکسل برای این دوربین در نظر گرفته شده است.این دوربین از کارت حافظه microSD برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. یک پروژکتور داخلی نیز در HDR-Pj670 کار گذاشته شده تا امکان نمایش تصاویر ذخیره شده را بر روی پرده یا دیوار داشته باشید.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

SONY HDR-PJ675

دوربین سونی مدل HDR-PJ675

برای بررسی دوربین SONY HDR-PJ675 باید گفت احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد دوربین‌های فیلم‌برداری خانگی را با نام هندی‌کم می‌شناسید، البته هندی‌کم در واقع نشان ثبت‌شده تجاری متعلق به شرکت سونی است. دلیل این امر نیز چیزی نیست جز پیشتازبودن سونی در عرصه دوربین‌های فیلم‌برداری خانگی مانند بسیاری از زمینه‌های دیگر. سری PJ از دوربین‌های فیلم‌برداری سونی علاوه‌بر توانایی ضبط تصاویر باکیفیت به‌صورت Full HD و در اختیار گذاشتن سایر قابلیت‌های دوربین‌های فیلم‌برداری به یک پروژکتور کوچک نیز تجهیز شده‌اند. شما قادر خواهید بود با استفاده از این پروژکتور کوچک هرکجا که دوست داشتید، تصاویر ضبط‌شده با این دوربین‌ها را روی پرده یا حتی دیوار با ابعاد بزرگ در کنار دوستان و خانواده خود مشاهده کنید. دوربین فیلم‌برداری HDR-PJ675 یکی از دوربین‌های فیلم‌برداری Full HD پروژکشن شرکت سونی می‌باشد. این دوربین دارای سنسور Exmor R CMOS، پردازشگر قدرتمند BIONZ X و لرزشگیر دست اپتیکال پیشرفته است که می‌تواند تصاویر باکیفیت و بدون لرزشی را ثبت کند. این دوربین دارای حافظه داخلی 32GB  است. همچنین یک پروژکتور داخلی نیز در این دوربین وجود دارد تا امکان نمایش تصاویر ذخیره‌شده را روی پرده یا دیوار داشته باشید. شدت روشنایی این پروژکتور 25 لومن است. از طریق قابلیت Wi-Fi و NFC تصاویر خود را در لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

دوربین بدون آینه سونی آلفا 6100 Sony Alpha a6100 Mirrorless Body

  • رزولوشن عکاسی : 20 مگاپیکسل
  • دقت موثر حسگر: 24 مگاپیکسل
  • نوع حسگر: CMOS
  • فرمت غیر فشرده عکس: JPEG RAW
  • کیفیت تصویربرداری: 4K
  • دامنه‌ی ایزو : 100 تا 51200
  • سرعت شاتر : 4000/1 تا 30 ثانیه