بین 6000 تا 10000 ساعت

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

NEC 303 Video Projector

ویدئو پرژکتور ان ای سی مدلNEC 303

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور NEC 303 Video Projector باید گفت این محصول ساخت شرکت NEC است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ،ویدئو پروژکتور NEC 303 Video Projector از جمله پروژکتور های قابل حمل است که دارای مشخصات فیزیکی با ابعادی با 340x250x101 میلی متر و وزن 2.6 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن وو حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدانن معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر 800x600 پیکسل و همچنین شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 10000:1 به بازار عرضه شده و لامپ محصول از نوع 200 واتی است و عمر آن در حالت استاندارد 6000 ساعت و 10000 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای  Dual HDMI ، USB Type B می باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب و طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدیو پروژکتور با ما همراه باشید.

Panasonic PT-LB303 Projector

ویدئو پرژکتور پاناسونیک مدل PT-LB303

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB303 Projector باید گفت پروژکتور PT-LB303 ساخت شرکت پاناسونیک یکی از مدل‌هایی است که برای مصارف اداری، تجاری و آموزشی طراحی شده است. این پروژکتور نسبت تصویری برابر با 4:3 دارد که همراه با وضوح 768 × 1024 نشان از طراحی محصول برای پخش اسناد متنی مانند اسلایدهای پاور پوینت دارد. این پروژکتور با شدت تابش 3100 لومن و کنتراست 16000:1 از لامپی 230 واتی بهره می‌برد که قادر است در حالت تا 5000 ساعت و در حالت کم‌مصرف Eco تا 10.000 ساعت عمر کند. برای تنظیم تصویر می‌توانید تصویر را تا 30 درجه در حالت عمودی و 15 درجه در حالت افقی تنظیم کنید. اگرچه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-LB303 Projector می‌تواند برای اهداف سرگرمی مانند پخش فیلم و بازی‌های کامپیوتری هم مورداستفاده قرار گیرد، نتیجه‌ چندان دل‌نشین نخواهد بود و بهتر است برای لذت بردن از فیلم و بازی‌های کامپیوتری به سراغ مدل‌های دیگر با وضوح پخش بالاتر بروید. اسپیکری 10 واتی در این مدل تعبیه شده است که می‌تواند به‌صورت مونو صدای فایل‌های ویدیویی را پخش نماید.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Panasonic PT-LB383 LCD Projector

ویدئو پرژکتور پاناسونیک مدل PT-LB383

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل  Panasonic PT-LB383 LCD Projector  در ابعاد 335x96x252  میلیمتر با وزن 2.9 کیلوگرم مجهز به بلندگوی داخلی 10 وات ،با تکنولوژی ساخت 3LCD و شدت روشنایی 3800 انسی لومنز رزولوشن تصویری معادل 1024x768  پیکسل را ارائه می دهد.کنتراست تصویری قابل ارائه در این ویدئو پروژکتور برابر با 16000:1 و طول عمر لامپ 6000 تا 10000 ساعت  به همراه یک درگاه HDMI  ،دو ورودی کامپیوتر، یک درگاه Lan ،خروجی مانیتور، دو درگاه USB  می باشد.در آخر باید گفت این دستگاه قابلیت پخش تصاویر از روی فلش مموری را نیز دارد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Panasonic PT-TW350 Projector

ویدئو پرژکتور پاناسونیک مدل PT-TW350

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW350 Projector باید گفت ویدئو پروژکتور PT-TW350 ساخت شرکت پاناسونیک، یکی دیگر از مدل‌های تابش کوتاه یا Short Throw این شرکت است. پروژکتورهای Short Throw می‌توانند از فاصله‌ای کوتاه تصویری بزرگ بر روی پرده‌ی نمایش خلق کنند. این ویدئو پروژکتورها برای محل‌هایی مناسب هستند که بین پروژکتور و پرده ممکن است رفت‌وآمد زیادی باشد و تصویر مختل شود. این پروژکتور که شباهت زیادی به مدل‌ PT-TW351R دارد شدت تابشی برابر با 3300 لومن داشته و می‌تواند تصویری در وضوح 800 × 1280 پیکسل در ابعادی برابر با 50 تا 100 اینچ خلق کند. این میزان از وضوح تصویر می‌تواند علاوه بر مصارف اداری، آموزشی و تجاری مانند پخش اسناد متنی مانند اسلایدهای پاور پوینت برای مصارف سرگرمی مانند پخش فیلم و بازی‌های کامپیوتری هم مورداستفاده قرار گیرد و درنتیجه می‌توان این مدل را دستگاهی اداری و خانگی محسوب کرد. لامپ 230 واتی این محصول عمری برابر با 5000 ساعت در حالت عادی دارد که در صورت استفاده از حالت کم‌مصرف می‌تواند تا 10.000 ساعت هم افزایش یابد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Panasonic PT-TW351R Projector

ویدئو پرژکتور پاناسونیک مدل PT-TW351R

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-TW351R Projector باید گفت ویدئو پروژکتور PT-TW351R ساخت شرکت پاناسونیک، یکی دیگر از مدل‌های تابش کوتاه یا Short Throw این شرکت است. پروژکتورهای Short Throw می‌توانند از فاصله‌ای کوتاه تصویری بزرگ بر روی پرده‌ی نمایش خلق کنند. این پروژکتورها برای محل‌هایی مناسب هستند که بین پروژکتور و پرده ممکن است رفت‌وآمد زیادی باشد و تصویر مختل شود. این پروژکتور که شباهت زیادی به مدل‌ PT-TW350دارد شدت تابشی برابر با 3300 لومن داشته و می‌تواند تصویری در وضوح 800 × 1280 پیکسل در ابعادی برابر با 50 تا 100 اینچ خلق کند. این میزان از وضوح تصویر می‌تواند علاوه بر مصارف اداری، آموزشی و تجاری مانند پخش اسناد متنی مانند اسلایدهای پاور پوینت برای مصارف سرگرمی مانند پخش فیلم و بازی‌های کامپیوتری هم مورداستفاده قرار گیرد و درنتیجه می‌توان این مدل را دستگاهی اداری و خانگی محسوب کرد. لامپ 230 واتی این پروژکتور عمری برابر با 5000 ساعت در حالت عادی دارد که در صورت استفاده از حالت کم‌مصرف می‌تواند تا 10.000 ساعت هم افزایش یابد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Sony VPL-ex295

ویدئو پروژکتور سونی مدل VPL-ex295

Sony VPL-ex295 از محصولات ساخت کمپانی Sony و با تکنولوژی ساخت 3LCD است که در همان ابتدای عرضه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد. با توجه به تنوع ویدیو پروژکتور ها در این روزها انتخاب از بین آن ها کمی سخت به نظر می رسد. Sony VPL-ex295  با ساخت های قبلی این کمپانی تفاوت بسیاری ندارد و در بیشتر زمینه ها از آن پیروی کرده است. این محصول جزو محصولات کم مصرف است و با توجه به ویژگی هایش تصاویر را در عین حال که با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد کم ترین مصرف را دارد. از مشخصات فیزیکی این محصول باید به ابعاد 365x252x96.2 میلی متر و وزن معادل 4 کیلوگرم اشاره کرد که این وزن تقریبا زیاد, شاید یکی از نکات منفی این محصول باشد. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله ویژگی های مهم در نظر خریداران ویدئو پروژکتور است, Sony VPL-ex295 با بهرمندی از وضوح تصویر با کیفیت XGA 1024x768 و روشنایی 3800 انسی لومنز به انجام وظیفه می پردازد. از دیگر مشخصات مهم در ویدیو پروژکتور ها نسبت کنتراست تصویر است که این محصول دارای نسبت کنتراست 3300:1 می باشد. عمر لامپ این محصول در حالت عادی 6000 ساعت و در حالت اقصادی تا 10000 ساعت نیز افزایش می یابد. از دیگر امکانات محصول باید به درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه از جمله پورت های ورودی Audio , HDMI, Video, RGB, دو پورت USB, پورت ورودی میکروفون, ورودی S-video,  یک رابط اسپیکر شانزده واتی و همچنین پورت های خارجی Monitor و Audio اشاره کرد. با توجه به مشخصات ذکر شده این محصول از خیلی از محصولات دیگر و هم قیمت آن به صرفه تر و بهتر است پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با هزینه مناسب و کارایی بالا هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور با ما همراه باشید.

Sony VPL-ex345

ویدئو پروژکتور سونی مدل VPL-ex345

Sony VPL-ex345 از محصولات ساخت کمپانی Sony و با تکنولوژی ساخت 3LCD است که در همان ابتدای عرضه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد. با توجه به تنوع ویدیو پروژکتور ها در این روزها انتخاب از بین آن ها کمی سخت به نظر می رسد. Sony VPL-ex345  با ساخت های قبلی این کمپانی تفاوت بسیاری ندارد و در بیشتر زمینه ها از آن پیروی کرده است. این محصول جزو محصولات کم مصرف است و با توجه به ویژگی هایش تصاویر را در عین حال که با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد کم ترین مصرف را دارد. از مشخصات فیزیکی این محصول باید به ابعاد 365x252x96.2 میلی متر و وزن معادل 4 کیلوگرم اشاره کرد که این وزن تقریبا زیاد, شاید یکی از نکات منفی این محصول باشد. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله ویژگی های مهم در نظر خریداران ویدئو پروژکتور است, Sony VPL-ex345 با بهرمندی از وضوح تصویر با کیفیت XGA 1024x768 و روشنایی 4200 انسی لومنز به انجام وظیفه می پردازد. از دیگر مشخصات مهم در ویدیو پروژکتور ها نسبت کنتراست تصویر است که این محصول دارای نسبت کنتراست 3300:1 می باشد. عمر لامپ این محصول در حالت عادی 6000 ساعت و در حالت اقصادی تا 10000 ساعت نیز افزایش می یابد. از دیگر امکانات محصول باید به درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه از جمله پورت های ورودی Audio , HDMI, Video, RGB, دو پورت USB, پورت ورودی میکروفون, ورودی S-video,  یک رابط اسپیکر شانزده واتی و همچنین پورت های خارجی Monitor و Audio اشاره کرد. با توجه به مشخصات ذکر شده این محصول از خیلی از محصولات دیگر و هم قیمت آن به صرفه تر و بهتر است پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با هزینه مناسب و کارایی بالا هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور با ما همراه باشید.

Acer x113p

ویدئو پرژکتور ایسر مدل x113p

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  Acer x113p باید گفت این محصول ساخت شرکت ایسر است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، Acer x113p  دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است . در تکنولوژی DLP که نام کامل آن  پردازش دیجیتالی نور  است ، از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده میشود . به طور کلی پروژکتور های DLP کیفیت تصویر بهتری دارند اما قیمت آنها نیز بیشتر است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با  وضوح تصویر SVGA - 800در 600 dpi  و شدت روشنایی 2800 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است  Acer x113p با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 6000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل Mini USB - SVideo - Composite Video می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.