سرعت شاتر از1/2000 ثانیه تا 15ثانیه - تکنولوژی تشخیص چهره

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon Powershot SX520

دوربین کانن مدل Canon Powershot SX520

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.سوپرزوم جدید کانن SX520 دوربینی است که تا حدی جایگزین SX510  است. sx520 با به کارگیری یک حسگر BSI-CMOS با اندازه 1/2.3 اینچ و پردازشگرDIGIC 4+ و رزولوشن 16 مگاپیکسل و همچنین بهره بردن از یک لنز توانمند به تازگی به عرصه دوربین‌های دیجیتال سوپر زوم پا گذاشته است.لنز دوربین فاصله کانونی معادل 24 تا 1008 میلی‌متر را پوشش داده و می دهد . لنز به کار گرفته شده در این دوربین با توانایی بزرگ نمایی 42 برابری و بهره‌گیری از سامانه لرزشگیر قدرتمند کانن جزو بهترین‌های این گروه است.محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/3.4 تا f/6.0 است.توانایی فیلم‌برداری Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه با صدای استریو در کنار عکاسی پیاپی با سرعت 1.6 فریم بر ثانیه هم از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند.کانن SX520  با بهره‌گیری از یک بدنه زیبا و باکیفیت انتظار تمامی کاربران را از نظر کیفیت ساخت دوربین برآورده می‌کند. بدنه‌ای محکم که در دست گرفتن آن حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.یک نمایشگر LCD با ابعاد 3 اینچ و دقت 461 هزار نقطه نیز وظیفه نمایش عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده توسط این دوربین را به عهده دارد که البته به عنوان منظره یاب نیز عمل می‌کند. SX520 را می‌توان به‌عنوان یکی از انتخاب‌های خوب برای کسانی که به دنبال خرید یک سوپر زوم کامپکت هستند توصیه نمود. برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Ixus 265

دوربین کانن ایکسوس مدل Canon Ixus 265

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.یکی از بهترین کامپکت های میان رده ی شرکت کانن Ixus 256 است که در ماه ژانویه 2014 از سوی کانن معرفی شد. زوم اپتیکال ×12 این دوربین باعث می‌شود تا به‌راحتی بتوانید از سوژه‌های دور یا نزدیک عکاسی کنید.این دوربین در بازار ژاپن با نام IXY 630 و در بازار ایالات متحده با نام ELPH 340 HS نیز شناخته می‌شود از ابعاد کاملا کوچکی بهره می‌برد و به راحتی در جیب شما جا می‌شود. Ixus 256 از حسگر تصویر 16 مگاپیکسلی BSI-CMOS بهره می برد که دارای ابعاد 1/2.3 اینچ است. حسگری که به نظر می رسد بتواند عملکردی کاملا بالاتر از سطح متوسط کامپکت های هم رده را ارائه کند.بکارگیری پردازشگر قدرتمند DIGIC 4+ نیز در کنار این حسگر امکان عکاسی پیاپی را با سرعت 4 فریم بر ثانیه برای این دوربین فراهم آورده است.IXUS 265  از یک لنز جدید با فاصله کانونی 25 تا 300 میلی متر استفاده می‌کند. محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/3.6 تا f/7.0 است. این دوربین قادر است تا تصاویر ویدیویی را با دقت Full HD با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه بر روی کارت حافظه SD ذخیره نماید. به‌کارگیری هم زمان WiFi و NFC نیز امکان استفاده تلفن هوشمند و یا تبلت شما را به عنوان ریموت برای این دوربین فراهم آورده است. همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از اپلیکیشن مخصوص کانن تصاویر ثبت شده را از روی دوربین به دستگاه‌های هوشمند خود منتقل نمایید. هر چند IXUS 265 فاقد گیرنده داخلی GPS بوده، اما شما قادر خواهید بود تا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص مختصات جغرافیایی را از طریق تلفن هوشمند خود بر روی شبکه Wi-Fi به دوربین بدهید تا با استفاده از فرمت استاندارد مربوطه این اطلاعات را درون فایل عکس به ثبت برساند.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Powershot SX530

دوربین کانن مدل Canon Powershot SX530

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.کانن با به‌کارگیری یک لنز قدرتمند‌تر در کنار آخرین نسل پردازنده‌های DIGIC کانن، SX530 را به یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های سوپر زوم کامپکت بدل کرده است.لنز دوربین فاصله کانونی معادل 24 تا 1200 میلی‌متر را پوشش داده و امکان زوم اپتیکال تا 50 برابر را دارد.یکی از مزایای این دوربین ابعاد کوچک و فوق العاده مناسب آن است.محدوده‌ی حساسیت (ISO) دوربین از 100 تا 3200 است. قابلیت عکاسی پی‌درپی 1.6 فریم برثانیه، فلاش داخلی، درگاه ارتباطی USB 2.0 و از همه مهم‌تر قابلیت ارتباطی Wi-Fi به همراه NFC از مشخصات عالی این دوربین است. مدل SX530 داری حسگر2.3/ 1 اینچی BSI-CMOS بوده و دارای پردازشگرDIGIC 4+ است. وزن این دوربین 442 گرم بوده و در هربار شارژ باتری می‌تواند تا 210 عکس را ثبت کند.همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از اپلیکیشن مخصوص کانن تصاویر ثبت شده را از روی دوربین به دستگاه‌های هوشمند خود منتقل نمایید. محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/3.4 تا f/6.5 است. با SX530 می‌توان با کیفیت Full HD و 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کرد. کرد. حداقل فاصله لازم برای فوکوس 5 سانتی‌متر بوده و امکان فوکوس دستی نیز برای این دوربین درنظرگرفته شده است. تعداد نقاط فوکوس دوربین 9 عدد است.صفحه‌ی نمایش دوربین در اندازه‌ی 3 اینچی با 461.000 هزار نقطه است که البته امکان جابجایی ندارد.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Powershot SX60

دوربین کانن مدل Canon Powershot SX60

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.مدل SX60 از نسل سوپر زوم بوده ، این دوربین دارای حسگر 16 مگا پیکسلی بسیار حساس CMOS با تفکیک‌پذیری ۱ / ۱۶ میلیون پیکسل بوده و مجهز به پردازشگر DIGIC 6 است و همینطور لنز طویل به کار گرفته شده در این دوربین نیز با توانایی بزرگنمایی 65X که از دامنه فاصله کانونی 21  میلی‌متر تا 1365 میلی‌متر بهره می‌برد.توانایی فیلم‌برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه آن‌هم با صدای استریو و عکاسی پیاپی با سرعت 6.4 فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند.صفحه‌ی نمایش این دوربین ۳ اینچی بوده و قابلیت چرخش به تمام جهات را دارد.SX60 به شبکه بی‌سیم نیز تجهیز شده است تا بتواند تصاویر خود را با استفاده از این فناوری به گوشی هوشمند و یا تبلت منتقل نماید. امکان استفاده از دستگاه هوشمند شما به عنوان ریموت دوربین نیز به مدد اپلیکیشن های ارائه شده برای این دوربین فراهم شده است.کانن sx60  با بهره‌گیری از یک بدنه زیبا و باکیفیت انتظار تمامی کاربران را از نظر کیفیت ساخت دوربین برآورده می‌کند. بدنه‌ای قرص و محکم که در دست گرفتن آن حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم فوکوس خودکار و هوشمند بسیار سریع،فن آوری Wi-Fi داخلی و NFC ، سیستم تثبیت‌کنندگی هوشمند لنز، سیستم یاری‌رسان زومینگ می توان اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Powershot SX610

دوربین کانن مدل Canon Powershot SX610

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.دوربین کانن SX610 را می‌توان جانشین دوربین سوپر زوم کامپکت SX600 دانست.حسگر دوربین از نوع 2.3 / 1 اینچی BSI-CMOS بوده و دارای پردازشگر DIGIC 4+ است.به‌کارگیری یک لنز قدرتمند‌تر در کنار آخرین نسل پردازنده‌های DIGIC کانن، این دوربین را به یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های سوپر زوم کامپکت بدل کرده است.یکی از مزایای این دوربین ابعاد کوچک و فوق العاده مناسب آن است.محدوده‌ی حساسیت (ISO) دوربین از 80 تا 3200 است. قابلیت عکاسی پی‌درپی 2.5 فریم برثانیه، فلاش داخلی، درگاه ارتباطی USB 2.0 و از همه مهم‌تر قابلیت ارتباطی Wi-Fi به همراه NFC از مشخصات عالی این دوربین است. لنلنز دوربین فاصله کانونی معادل 25 تا 450 میلی‌متر را پوشش داده و امکان زوم اپتیکال تا 18 برابر را دارد. وزن این دوربین 191 گرم بوده و در هربار شارژ باتری می‌تواند تا 270 عکس را ثبت کند.همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از اپلیکیشن مخصوص کانن تصاویر ثبت شده را از روی دوربین به دستگاه‌های هوشمند خود منتقل نمایید.محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/3.8  تا f/6.9 است. بر روی دوربین می‌توان به حالت‌های متفاوت عکاسی و فیلم‌برداری دسترسی داشت. با SX610 می‌توان با کیفیت Full HD و 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کرد. کرد. حداقل فاصله لازم برای فوکوس 9 سانتی‌متر بوده و امکان فوکوس دستی نیز برای این دوربین درنظرگرفته شده است. تعداد نقاط فوکوس دوربین 9 عدد است.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon SX620 HS 25 – 625mm

دوربین کانن مدل SX620

برای بررسی Canon SX620 HS 25 – 625mm باید گفت پس از افت محبوبیت دوربین‌های کامپکت و جایگزینی دوربین‌های قدرتمند موبایل، شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی دوربین‌های عکاسی به تکاپو افتادند تا مقبولیت سابق این دوربین‌ها را بازگردانند. به همین خاطر از محدودیت‌های دوربین‌های موبایلی درس گرفته و به توانایی‌های دوربین‌های کوچک و فشرده‌ی عکاسی افزودند. دوربین عکاسیی کامپکت کانن مدل SX620 یک دوربین کوچک و تواناست که می‌توان آن را نتیجه‌ی همین بازگشت موفق دانست. این محصول کانن با وزنی در حدود 180 گرم می‌تواند تبدیل به همراهی همیشگی برای کاربر خود شود. حسگر 20 مگاپیکسلی این دوربین از نوع CMOS است که کیفیت بالای تصاویر ثبت شده را تضمین می‌کند. استفاده از یک لنز قدرتمند با فاصله‌ی کانونی 25 تا 625 میلی‌متر، توانایی بزرگنمایی 25 برابری اپتیکال به این دوربین بخشیده که با کمک بزرگنمایی 4 برابری دیجیتال از این دوربین ظریف محصولی با زوم فوق‌العاده ساخته است. فوکوس 1 سانتی‌متری در حالت ماکرو به کاربر این امکان را می‌دهد تا از نزدیک‌ترین سوژه‌های اطراف خود نیز عکسبرداری کند. دیگر ویژگی این دوربین داشتن 9 نقطه فوکوس است که در نتیجه‌ی آن عکس‌هایی با وضوح مطلوب‌ ثبت خواهند شد. در کنار این امکانات، SX620 در زمینه‌ی فیلمبرداری هم ابزاری قدرتمند محسوب می‌شود. این دوربین می‌تواند با کیفیت Full HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط تصویر بپردازد. بازه‌ی سرعت شاتر در این محصول کانن 15 تا 2000/1 ثانیه و بازه‌ی حساسیت ایزوی انن 80 تا 3200 ثبت شده. به کمک این دو عکاسی در شرایط نوری و حرکتی مختلف با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. وجود راه‌های ارتباطی بی‌سیم مانند WiFi امکان انتقال دیتای ثبت شده روی دوربین را به راحتی ممکن می‌کند.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظرر خود با ماا در ارتباط باشید.