سرعت شاتر از 1/8000 ثانیه تا 30 ثانیه

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nikon D7200 18-140mm kit Digital Camera

دوربین نیکن مدل Nikon D7200 18-140mm kit Digital Camera

کمپانی nikon دوربین از سری دوربین‌های DSLR نیکون به نام D7200 را معرفی کرد. D7200 یک حسگر CMOS با ابعاد APS-C 23.5×15.6mm و پردازشگر Expeed 4 و رزولوشن 25 مگاپیکسل به کارگرفته است .جنس بدنه‌ی اسکلت این دوربین از آلیاژ منیزیم است و سطح آن رویه‌ای از جنس پلی کربنات دارد. ترکیب این دو ماده در کنار هم باعث می‌شود تا کاربر با به‌دست گرفتن دوربین حس به‌دست گرفتن دوربینی گران‌قیمت با آلیاژهای بدنه‌ی متفاوت را داشته باشد.لنز دوربین فاصله کانونی معادل 18 تا 140 میلی‌متر را پوشش داده و می دهد . لنز به کار گرفته شده در این دوربین با توانایی بزرگ نمایی 7.7 برابری جزو بهترین‌های این گروه است.محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/3.5 تا f/5.6 است.توانایی فیلم‌برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه در کنار عکاسی پیاپی با سرعت 6 فریم بر ثانیه هم از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند.این دوربین مانند مدل پیشین خود از نمایشگر LCD 3.2 اینچی 1,228,800 پیکسلی بهره می‌برد. دوربین نیکون D7200 Nikon دارای تکنولوژی بی سیم Wi-Fi، NFC  می باشد. دوربین دیجیتال نیکون Nikon D7200 برای عکاسان نیمه‌حرفه‌ای طراحی‌شده است و در بین مجموعه دوربین‌های عکاسی DSLR این تولیدکننده یک دوربین و مدل متوسط محسوب می‌شود. برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Nikon D810 24-120mm Digital Camera

دوربین نیکن مدل Nikon D810 24-120mm Digital Camera

کمپانی nikon دوربین از سری دوربین‌های DSLR نیکون به نام D810 را معرفی کرد. نیکون D810 جایگزین D800 و D800E است، D810 یک حسگر CMOS با ابعاد Full frame 35.9 x 24 mm و پردازشگر Expeed 4 و رزولوشن 25 مگاپیکسل به کارگرفته است .لنز دوربین فاصله کانونی معادل 24 تا 120 میلی‌متر را پوشش داده و می دهد .لنز دوربین دارای زوم اپتیکال 5 برابری می باشد. محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین F/4 است.توانایی فیلم‌برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه در کنار عکاسی پیاپی با سرعت 5 فریم بر ثانیه هم از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند.این دوربین مانند مدل پیشین خود از نمایشگر LCD 3.2 اینچی 1,229,000 پیکسلی بهره می‌برد. شاید از بارزترین ویژگی‌های D810 بتوان به حذف فیلتر لو پس اشاره نمود. D810 از امکان شاتر الکترونیکی First-curtain بهره می‌برد تا لرزش به وجود آمده بر اثر حرکت شاتر کاهش پیدا کند و در نتیجه عکس شارپ تر به ثبت برسد.اگرچه اکثر عکاسانی که از D810 استفاده میکنند از چشمی این دوربین استفاده خواهند کرد ولی در این دوربین مود عکاسی Live View نیز وجود دارد. این مود شامل ویژگی های جدیدیست، برای مثال شما می خواهید در صفحه نمایشگر به صورت همزمان در نقطه فوکوس نمایید؛ بدین وسیله هم میتوانید یک نقطه فوکوس شارپ داشته باشید و هم یک نقطه بلوری در پس زمینه. اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 5D Mark IV +گارانتی اصلی شرکت ایده آل

دوربین کانن مدل EOS 5D Mark IV

برای بررسی دوربین Canon EOS 5D Mark IV باید گفت بالاخره Canon از نسل جدید  5D یعنی Mark IV در تاریخ 25 آگوست 2016 رونمایی کرد. مهم‌ترین تغییراتی که EOS 5D Mark IV در مقایسه با نسل‌های قبلی خود داشته را می‌توان در وضوح‌ تصویر 30 مگاپیکسلی سنسور، پردازنده نسلل جدید DIGIC 6+، فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel و درنهایت ضبط کردن فیلم با وضوح 4K خلاصه کرد. شرکت Canon روی این مدل ازز سنسوری استفاده کرده که حساسیتش به نور از 50 تا 102400 متغییر است. به علاوه سنسور دوربین درکنار این حساسیت، مجهز به فناوری Duall Pixel AF شده است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین می‌تواند بصورت همزمان روی 61 نقطه از تصویر مدنظر کاربر فوکوس کند. به علاوه اگرر دوربین روی حالت عکاسی پیاپی قرار بگیرد، در هرثانیه 7 قاب را برای کاربر به ثبت می‌رساند. کاربر بوسیله 5D Mark IV می‌تواند تصاویری با وضوحح 4K در سرعت‌های  29.97p، 24p،23.98p شکار کند. همچنین اگر وضوح دوربین درحالت فیلمبرداری روی FullHD قرار گیرد دوربین توانایی ثبت تصاویرر با سرعت‌های 59.94p, 29.97p, 24p, 23.98p را خواهد داشت. باید این نکته را مدنظر قرار داد که این دستگاه با وضوح HD تا 120 فریم بر ثانیه راا ثبت می‌کند. Canon روی این مدل از فناوری Dual Pixel Raw بهره برده است. کاربر به کمک این فناوری و با استفاده از برنامه Canon Digital Photo Professional می‌تواند تا حدودی بی‌دقتی‌هایی که در هنگام فوکوس کردن بوجود آمده، برطرف کند.باید این نکته را بخاطر سپرد که Canon 5D Mark IV مجهز به موقعیت یاب و فناوری بی‌سیم نیز هست. برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 7D MarkII 18-135mm

دوربین کانن مدل Canon EOS 7D MarkII 18-135mm

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.دوربین دیجیتال عکاسی 7D Mark II کانن دارای 65 نقطه فوکوس، حسگر مترینگ 150 هزار پیکسلی RGB و آخرین نسخه از تشخیص و ردیابی هوشمند یاiTR است که برای عکاسی از طبیعت خاموش مناسب می باشد. به این ترتیب با به کار گیری iTR و انتخاب نقطه ی فوکوس می توانید با نیمه نگه داشتن دکمه شاتر روی سوژه ی در حال حرکت فوکوس داشته باشید. در چنین موقعیتی دوربین به صورت خودکار از هر نقطه ای که لازم باشد تا سوژه ی اولیه را دنبال کند استفاده می کند. سرعت عکاسی پی در پی در این دوربین به 10 فریم در ثانیه رسیده است که این عدد تا چندی پیش منحصر به دوربین های ورزشی بود.حسگر تصویر اصلی این دوربین نوع دیگری از طراحی Dual Pixel AF است که در 70D به کار رفته بود که به معنای خروجی های 20 مگاپیکسلی است و اینکه هنگامی که آینه آن بالا باشد، دوربین قادر است اطلاعات مربوط به موقعیت سوژه و عمق آن را کسب کند. به این صورت نقطه های فوکوس بیشتر، ردیابی سوژه راحت تر و Live View بهتری هنگام فیلمبرداری فراهم می شود. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080/60p HD را هم دارد..برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 5DSR

دوربین کانن مدل EOS 5DSR

برای بررسی دوربین Canon EOS 5DSR باید گفت در سال 2012 که نیکون دوربین‌های D800 و D800E را معرفی کرد، افراد زیادی به رزولوشن 36 مگاپیکسلی آن خرده می‌گرفتند و نیکون را متهم به زیاده‌روی می‌کردند. واقعیت این است که نیکون فکرها و ایده‌های بزرگی در سر داشت. ایده‌هایی بزرگ که کانن بعد از سه سال به آن‌ها رسیده و عملی کرده است. کانن 5Ds و 5DsR دوربین‌هایی 50 مگاپیکسلی هستند که کاربری درنظر گرفته شده برای‌شان شبیه به D800 و D800E است. این دوربین‌ها هرچند که از سری 5D هستند و ظاهری شبیه به 5D Mark III دارند، ولی از نظر تنوع کاربری به گوناگونی Versatility این سری نیستند و اندکی تخصصی‌تر، برای موقعیت‌هایی که یک دوربین قطع متوسط Mediumm Format می‌تواند ایفای نقش کند، ساخته شده‌اند. در حقیقت این طور می‌توان گفت که اگر پول کافی برای خریدن دوربین قطع متوسط ندارید، یکک 5Ds یا 5Ds R بخرید. این دوربین فوق العاده پیشرفته حسگر CMOS فول فریم با رزولوشن 51 مگاپیکسلی دارد و از دو پردازشگر نسل جدید DIGIC66 در آن استفاده شده است. تنها تفاوت این دوربین با دوربین یک مدل پایین تر از خودش Canon 5DS حذف فیلتر Low pass برای دستیابی به شفافیت هرچه بیشتر در تصویر است.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 5DS

دوربین کانن مدل EOS 5DS

برای بررسی دوربین Canon EOS 5DS باید گفت در سال 2012 که نیکون دوربین‌های D800 و D800E را معرفی کرد، افراد زیادی به رزولوشن 36 مگاپیکسلی آن خرده می‌گرفتند و نیکون را متهم به زیاده‌روی می‌کردند. واقعیت این است که نیکون فکرها و ایده‌های بزرگی در سر داشت. ایده‌هایی بزرگ که کانن بعد از سه سال به آن‌ها رسیده و عملی کرده است. کانن 5Ds و 5DsR دوربین‌هایی 50 مگاپیکسلی هستند که کاربری درنظر گرفته شده برای‌شان شبیه به D800 و D800E است. این دوربین‌ها هرچند که از سری 5D هستند و ظاهری شبیه به 5D Mark III دارند، ولی از نظر تنوع کاربری به گوناگونی Versatility این سری نیستند و اندکی تخصصی‌تر، برای موقعیت‌هایی که یک دوربین قطع متوسط Medium Format می‌تواند ایفای نقش کند، ساخته شده‌اند. در حقیقت این طور می‌توان گفت که اگر پول کافی برای خریدنن دوربین قطع متوسط ندارید، 5Ds یا 5Ds R می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.ید.