ظرفیت: 256 گیگابایت – نوع: SSD

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX430UA – A

  •  اندازه صفحه نمايش: 14.1 اينچ
  •  سازنده پردازنده گرافيکي: Intel
  •  طبقه‌بندي: باريک و سبک، کاربري عمومي

Apple IPhone X 256GB

 گوشی موبایل اپل ایفون مدل IPhone X 256 GB

گوشی موبایل Apple IPhone X 256 GB اولین گوشی موبایل معرفی شده توسط اپل است که نمایشگر OLED بدون حاشیه با ابعاد 5.8 اینچ دارد.این گوشی موبایل جدید شرکت Apple مجهز به iOS 11 GM leak مجهز شده است بنابرین با توجه به سخت افزار قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی موبایل شرکت پر آوازه اپل کیفت برتر و فوق العاده ای رانسبت به نسخه های قبلی iphone به ارمغان آورده است.در این نسخه از آیفون تشخیص چهره جایگزینی به جای finger print و تاچ آیدی است. قلب تپنده این گوشی هوشمند را پردازنده A11 بهره گرفته که قدرتی فوق العاده را فراهم کرده است.

برای علاقمندان به عکاسی باید گفت این بار نیز اپل دست به تغییری جدید زده و دوربین این گوشی به صورت عمودی است و کیفیتی 12 مگاپیکسلی را به کاربر ارائه می دهد امکان Portrait Lighting در این نسخه به کمک machine Learning نوری ماسب را برای عکس های شما روانه بازار کرده است. از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این گوشی می توان به امکان شارژ به صورت بی سیم و انیمیشن Animoji است. گفتی است. Iphone X اندکی ضخیم تر از آیفون 7 است . برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

Asus VivoMini VM65N-G022M -B MiniPC

مینی پی سی ایسوس مدل VivoMini VM65N-G022M -B

برای بررسی مینی پی سی Asus VivoMini VM65N-G022M -B MiniPC باید گفت در عصر حاضر شرکت ها و سازمان های دولتی برای بالا بردن راندمان کاری خود به مینی پی سی ها ( MINI PC ) روی آورده اند این کامپیوترهای کوچک با کمترین حجم و وزن پایین ,ولی کارایی بالا در بازار ایران گسترش یافته است. مینی پی سی Asus VivoMini VM65N-G022M -B MiniPC یک کامپیوتر در ابعاد کوچک، وزن سبک و حجم کم با تمام قابلیت‌های یک کامپیوتر بزرگ  محصول شرکت ایسوس است. به همین دلیل می‌تواند رقیب اصلی رایانه‌های رومیزی محسوب شود. این محصول از پردازنده Intel Core i5 6200U با سرعت پردازش 2.8 گیگاهرتز به همراه 3 مگابایت حافظه کش و 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 بهره می گیرد برای ذخیره سازی نیز این مینی پی سی مجهز به 256 گیگابایت هارد SSD بهره گرفته است  و پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce 930 با یک گیگ حافظه اختصاصی در این مینی پی سی ایفای نقش می کند.از دیگر ویژگی های این مینی پی سی می توان  به امکاناتی نظیر  وای فای ،Lan،USB 2.0،Display port ،HDMI Out  audio jack اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت مینی پی سی مورد نظر خود با ما همراه باشید.

HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 – H

کیس آماده اچ پی مدل Desktop Computer ProDesk 400 G3 -H

برای بررسی کیس آماده HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 -H  باید گفت امروزه شركت اچ پی  یا همان HP  به عنوان رقيب سرسخت آی.بی.ام به عنوان دومين قطب عظيم صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات درجهان مطرح است و به عنوان يك شركت جهانی كه كسب و كار در آن با بيش از 100 زبان دنيا انجام می شود، مقام اول را در توليد و عرضه چاپگرهای قدرتمند ليزري و جوهرافشان و نيز عرضه سرورهاي مختلف و سيستم هاي حافظه رايانه و مقام دوم را در توليد رايانه هاي جيبی ،شخصی،كيفی و روميزی داراست.این کیس وزنی برابر با 7.1 کیلو گرم داشته و به همراه کیبورد و ماوس USB  عرضه می شود.از آنجایی که این کیس توسط متخصصان شرکت HP جمع آوری و پیکربندی شده است می توان نتیجه گرفت با محصولی با کارایی بالا  و مقرون به صرفه رو به رو هستیم

پردازنده‌ی ارائه شده در کیس آماده HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 -H در گروه‌ Core I5 شرکت اینتل قرار می‌گیرد. مدل این پردازنده 6500 بوده که از فرکانس 3.6گیگاهرتزی بهره می‌برد. حافظه‌ی رم ارائه‌شده در این محصول برای انجام پردازش‌ها 8 گیگابایت  از نوع‌ DDR4‌ است که به‌خوبی می‌تواند از پس پردازش‌های کامپیوتری برآید.از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این کیس آماده می توان به وجود 256 و بهره گیری از پردازنده گرافیکی Nvida Geforce 710 2GB برای انجام پردازش های گرافیکی نام برد.برای اطلاع از قیمت کیس آماده مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

 

HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 – G

کیس آماده اچ پی مدل Desktop Computer ProDesk 400 G3 -G

برای بررسی کیس آماده HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 -G  باید گفت امروزه شركت اچ پی  یا همان HP  به عنوان رقيب سرسخت آی.بی.ام به عنوان دومين قطب عظيم صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات درجهان مطرح است و به عنوان يك شركت جهانی كه كسب و كار در آن با بيش از 100 زبان دنيا انجام می شود، مقام اول را در توليد و عرضه چاپگرهای قدرتمند ليزري و جوهرافشان و نيز عرضه سرورهاي مختلف و سيستم هاي حافظه رايانه و مقام دوم را در توليد رايانه هاي جيبی ،شخصی،كيفی و روميزی داراست.این کیس وزنی برابر با 7.1 کیلو گرم داشته و به همراه کیبورد و ماوس USB  عرضه می شود.از آنجایی که این کیس توسط متخصصان شرکت HP جمع آوری و پیکربندی شده است می توان نتیجه گرفت با محصولی با کارایی بالا  و مقرون به صرفه رو به رو هستیم

پردازنده‌ی ارائه شده در کیس آماده HP Desktop Computer ProDesk 400 G3 -G در گروه‌ Core I5 شرکت اینتل قرار می‌گیرد. مدل این پردازنده 6500 بوده که از فرکانس 3.6گیگاهرتزی بهره می‌برد. حافظه‌ی رم ارائه‌شده در این محصول برای انجام پردازش‌ها 8 گیگابایت  از نوع‌ DDR4‌ است که به‌خوبی می‌تواند از پس پردازش‌های کامپیوتری برآید.از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این کیس آماده می توان به وجود 256 و بهره گیری از پردازنده گرافیکی Intel HD Geraphic 530 برای انجام پردازش های گرافیکی نام برد.برای اطلاع از قیمت کیس آماده مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP PRO ONE 400 G2 – C

کامپیوتر آماده اچ پی مدل HP PRO ONE 400 G2 -C 

برای بررسی کامپیوتر آماده  HP PRO ONE 400 G2 – C باید گفت امروزه شركت اچ پی  یا همان HP  به عنوان رقيب سرسخت آی.بی.ام به عنوان دومين قطب عظيم صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات درجهان مطرح است و به عنوان يك شركت جهانی كه كسب و كار در آن با بيش از 100 زبان دنيا انجام می شود، مقام اول را در توليد و عرضه چاپگرهای قدرتمند ليزري و جوهرافشان و نيز عرضه سرورهاي مختلف و سيستم هاي حافظه رايانه و مقام دوم را در توليد رايانه هاي جيبی ،شخصی،كيفی و روميزی داراست.امروزه تقریبا در تمام سازمان‌ها، ادارات، فروشگا‌ه‌ها و مدارسی که با سیستم آموزشی مدرن کار می‌کنند، کامپیوترهای همه‌کاره (All-in-one) جایگزین سیستم‌های قدیمی شده‌اند. این دستگاه‌ها فضای کمتری اشغال می‌کنند، شکیل‌تر و زیباتر هستند و مصرف برق پایین‌تری دارند و می‌توان با آن‌ها امور مختلف شخصی و اداری را انجام داد.در اینجا با ویژگی های فنی  کامپیوتر آماده  HP PRO ONE 400 G2 – C بیشتر آشنا می شویم:

این کامپیوتر آماده از پردازنده  Intel Core i5 6400 3.3 Ghz 6MB Cache  به همراه 8 گیگابایت حافضه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD  و پردازنده گرافیکیIntel HD Geraphic 530 بهره می گیرد.از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این کامپیوتر آماده می توان به صفحه نمایش 20 اینچی LED Backlit TFT LCD  از نوع صفحه نمایش مات اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت کامپیوتر آماده مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.