حافظه داخلی 16 گیگابایت قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ندارد

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nokia lumia 925 -4G

گوشی موبایل Nokia lumia 925 -4G

پس از هفته‌ها حدس و گمان و شایعات مختلف، نوکیا پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام Lumia 925 معرفی کرد. لومیا 925 را می‌توان بدون شک برترین گوشی مبتنی بر ویندوز فون 8 تا به این تاریخ دانست. همانند پرچم‌دار قبلی، یعنی لومیا 920، لومیا 925 نیز از یک دوربین با سنسور 8.7 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر و دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. به علاوه دوربین این گوشی به فلاش LED نیز مجهز شده است. لومیا 925 دارای سه تفاوت اصلی با مدل قبلی یعنی 920 می‌باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قاب آلومینیومی دور گوشی اشاره کرد. در حالی که پشت گوشی همچنان از پلی کربنات می‌باشد، نوکیا دور بدنه‌ی این گوشی یک قاب بسیار زیبای آلومینیومی قرار داده که جلوه بسیار زیبایی به گوشی داده است. ضخامت این گوشی 8.5 میلی‌متر بوده و وزن آن معادل 139 گرم است که یک جهش بزرگ نسبت به لومیا 920 محسوب می‌گردد.برای اطلاع از قیمت موبایل Nokia lumia 925 مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Asus Google Nexus 7 2013 4G

تبلت ایسوس مدل  Google Nexus 7 2013 4G

اوایل تابستان 2012، گوگل همزمان با معرفی نسخه 4.1 از سیستم‌عامل اندروید، اولین تبلت خانواده Nexus را با نام Nexus 7 معرفی نمود. این تبلت که با همکاری کمپانی ایسوس ساخته شده بود، با وجود اینکه از بهترین قطعات سخت‌افزاری زمان خود استفاده می‌کرد، قیمت بسیار مناسبی داشت و توانست به یکی از بهترین تبلت‌ها و در کل بهترین محصولات دیجیتالی سال 2012 تبدیل گردد. دقیقا یک سال بعد و در تابستان 2013، گوگل در کنفرانسی رسمی، همزمان با معرفی نسخه 4.3 از سیستم‌عامل اندروید، مدل جدید این تبلت را با نام Nexus 7 2 یا Nexus 7 2013 معرفی نمود. گوگل در مدل جدید با حفظ قیمت مدل گذشته، توانسته تقریبا آن را از همه نظر بهبود بخشد.از لحاظ پورت ها و اتصالات، تغییر خاصی در مدل 2013 تبلت نکسوس 7 ایجاد نشده. بر روی لبه‌ی پایینی یک پورت micro-USB و در بالا، خروجی صوتی 3.5 میلی‌متری تعبیه شده است. کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز بر روی لبه‌ی سمت راستی قرار دارند. به علاوه، در مدل های سیم‌کارت خور، شکاف سیم‌کارت نیز بر روی همین لبه قرار دارد. برای ارتباط بی‌سیم، گوگل تبلت هفت اینچی خود را به Wi-Fi دو بانده با استاندارد a/b/g/n، بلوتوث نسل چهارم، GPS و سیستم ارتباط نزدیک NFC مجهز کرده است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

Asus Memo Pad 8 ME581CL 16GB

فون پد ایسوس مدل  Memo Pad 8 ME581CL 16GB

برای معرفی معرفی تبلت  Asus Memo Pad 8 ME581CL 16GB به  مهمترین مشخصات آن اشاره می کنیم : این تبلت 299 گرم وزن داشته وسیم کارت خور می باشد.صفحه نمایش 8 اینچی این تبلت قادر به نمایش 16 ملیون رنگ است و وضوح تصویری معادل 1200 در 1920 پیکسل را به کاربر ارائه می دهد. این محصول دارای  پردازنده Quad-core 2.3 GHz بوده و از پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 برای پردازش تصویر بهره می گیرد.برای بررسی حافظه باید گفت این محصول در دو نسخه 16 و 32 گیگ عرضه شده است وفاقد در گاه کارت حاظه میکرو SD  می باشد. با بررسی دوربین های به کار گرفته شده در این محصول می بینیم یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین مکالمه تصویری برای Asus Memo Pad 8 ME581CL در نظر گرفته شده است.دوربین دوم این دستگاه کیفیتی معادل 2 مگاپیکسل را به کاربر ارائه  می دهد. Asus Memo Pad 8 ME581CL از تمامی امکانات ارتباطی از جمله 4G  و NFC  کارت  پشتیبانی می کند.سیستم عامل اندروید نسخه 4.4.2 (KitKat) در این محصول ایفای نقش  می کند. این تبلت از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 15.2 وات ساعت بهره می گیرد . به کمک این باتری کاربر می تواند تا 9 ساعت مکالمه ممتد داشته باشد.اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

Lenovo S90 Sisley Dualsim 16GB -4G

گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo S90 Sisley Dualsim 16GB -4G

اولین موردی که توجه کاربران را جلب می‌کند، طراحی ظاهری گوشی‌هاست؛ کپی‌برداری از طراحی برند‌های معروف دنیای گوشی همراه همیشه می‌تواند بهانه‌ی خوبی برای فروش بیشتر گوشی‌های سایر شرکت‌ها باشد. گوشی «لنوو S90 سیسلی» (Lenovo S90-A Sisley Dual SIM) طراحی شبیه به آیفون شرکت اپل دارد. در کنار این طراحی از نمایشگری کم‌مصرف و بهینه‌شده برای نمایش بهتر تصاویر، پشتیبانی از شبکه‌ی 4G، سخت‌افزاری که برای انجام امور نیمه سنگین مفید است و دوربین‌هایی برای ثبت تصاویر باکیفیت سود می‌برد لنوو گوشی سیسلی‌اش را با قاب پشتی کاملاً فلزی به بازار عرضه کرده است. این گوشی از طراحی شبیه به آیفون 6 شرکت اپل سود می‌برد. با بدنه‌ی فلزی، سیسلی نزدیک به 130 گرم وزن و تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد.این روز‌ها، استفاده از نمایشگر‌های با فن‌آوری سوپرامولد در حال فراگیر شدن است. شرکت لنوو هم برای این گوشی، نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 از نوع اولد در نظر گرفته است. این نمایشگر علاوه‌بر اینکه مصرف پایین‌تری در مقایسه با سایر نمایشگرها دارد می‌تواند رنگ‌ها را با غلظت بیشتری نمایش دهد. این حالت نمایش رنگ‌ها برای بسیاری از کاربران مطلوب و چشم‌نواز به نظر می‌رسد.استفاده از دو گیگابایت رم و تراشه‌ی 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 ساخت شرکت کوالکام در این گوشی نشان‌دهنده‌ی قدرت سخت‌افزاری این گوشی هستند. چهار هسته پردازنده‌ی اصلی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306 روی این تراشه‌ی میان‌رده قرار دارند تا نیاز‌های مثل انجام کار‌های روزانه و بازی‌های نیمه سنگین را تأمین کنند. این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی نمی‌کند و برای آن  16 /32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است.این گوشی علاوه براینکه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، می‌تواند از سیم‌کارت‌های 4G پشتیبانی کند تا سرعت اتصال شما به اینترنت را چند برابر شود.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.