نمایش 1–12 از 261 نتیجه

ظرفیت: 500 گیگابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400RPM

ACER Aspire E1-570G

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-570G

ACER Aspire E1-570G نام یکی از سری لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی کمپانی ایسر است که اوایل سال 2013 معرفی و روانه‌ی بازار گشت. این لپ‌تاپ‌ها امکانات زیادی را در قالب یک دستگاه ارزان‌قیمت ارائه می‌کنند. اکثر قسمت‌های بدنه دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گردوغبار و اثرانگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌های کاملا براق رقبای هم قیمت دانست. تمامی مدل‌های E1-570 از نسل سوم پردازنده‌های مرکزی ولتاژ-پایین Intel Core با کد Ivy Bridge استفاده می‌کنند. به علاوه همانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل‌هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-570G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند که این مدل‌ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر می‌باشند. E1-570G از پردازنده‌  Core i3 3217Uساخت کمپانی اینتل با فرکانس ثابت 1.8 گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه‌ی  رم ، 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی GeForce GT 720M  با یک گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی استفاده می‌کند.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G

بعد از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود.تغییرات ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست.تعویض ارتقا پردازنده‌ی مرکزی به نسل چهارم پردازنده‌های ولتاژ-پایین Intel Core با کد Haswell می‌باشد. این امر باعث شده تا مصرف انرژی سری E1-572 نسبت به E1-571 کمتر باشد که به شارژدهی دستگاه کمک فراوانی می‌کند.بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده  جذب گرد و غبار و اثر انگشت در آن دیده نمی شود که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست.همچنین ایسر توانسته ضخامت دستگاه را چیزی در حدود نیم سانتی‌متر کم کند که باعث شده تا حمل‌ونقل و جابجایی آن‌ها راحت تر گردد.مانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-572G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند، که این مدل ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر است.این مدل از  E1-572G دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه AMD Radeon HD 8670M که دارای 1 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G -C

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G

بعد از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام ACER Aspire E1-572G -C معرفی و روانه‌ی بازار نمود.تغییرات ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست.تعویض ارتقا پردازنده‌ی مرکزی به نسل چهارم پردازنده‌های ولتاژ-پایین Intel Core با کد Haswell می‌باشد. این امر باعث شده تا مصرف انرژی سری E1-572 نسبت به E1-571 کمتر باشد که به شارژدهی دستگاه کمک فراوانی می‌کند.بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده  جذب گرد و غبار و اثر انگشت در آن دیده نمی شود که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست.همچنین ایسر توانسته ضخامت دستگاه را چیزی در حدود نیم سانتی‌متر کم کند که باعث شده تا حمل‌ونقل و جابجایی آن‌ها راحت تر گردد.مانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-572G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند، که این مدل ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر است.این مدل از  E1-572G  دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه AMD Radeon HD 8750M که دارای 2 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G i3 -E

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G i3

پس از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید این لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود. بارزترین تغییر ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست. بدنه‌ی دستگاه کاملا از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گرد و غبار و اثر انگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست. E1-572 با کانفیک های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن ها از پردازنده های اینتل بهره می برند. مدل E1-572G، از پردازنده‌ی Intel Core i3 4010U، چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM، پانصد گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی AMD Radeon 8670M استفاده می‌کند. این دستگاه به دلیل بهره‌گیری از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف، چندان مناسب انجام پردازش‌های سنگین (مانند برنامه‌نویسی) نمی‌باشد ولی کارت گرافیکی قدرتمند آن، باعث شده تا بتوان برای ویرایش عکس و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری، بر روی آن حساب نمود.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G i3 -F

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G i3

برای معرفی ACER Aspire E1-572G i3 -F باید گفت پس از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید این لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود. بارزترین تغییر ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست. بدنه‌ی دستگاه کاملا از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گرد و غبار و اثر انگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست. E1-572 با کانفیک های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن ها از پردازنده های اینتل بهره می برند. مدل E1-572G، از پردازنده‌ی Intel Core i3 4010U، چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM، پانصد گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی AMD Radeon R7 M265 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا استفاده می‌کند. این دستگاه به دلیل بهره‌گیری از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف، چندان مناسب انجام پردازش‌های سنگین (مانند برنامه‌نویسی) نمی‌باشد ولی کارت گرافیکی قدرتمند آن، باعث شده تا بتوان برای ویرایش عکس و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری، بر روی آن حساب نمود.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل Aspire E15-ES1 Celeron

برای معرفی لپ تاپ ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A باید گفت در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند.خانواده E15-ES1 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند.ایس.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E15-ES1 Celeron دارای پردازنده مرکزی Celeron N2830 ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.41 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل Intel HD Graphics حافظه گرافیکی اختصاص داده نشده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 4 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل  E15-ES1 Celeron -B

برای معرفی لپ تاپ ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B باید گفت در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند.خانواده E15-ES1 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند.ایس.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B دارای پردازنده مرکزی Celeron N3050 ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.16 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد . حافظه گرافیکی در نظرذ گرفته شده برای این دستگاه Intel HD  می باشد.برای این لپ‌تاپ یک نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است که با توجه به رزولوشن نه چندان بالا، تراکم پیکسلی زیادی هم ندارد. البته این تراکم آن‌قدر کم نیست که آزارتان دهد؛ اما موردی که می‌تواند آزاردهنده باشد، روشنایی کم نمایشگر است که زیر تاپش نور شدید، کار با لپ‌تاپ را دچار مشکل می‌کند. نور شدید باعث ایجاد باز‌تاب‌ از روی نمایشگر می‌شود و دیدن محتویات آن را سخت می‌کند.علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های عمومی بسیار مناسب است.باتری این دستگاه از نوع  لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3270 میلی‌آمپر‌ساعت می باشد . برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-3540 pentium- A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-3540 pentium

کمپانی ایسر همواره قیمت لپ تاپ های خود را به گونه ای تعیین کرده که کاربران بتوانند با هم قدرت خریدی آن را خریداری کنند. مدل های جدید ایسر همگی از پردازنده های شرکت اینتل استفاده می کنند و از مشخصات متنوعی برخوردار هستند. مقادیر رم بر روی  Acer E5 از 4 تا 8 گیگابایت متفاوت است و با وجود چنین حافظه ای به راحتی کارهای شما انجام خواهد شد و از این بابت مشکلی را حس نخواهید کرد. در بخش حافظه هارد دیسک نیز این دستگاه از فضاهای متنوعی بهره مند است و شما بر اساس نیاز خود می توانید از 500 تا 1000 گیگابایت استفاده کنید. می توان E5-3540 pentium را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 3.30 ساعت از باتری آن استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-571G i3- A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-571G i3

کمپانی ایسر همواره قیمت لپ تاپ های خود را به گونه ای تعیین کرده که کاربران بتوانند با هم قدرت خریدی آن را خریداری کنند. مدل های جدید ایسر همگی از پردازنده های شرکت اینتل استفاده می کنند و از مشخصات متنوعی برخوردار هستند. مقادیر رم بر روی  Acer E5 از 4 تا 8 گیگابایت متفاوت است و با وجود چنین حافظه ای به راحتی کارهای شما انجام خواهد شد و از این بابت مشکلی را حس نخواهید کرد. در بخش حافظه هارد دیسک نیز این دستگاه از فضاهای متنوعی بهره مند است و شما بر اساس نیاز خود می توانید از 500 تا 1000 گیگابایت استفاده کنید. می توان E5-571G i3 را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E5-571G i3 دارای پردازنده مرکزی Core i3 4030U به قدرت پردازشی 1.9 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل NVIDIA GeForce GT 820M یک گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاص داده شده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 6 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-571G i3- B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-571G i3

کمپانی ایسر همواره قیمت لپ تاپ های خود را به گونه ای تعیین کرده که کاربران بتوانند با هم قدرت خریدی آن را خریداری کنند. مدل های جدید ایسر همگی از پردازنده های شرکت اینتل استفاده می کنند و از مشخصات متنوعی برخوردار هستند. مقادیر رم بر روی  Acer E5 از 4 تا 8 گیگابایت متفاوت است و با وجود چنین حافظه ای به راحتی کارهای شما انجام خواهد شد و از این بابت مشکلی را حس نخواهید کرد. در بخش حافظه هارد دیسک نیز این دستگاه از فضاهای متنوعی بهره مند است و شما بر اساس نیاز خود می توانید از 500 تا 1000 گیگابایت استفاده کنید. می توان E5-571G i3 را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E5-571G i3 دارای پردازنده مرکزی Core i3 4030U به قدرت پردازشی 1.90 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین پردازنده گرافیکی این مدل Intel HD graphic 4400 بدون حافظه گرافیکی مجزا است. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 6 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-571G i5- B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-571G i5

کمپانی ایسر همواره قیمت لپ تاپ های خود را به گونه ای تعیین کرده که کاربران بتوانند با هم قدرت خریدی آن را خریداری کنند. مدل های جدید ایسر همگی از پردازنده های شرکت اینتل استفاده می کنند و از مشخصات متنوعی برخوردار هستند.خانواده E5-571 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند. وجود اتصالات و پورت‌های کامل، به همراه کیبورد جزیره ای و تاچ پد نسبتا بزرگ این دستگاه، از مزیت‌های مهم این محصول شمرده می‌شوند. این لپ تاپ اقتصادی مناسب کارمندان، دانش جویان و دانش آموزانی است به دستگاهی برای ذخیره اطلاعات و یا جابجایی آن‌ها نیاز دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف این موضوع کنند. لپ تاپ Acer E5-571 مناسب استفاده برای نرم افزارهایی مانند Office و مرورگری اینترنت و اعمالی مانند تماشای فیلم است و برای استفاده های روزانه گزینه مناسبی خواهد بود. می توان E5-571G i5 را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E5-571G i5 دارای پردازنده مرکزی Core i5 4210U ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.70 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل NVIDIA GeForce GT 820M یک گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاص داده شده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 6 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-571G i5- C

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-571G i5

در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند. اما این کمپانی، کانون توجهات و هدف بازارش را بر روی مصرف کنندگان خانگی متمرکز کرده است. از این رو معمولا قیمت محصولات این کمپانی پایین‌تر از محصولات تولید شده توسط رقبای آن است.خانواده E5-571 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند. وجود اتصالات و پورت‌های کامل، به همراه کیبورد جزیره ای و تاچ پد نسبتا بزرگ این دستگاه، از مزیت‌های مهم این محصول شمرده می‌شوند. این لپ تاپ اقتصادی مناسب کارمندان، دانش جویان و دانش آموزانی است به دستگاهی برای ذخیره اطلاعات و یا جابجایی آن‌ها نیاز دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف این موضوع کنند.می توان E5-571G i5 را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E5-571G i5 دارای پردازنده مرکزی Core i5 4210U ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.70 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل NVIDIA GeForce GT 820M دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاص داده شده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 6 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.