پرینتر چاپ لیزری 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) سایز چاپ: A4

در حال نمایش 26 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ مدل SCX-3400

برای معرفی پرينتر Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer باید گفت پرینتر چندکاره‌ی تک‌رنگ SCX-3400 ساخت شرکت SAMSUNG دستگاهی ساده و قابل‌اعتماد است که قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد. تنها با فشار یک دکمه ECO پرینت خود را بهینه‌سازی کنید و بر هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید. با فشار این دکمه و فعال کردن حالت استفاده‌ی کمتر از تونر می‌توانید در استفاده از تونر کاغذ و برق صرفه‌جویی نمایید و لازم نیست برای آن تنظیمات خاصی را انجام دهید و تنها فشار یک دکمه همه کارها را برای شما انجام می‌دهد. با Easy-Eco Driver در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با این نرم‌افزار مفید قبل از چاپ اسناد خود را بررسی کرده و کیفیت، رنگ و دیگر موارد را تنظیم کنید تا نتیجه‌ی دلخواه خود را در چاپ به دست‌ آورید. نرم‌افزار مدیریت پرینتر که همراه دستگاه ارائه می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت دستگاه را نصب‌کرده و از وضعیت آن مطلع شوید. دیگر نگران تمام شدن ناگهانی تونر نباشید زیرا دستگاه پیوسته وضعیت تونر را مورد نظارت قرار داده و به کاربر اطلاع می‌دهد. دکمه‌ی Print Screen که بر روی کنترل پنل دستگاه در قسمت جلوی آن قرارگرفته است به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌سادگی و به‌راحتی محتویات موجود بر روی صفحه را تنها با فشار یک دکمه به چاپ برساند. سرعت بالای چاپ SCX-3400 سبب تسریع روند کاری کاربر در محیط کاری می‌شود و دیگر نیازی نیست تا کاربر برای چاپ مدت‌ها در کنار دستگاه به انتظار بنشیند. وضوح خروجی SCX-3400 هم مانند دیگر ویژگی‌های آن قابل‌توجه است. وضوح 1200 × 1200 صفحات چاپی شما را متمایز کرده و قدرت این مدل را به رخ می‌کشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ مدل Xpress M2070

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer باید گفت پرینتر Xpress M2070 ساخت شرکت سامسونگ پرینتر 3 کاره و لیزری با قابلیت‌های پرینت، اسکن، کپی است که در ابعاد 406 × 359 × 253 میلی‌متر و وزن 7.4 کیلوگرم عرضه می‌شود. این مدل می‌تواند تا 20 صفخع در دقیقه با وضوح 1200 × 1200 dpi به چاپ برساند. پردازنده‌ی به کار رفته از نوع 600 مگاهرتزی بوده و توان ماهانه‌ی پرینتر برابر با 12.000 برگ است. اسکن تعبیه شده در پرینتر با وضوح 600 × 600 dpi با سرعت 17 برگ است. همچنین می‌توانید اسناد خود را با وضوح 600 × 600 dpi با سرعت 21 برگ در دقیقه کپی کنید. تونر مصرفی دستگاه  MLT-D111S با ظرفیت چاپ 1000 برگ است. پرينتر Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer از طریق درگاه USB 2.0 با رایانه ارتباط برقرار می‌کند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF211 Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF211

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS MF211 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 312 × 441 × 390 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 10.1 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 23 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 211 بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 8000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 250 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF211 در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF211W Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS MF211W

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی i-SENSYS MF211W است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 622 × 490 × 390 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 10.2 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و تنها امکان چاپ سیاه و سفید را به شما می‌دهد. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 23 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 211 بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 8000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 , پورت Ethernet و شبکه بیسیم وایفا را داراست . ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 250 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF211W در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF212W MFP Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF212W

برای بررسی Canon i-SENSYS MF212W MFP Laser Printer باید گفت با دستگاه MF212W ساخت شرکت کانن به‌راحتی پرینت، کپی و اسکن کنید و از قابلیت بی‌سیم آن لذت ببرید که به شما اجازه می‌دهد از طریق Wi-Fi حتی از دستگاه‌های تلفن همراه پرینت‌های لیزری داشته باشید. صفحه‌نمایش و کنترل این محصول قابلیت تغییر زاویه داشته و کاربر می‌تواند بنا به میل و راحتی خدو آن را تنظیم کند. تلفن‌های همراه اندرویدی و iOS به‌راحتی با این پرینتر سازگار هستند.پرینتر کانن MF212W دارای ابعاد 390x490x622 میلی متر و وزنی بالغ بر 10.2 کیلوگرم را داراست که می‌توان گفت وزن بسیار کمی دارد دارد که قابلیت جا به جایی برای این محصول به راحتی امکان پذیر است. پرینترها از لحاظ چاپ به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می‌شوند که در این محصول از برترین تکنولوژی یعنی لیزری استفاده شده است که باعث شده کیفیت و سرعت در این دستگاه مطرح باشد. کاربری پرینترها امروزه متفاوت بوده که پرینترها به حالت تک کاره و چند کاره در بازار وجود دارند و هر یک کارایی خاص خودشان را دارند. MF212W در سری دستگاه های سه کاره قرار دارد یعنی قابلیت پرینت، اسکن و کپی را دارا است. این دستگاه هم مانند الباقی پرینترها دارای یک ظرفیت کاغذ بوده که در دستگاه‌ها متفاوت است که در این محصول ظرفیت سینی آن 250 برگ است. سرعت چاپ در این مدل تا 23 صفحه در دقیقه می‌رسد که رقم مناسبی است. فناوری Quick First Print شرکت کانن زمان پرینت اولین برگه را کاهش می‌دهد. حالت Quiet Mode که برای این دستگاه طراحی شده است در هنگام کار کمترین صدا را تولید می‌کند تا بتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به کارهای خود برسید. صفحه‌نمایشی هم که برای این مدل طراحی شده است قابلیت نمایش 5 خط را دارد و کار با دستگاه را برای کاربر آسان می‌کند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-Sensys MF231 MFP Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF231

برای بررسی پرینتر Canon i-Sensys MF231 MFP Laser Printer باید گفت پرینترهای چندکاره مدتی است که وارد بازار تجهیزات کامپیوتری شده و طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کرده‌اند. این پرینترها علاوه‌بر قابلیت چاپ، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی هم دارند؛ حتی برخی از مدل‌ها قادر به انجام فکس هم هستند. البته پرینتر فوق فقطط سه‌کاره است. پرینتر سه‌کاره‌ی Canon i-Sensys MF231 MFP Laser Printer ساخت شرکت کانن از نوع لیزری است.. درنتیجه بهتر است، در درجه‌ی اول برای مواردی همچون چاپ متن به کار رود. پرینترهای لیزری برای چاپ متن یا اشکالل گرافیکی به کار می‌روند و بهتر است از آن‌ها برای چاپ عکس استفاده نشود. در صورت تمایل برای چاپ عکس، باید بهه سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید. این پرینتر از سرعت خوبی برخوردار است و می‌تواند با سرعتی برابر با 23 برگ در دقیقه به چاپ بپردازد. البته این میزان، برای چاپ در کمترین وضوح و چاپ متن بدون هیچ‌گونه اشکال گرافیکی ذکر شده است و در صورت افرایش وضوح و چاپ اشکال گرافیکی سرعت چاپ کاهش می‌یابد. از دیگر امکانات این پرینتر می‌توان به قابلیت اسکن اشاره کرد که در کنار قابلیت چاپ، وظیفه‌ی کپی را هم انجام می‌دهد. دستگاه دارای ورودی کاغذ برابر با 250 برگ است. این ویژگی، i-Sensys MF231 را برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک و مصارف خانگیی سنگین، مناسب کرده است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF3010 Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS MF3010 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 373x276x254 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 7.62 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد.رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 19 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 3010 بسیار بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 10000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF3010 در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF631CN

برای بررسی پرینتر Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer باید گفت کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی i-SENSYS MF631CN است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری است. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 18 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 30000 برگ است . نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این پرینتر باشد. این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است. پرینتر Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer در سری دستگاه های رنگی لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF8230Cn MFP Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF8230Cn

پرینتر Canon i-SENSYS MF8230Cn MFP Laser Printer از سری پرینتر های رنگی و تمام عیاری است که توسط شرکت کانن تولید شده است و از هم رده های خود به مانند پرینتر MF8080Cw گران‌تر ولی بسیار سریع تراست.خوب است بدانید این پرینتر با وجود آنکه از منظر مواد مصرفی قیمت یکسانی نسبت به مدل گفته شده یعنی MF8080Cw دارد ولی محصولی بهتر از آن و خروجی بسیار مناسبی به کاربر ارائه می‌دهد. در صورتی که مایل به خرید پرینتری برای محل کار و یا دفتر پر مشغله خود می‌باشید که قابلیت پرینت رنگی و چاپ را در خود جای داده باشد، MF8230CN گزینه بی نقصی برای شما است.قابلیت چاپ دوروی MF8230 به صورت اتوماتیک که شامل کپی، اسکن و چاپ بر روی دو سمت یک برگ می‌گردد از ویژگی‌های بارز این پرینتر به شمار می‌آید.ابعاد این پرینتر 430x484x429 میلی‌متر و وزن آن 26 کیلوگرم است. رزولوشن دیجیتال اسکنر 9600x9600 dpi  رزولوشن اپتیکال اسکنر 600x600 dpi  است.سینی با قابلیت قرار گیری 250 برگ در آن نیز از موارد دیگری است که در این پرینتر به چشم می‌آید و برای دفاتر با میزان چاپ متوسط ظرفیت ایده آلی است و این در حالی است که  پرینتر   150 برگ را در سینی خود جای می‌دهد.این پرینتر سینی مخصوص برای قرار گرفتن اختصاصی نامه ندارد و به جای آن قسمت جلوی این پرینتر می‌تواند میزبان 50 برگ با سایز های دل خواه باشد. قیمت تونر های مصرفی این پرینتر نیز می‌توان گفت که در نمونه خود یکی از ارزان‌ترین مواد مصرفی را دارد. چهار تونر مشکی، قرمز،آبی و زرد مجزا در این پرینتر لیزری رنگی تعبیه شده است و مواد مصرفی آن برای پرینتر های لیزری قیمت قابل قبولی را ارائه می‌دهد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon MF244DW Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری سیاه و سفید کانن مدل MF244DW

برای بررسی پرینتر لیزری Canon MF244DW Laser Printer باید گفت کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد یکی از تولیدات این کمپانی MF-244DW است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد این پرینتر سه کاره سیاه و سفید که توانایی انجام دادن چندین کار را با هم دارد به همین دلیل سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد و با داشتن ویژگیهای خوبی در پرینت، کپی و اسکن برای استفاده در محیط های اداری و خانگی توصیه می شود. ویژگی های فیزیکی این پرینتر ، شامل ابعاد 390x373x360 میلی متر با وزن 12.1 کیلوگرم می باشد.پرینتر لیزری Canon MF244DW Laser Printerتکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری است. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است. سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این پرینتر 28 برگ در دقیقه بصورت تک رو با رزولوشن 300 در 300 و بصورت دو رو به تعداد 16 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 15000 برگ است . این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورتهای ارتباط به کامپیوتر USB 2.0 پر سرعت، وای فای مستقیم ، 10/100 Base-T Ethernet ، شبکه وایرلس 802.11b/g/n است که ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 250 برگ می باشد. سیستم CIS در پرینتر لیزری Canon MF244DW Laser Printer با عمق رنگ سیاه و سفید 24 بیتی با رزولوشن اپتیکال اسکن 600x600dpi و حداکثر سایز اسکن A4 می باشد. کپی گرفتن با این دستگاه سه کاره  حداکثر به تعداد 999 کپی می باشد که ظرفیت حافظه کپی 512 مگابایت است. بزرگ نمایی کپی 25 تا 400 درصد با افزایش 1 درصدی می باشد. این پرینتر سه کاره در سری دستگاه های سیاه و سفید لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های اداری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.  

Brother DCP-L2540DW MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره برادر مدل DCP-L2540DW

برای معرفی پرينتر Brother DCP-L2540DW MFP Laser Printer باید گفت پرينتر DCP-L2540DW ساخت شرکت ژاپني Brother پرينتري ليزري و چندکاره است که مي‌تواند علاوه بر چاپ ليزري، کپي، اسکن را هم انجام دهد که در ابعاد 25 × 35 × 41 ميلي‌متر و وزن 9 کيلوگرم عرضه مي‌شود. سيني کاغذ پرینتر ظرفيت نگهداري 250 برگ کاغذ را دارد اگرچه قابليت ADF طراحي شده قادر است 30 برگ کاغذ را در خود جاي دهد که البته ناگفته ماند اين رقم براي قابليت ADF رقم مناسبي است. چاپ پرینتر با وضوح 600 × 2400 dpi با سرعت 30 برگ در دقيقه انجام مي‌شود. چاپ دورو يا Duplex به صورت اتوماتيک انجام مي‌شود و نيازي به برگرداندن برگه‌ي کاغذ به صورت دستي نيست. در قسمت کپي براي کپي اولين برگه از حالت Ready Mode به 11 ثانيه زمان و از حالت Sleep Mode به 28 ثانيه زمان نياز است. مي‌توانيد يک برگه را حداکثر تا 99 بار با سرعت 30 برگ در دقيقه کپي کنيد و در صورت تمايل از 25% تا 400% کوچک‌نمايي و بزرگ‌نمايي نماييد.رزولوشن اپتیکال اسکنر 600 × 2400 dpi است. ارتباط دستگاه  از طریق پورت USB 2.0, پورت wifi, پورت wifi Direct- پورت Ethernet امکان‌پذير است. پرينتر Brother DCP-L2540DW MFP Laser Printer دارای ۱ عدد کارتریج با کارکرد 1200 تا 2600 برگ و از دو مدل کارتریج تونر TN630 و تونر TN660 هم می توان برای آن استفاده نمود و لازم به ذکر است کارتریج و مواد مصرفی دستگاه در دو صورت استاندارد و بزرگ است که بسیار به صرفه می باشد و همچنین عمر درام آن 120000 برگ می‌باشد. پرينتر Brother DCP-L2540DW MFPP Laser Printer یکی از بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید سه کاره سال 2016 در سطح جهان بودهه است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-Sensys MF633CDW Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF633CDW

برای بررسی پرینتر Canon i-Sensys MF633CDW Laser Printer باید گفت پرینترهای چندکاره مدتی است که وارد بازار تجهیزات کامپیوتری شده و طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کرده‌اند. این پرینترها علاوه‌بر قابلیت چاپ، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی هم دارند؛ حتی برخی از مدل‌ها قادر به انجام فکس هم هستند. البته پرینتر فوق فقط سه‌کاره است. پرینتر Canon i-Sensys MF633CDW Laser Printer ساخت شرکت کانن از نوع لیزری است. درنتیجه بهتر است، در درجه‌ی اول برای مواردی همچون چاپ متن به کار رود. پرینترهای لیزری برای چاپ متن یا اشکال گرافیکی به کار می‌روند و بهتر است از آن‌ها برای چاپ عکس استفاده نشود. در صورت تمایل برای چاپ عکس، باید به سراغ پرینترهای جوهرافشان بروید. این پرینتر از سرعت خوبی برخوردار است و می‌تواند با سرعتی برابر با 18 برگ در دقیقه به چاپ بپردازد. البته این میزان، برای چاپ در کمترین وضوح و چاپ متن بدون هیچ‌گونه اشکال گرافیکی ذکر شده است و در صورت افرایش وضوح و چاپ اشکال گرافیکی سرعت چاپ کاهش می‌یابد. از دیگر امکانات این پرینتر می‌توان به قابلیت اسکن اشاره کرد که در کنار قابلیت چاپ، وظیفه‌ی کپی را هم انجام می‌دهد. پرینتر دارای ورودی کاغذ برابر با 150 برگ است. این ویژگی، پرینتر Canon i-Sensys MF633CDW Laser Printer را برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک و مصارف خانگی سنگین، مناسب کرده است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Brother DCP-1610W MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره برادر مدل DCP-1610W

برای معرفی پرينتر Brother DCP-1610W MFP Laser Printer باید گفت پرينتر چندکاره‌ي DCP-1610w ساخت شرکت ژاپني Brother پرينتري ليزري و چندکاره است.و از قابليت‌هاي پرينت ليزري سياه و سفيد، اسکنن رنگي، و کپي برخوردار است و در ابعاد 385 × 340 × 255 و با وزن 7.2 کيلوگرم ارائه مي‌شود. از سخت‌افزارر اين دستگاه مي‌توان به پردازنده‌ي 200MHz و حافظه‌ي 32 مگابايتي اشاره کرد.برای پرينتر Brother DCP-1610W MFP Laser Printer صفحه‌ نمايشي 2 خطي با ظرفيت نمايش 16 کاراکتر در جلوي دستگاه تعبيه شده است. سرعت پرينت دستگاه تا 20 برگ در دقيقه با وضوح 2400 × 600 dpi است. براي چاپ اولين برگه از زمان آماده‌باش کمتر از 10 ثانيه زمان لازم است. قسمت کپي دستگاه تا 20 کپي در دقيقه را انجام مي‌دهد و قابليت کپي 99 برگ از يک صفحه را دارد. همچنين مي‌توانيد صفحات را تا 25% کوچک کرده و يا تا 400% بزرگ نماييد. همچنين مي‌توانيد تا 4 صفحه را در يک برگ کپي کنيد. قسمت اسکن اين پرینتر با وضوح 600 × 1200 و عمق رنگ 24 بيت بر روي بستري شيشه‌اي عمل مي‌کند.سيني جلويي کاغذ ظرفيت نگهداري 150 برگ را دارد و سيني خروجي تا 50 برگ را تحويل مي‌دهد. مي‌توانيد از کاغذهايي با وزن بين 65 تا 105 گرم در اين دستگاه استفاده کنيد. اندازه‌هاي A4، A5، B5، Executive، Letter، Legal و Folio پشتيباني مي‌شوند. کارتريج اوليه‌ي تعبيه شده در پرینتر تا 700 برگ و درام اوليه تا 10000 برگ چاپ مي‌کند. کارتريج و درام جايگزينن بعدي به ترتيب تا 1000 و 10000 برگ ظرفيت چاپ دارند. حجم پيشنهادي ماهانه براي چاپ با اين پرینتر برابر باا 250 تا 1800 برگه است. برق مصرفي دستگاه 390 وات و در حالت آماده باش 50 وات و در حالت خواب 0.9 واتت است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-Sensys MF232W MFP Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF232W

برای بررسی پرینتر Canon i-Sensys MF232W MFP Laser Printer باید گفت پرینتر i-Sensys MF232W ساخت Canon پرینتری چندکاره و لیزری است که علاوه بر پرینت قابلیت‌های اسکن و کپی را هم ارائه می‌دهد. این پرینتر با ظرفیتت سینی 250 برگ برای استفاده در محیط‌های اداری مناسب است. البته توان کاری 15.000 برگی این پرینتر را برای مصارف سبک مناسب می‌سازد. در میان اتصالات پرینتر درگاه شبکه Ethernet هم به چشم می‌خورد و درنتیجه به‌راحتی می‌توان آن را در میان رایانه‌های موجود در شبکه به اشتراک گذاشت. همچنین با استفاده از اتصال بی‌سیم مستقیم Wireless Direct می‌توان از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت به‌صورت مستقیم به چاپ عکس و اسناد پرداخت. همچنین قابلیت Auto on/Auto off پرینتر سبب شده تا کاربر برای استفاده از پرینتر نیازی به مراجعه به دستگاه و روشن کردن آن نداشته باشد و پرینتر با ارسال فرمان چاپ به‌صورت اتوماتیک خود روشن شده و در صورت عدم استفاده بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود. قسمت اسکنر پرینتر Canon i-Sensys MF232W MFP Laser Printer هم از وضوح 600 × 600 dpi پشتیبانی می‌کند که برای اسکن اسناد و تصاویر مناسب است. صفحه‌نمایش LCD تعبیه‌شده در این مدل ساده و آسان بوده و کنترل وضعیت پرینت و عملیات در حال انجام را برای کاربر آسان می‌سازد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF623CN Color MFP Laser Printer

پرینتر3 کاره لیزری کانن مدل MF623CN

پرینتر Canon i-SENSYS MF623CN Color MFP Laser Printer ساخت شرکت کانن پرینتری لیزری و رنگی است که قابلیت‌های اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این دستگاه درواقع برادر کوچک‌تر مدل MF628CW است. با این تفاوت‌ که قابلیت‌های فکس و اتصال Wifi را ندارد. پرینترهای چندکاره وظیفه‌ی چند دستگاه را درآن‌واحد انجام می‌دهند و درعین‌حال جای یک دستگاه را اشغال می‌کنند..ویژگی مثبت این پرینتر کارتریج تونر آن است که قادر است میزان 1500 صفحه را در ماه چاپ نماید. دستگاه فوق سرعتی برابر با 14 صفحه در دقیقه را برای پرینت، کپی و اسکن ارائه می‌دهد. میزان 14 صفحه در مقایسه با مدل‌های دیگر رقم متوسطی است اما قابلیت چندکاره بودن آن را توجیه می‌کند. مهم‌ترین قابلیت این دستگاه پرینت رنگی آن به‌صورت لیزری است. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن و اشکال گرافیکی مورداستفاده قرار می‌گیرند و علی‌رغم رنگی بودن این پرینتر بهتر است از آن برای چاپ عکس استفاده نکنید. پرینترهای جوهرافشان درزمینه‌ی چاپ عکس عملکرد بسیار بهتری دارند.این دستگاه برای اتصال به رایانه از درگاه USB 2.0 استفاده می‌کندکه با توجه به ماهیت داده‌هایی که از رایانه به پرینتر انتقال داده می‌شوند کافی بوده و به درگاه USB 3.0 نیازی نیست.از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اسکن آن اشاره کرد در 2 حالت ADF و تخت می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. قابلیت ADF برای اسکن و کپی اسناد در اندازه‌ی استاندارد در تعداد بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر قابلیت اسکنر تخت برای اسکن عکس، اسناد و مدارک در اندازه‌های غیراستاندارد و کوچک موارد استفاده قرار می‌گیرد.این موارد به دلیلی اندازه‌های متفاوت را نمی‌توان در ADF قرارداد.پرینترهای لیزری یکی از انواع پرینترها بوده که در مقایسه انواع دیگر از سرعت بالاتری برخوردار بوده و کیفیت مناسبی نیز دارند و از نظر هزینه چاپ نیز به صرفه تر هستند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF724CDW Color Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری رنگی کانن Canon i-SENSYS MF724CDW Color Laser Printer

برای بررسی پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF724CDW Color Laser Printer باید گفت کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی i-SENSYS MF724CDW است که یک پرینتر رنگی سه کاره بوده با قابلیت اسکن پرینت و کپی و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری رنگی چند کاره است. پشتیبانی از دستگاه های AIR و تلفن همراه باعث می شود که کار  با این دستگاه ساده تر انجام گیرد. برخورداری از چاپ امن PIN از اسناد حساس شما محافظت می نماید. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است. سرعت چاپ در لیزریها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه در حالت تک رو 20 برگ در دقیقه برای فرم رنگی و سیاه و سفید می‌باشد و در حالت دو رو 10 برگ است. رزولوشن این پرینتر 600x600 dpi می‌باشد و توان کار ماهانه 40000 برگ است. چاپ اولین برگه آن 14.5 ثانیه طول می کشد بعلاوه این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ، ولی با این حال باز هم یکی چاپگر هایی با ویژگی پاسخ گویی متوسط به نیاز کاربران از لحاظ کارکرد است. حداکثر تعداد کپی این پرینتر 99 برگ است که دارای حافظه پرینت 1000 مگابایت است. پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF724CDW Color Laser Printer اسکنر با قابلیت رنگی با رزولوشن اپتیکال اسکن 600x600 dpi و رزولوشن دیجیتال اسکن 9600x9600 dpi ، حداکثر عرض اسکن 216 میلی متر از ویژگی های این اسکن قدرتمند می باشد. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 ، پورت Ethernet همچنین ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 250 برگ بعلاوه 50 برگ بصورت ADF است. پرینتر لیزری Canon i-SENSYS MF724CDW Color Laser Printer دارای صفحه نمایش لمسی 8.9 سانتی متری با رابط کاربی اسان است که استفاده برای هر کاربر را فراهم می آورد.کارتریج بکار رفته در این پرینتر i-SENSYS MF724CDW از نوع Cartridge 718 Black-Cyan-Magenta-Yellow می باشد و دوام کارکرد کارتریج در حالت رنگی بودن 2900 برگ و در حالت سیاه و سفیدی 3400 برگ می باشد. قابلیت سازگاری با شبکه و پشتیبانی از PCL5c/6 and Adobe، PostScript را دارد. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet M1132 Multifunction

پرینتر لیزری اچ پی مدل M1132 Multifunction

کمپانی اچ پی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دستگاه چند کاره لیزری HP LaserJet M1132 Multifunction از سری محصولات این کمپانی می‌باشد .پرینتر لیزری اچ پی مدل M1132 از لحاظ کاربری در دسته پرینتر های چند کاره قرار دارد. این پرینتر دارای سه بخش پرینت، کپی و اسکن می‌باشد که از معایب ابن دستگاه می‌توان به نداشتن امکان فکس در آن اشاره کرد. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری می‌باشد همچنین ابعاد این دستگاه ابعاد:250x265x415 mm  میلی متر است که به خاطر این مشخصات دارای وزن نسبتا زیادی معادل 7 کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت سینی این دستگاه 250 برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد طراحی شود. اما این‌ها فقط ظاهر قضیه بود این دستگاه با قدرت و سرعت چاپ بسیار بالا کاربران را همراهی می‌کند. این دستگاه در چاپ سیاه سفید 18 برگ در دقیقه انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول 1200x600dpi می‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M1132 به 80000 برگ در ماه می‌رسد. این محصول دارای رزولوشن اسکن 1200x4800dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد. سرعت کپی رنگی و سیاه سفید مانند پرینت آن می‌ماند اما رزولوشن کپی دستگاه برابر 600x600dpi است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro M1212FN Multifunction

پرینتر سه کاره لیزری اچ پی مدل M1212FN Multifunction

یکی از محصولات جدید کمپانی HP پرینتر LaserJet Pro M1212FN بوده که تک رنگ اما چند کاره است که میتواند عملیات کپی ، فکس ، اسکن و پرینت را انجام دهد و به نسبت قیمت بسیار مناسبی دارد و به لحاظ سرعت و کیفیت چاپ ، بسیار عالی است. بدنه این دستگاه به رنگ مشکی بوده و در ابعاد کوچک است که امکان جابجایی آن بسیار آسان است این پرینتر امکان چاپ با رزولیشن استاندارد dpi600 یا با بیشینه ی رزولیشن dpi1200 را داردویکی از محصولاتی است که در خانه و ادارات بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro MFP M26NW Printer

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل M26NW

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro MFP M26NW Printer باید گفت پرینتر لیزری سه کاره اچ پی دارای قابلیت های کپی، پرینت، اسکن است. MFP M26NW مناسب برای ادارات، دفاتر کاری و مصارف خانگی است. این پرینتر در چاپ سیاه سفید 18 برگ در دقیقه پرینت انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول 1200x1200dpi می‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M26NW به 15000 برگ در ماه می‌رسد. این پرینتر دارای رزولوشن اسکن 1200dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد. سرعت کپی سیاه سفید 18 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی دستگاه برابر 600x600dpi است حافظه پرینتر hp MFP M26NW در مقایسه با مدل های مشابهه اش به مراتب بیشتر شده است و می تواند اسناد بیشتری را در خود ذخیره کند.پرینتر لیزری MFP M26NW دارای 1 عدد کارتریج با کارکرد 1600 برگ است و از دو مدل کارتریج تونر کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP CF283A و کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 79A می توان برای آن استفاده کرد.کارتریج و مواد مصرفی پرینتر MFP M26NW ازز هر دو مدل کارتریج گفته شده پشتیبانی می کند.پرینتر لیزری سه کاره اچ پی  MFP M26nw رنگ بدنه ی سفیدد دارد و به صورت تک رنگ در بازار عرضه می شود.چاپگر MFP M26NW از انواع پرینترهای سه کاره لیزری است کهه از پورت های اتصال usb 2.0 با سرعت بالا، Ehernet Lan 10/100 و wifi پشتیبانی می کند.این پرینتر اچ پی صفحهه نمایش کوچکی برای سهولت کار با آن تعبیه گردیده است و می توان فرآیندهای چاپ را با آن مشاهده نمود. دارایی قابلیت های ، eprint و airprint است.ظرفیت سینی این پرینتر 150 برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد طراحی شود.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M426DW

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل M426DW

برای بررسی HP Laserjet Pro MFP M426DW می توان گفت امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل M426DW از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردیی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصهه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه امکان اسکن مستقیم فایل ها از ایمیل ، USB ، پوشه شبکه ، ابر و برنامه های کسب و کار از قبل نصب شده و انجام سریعتر کارها با امکان چاپ دو طرفه را دارایتو با استفاده از این پرینتر نیازی نیست که در اطراف دستگاه صبر کنید فقط کارتان را انجام دهید و بروید. پرینتر اچ پی 426DW خیلی سریعتر از دیگر رقبای خود روشن و آماده به کارر می شود . پرینتر سه کاره ی لیزری سیاه و سفید مدل 426DW بسیار مناسب برای ادارات پرمشغله با نیاز چاپی ماهیانه ی تا حد اکثر 80000 برگ است.با این پرینتر به راحتی کارهای چاپی را به صورت مستقیم مدیریت کنید . فقط کافیست صفحه نمایش 3 اینچی را لمس کنید و ضربه بزنید . با استفاده از پرینتر 426DW می توانید از فایل های مایکروسافت word , power point به صورت مستقیم از درایور USB خود پرینت بگیرید به سادگی و با استفاده از hp web jetadmin و مجموعه ای از ویژگی های مدیریت به مدیریت و تنظیماتت دستگاه برسید . با استفاده از تونر کارتریج های اورجینال اچ پی و استفاده کمتر از انرژی پرینتر 426DW از بهترین پرینترهای در رده خود است .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Color LaserJet Pro MFP M176n

پرینتر لیزری رنگی سه کاره اچ پی مدل M176n

کمپانی اچ پی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دستگاه چند کاره لیزری HP Color LaserJet Pro MFP M176n از سری محصولات این کمپانی می‌باشد .پرینتر لیزری اچ پی مدل M176n از لحاظ کاربری در دسته پرینتر های چند کاره قرار دارد. این پرینتر دارای سه بخش پرینت، کپی و اسکن می‌باشد که از معایب ابن دستگاه می‌توان به نداشتن امکان فکس در آن اشاره کرد. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری و رنگی می‌باشد همچنین ابعاد این دستگاه 423x425x280 میلی متر است که به خاطر این مشخصات دارای وزن نسبتا زیادی معادل 15 کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت سینی این دستگاه 150 برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد طراحی شود. اما این‌ها فقط ظاهر قضیه بود این دستگاه با قدرت و سرعت چاپ بسیار بالا کاربران را همراهی می‌کند. این دستگاه در چاپ سیاه سفید 16 برگ در دقیقه و چاپ رنگی 4 برگ در دقیقه پرینت انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول 600x600dpi می‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M176n به 20000 برگ در ماه می‌رسد. این محصول دارای رزولوشن اسکن 1200dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد. سرعت کپی رنگی و سیاه سفید مانند پرینت آن می‌ماند اما رزولوشن کپی دستگاه برابر 300x300dpi است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro MFP 274N Printer

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل 274N

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro MFP 274N Printer باید گفت کمپانی اچ پی جدیدترین محصول سه کاره خود 274N را با تکنولوژی چاپ لیزری به بازار عرضه نموده است. سرعت بالای انجام عملیات این پرینتر چندکاره وقت کمتری را از شما میگیرد. با وجود شبکه بی سیم از موبایل خود مستقیما پرینت بگیرید. در قسمت جلویی پرینتر لیزری اچ پی مدل 274N یک نمایشگر برای انجام تنظیمات و نمایش اطلاعات پرینتر مشاهده می‌شود.با پرینتر HP LaserJet Pro MFP 274N Printer شما می توانید در دفتر کار و کسب و کار خود به تولید اسناد رنگی  باا کیفیت حرفه ای بپردازید . این پرینتر از کوچکترین مدل های کلاس خود با سرعت بالای شروع به کار است. در حین استفاده از پرینتر HP 274N شما می توانید در زمان مناسب و سر وقت به انجام کارهایتان برسید. انجام کارها با این چاپگر به دلیل وجود یک صفحه نمایش 7.6 سانتی متری بسیار آسان می باشد . شما همچنین می توانید به صورت مستقیم از درایور usb ، میکروسافت ، WORD و پاورپوینت پرینت هایتان را دریافت کنید.کیفیت بالای کارتریج های این دستگاه، تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهند.کارتریج های موجود،بدلیل کیفیت عالی،باعث میشود تا کمتر آنها را جایگزین نمایید. این پرینتر می‌تواند در طول ماه تا 30000 برگ چاپ کند که رزولوشن چاپ درر آن برابر با 600 × 600 DPI است. اگر قصد تهیه‌ی یک پرینتر سه کاره‌ی لیزری برای استفاده‌های حرفه‌ای را داریدد پرینتر HP LaserJet Pro MFP 274N Printer گزینه مناسبی است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما درر ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل 377DW

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer باید گفت کمپانی اچ پی جدیدترین محصول سه کاره خود 377DW را با تکنولوژی چاپ لیزری به بازار عرضه نموده است. سرعت بالای انجام عملیات این پرینتر چندکاره وقت کمتری را از شما میگیرد. با وجود شبکه بی سیم از موبایل خود مستقیما پرینت بگیرید. ودر هنگام اسکن میتوانید، فایل ها بصورت دو رو را اسکن گرفته و آن را مستقیما به ایمیل خود ارسال کنید. در قسمت جلویی پرینتر لیزری اچ پی مدل 377DW یک نمایشگر برای انجام تنظیمات و نمایش اطلاعات پرینتر مشاهده می‌شود.تمامیی عملیات مورد نظر خود را با صحفه نمایش لمسی 4.3 اینچی براحتی انجام دهید. تصاویر رنگی را حرفه ای چاپپ کنید؛کیفیت بالای کارتریج های این دستگاه، تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهند.کارتریج های موجود،بدلیل کیفیت عالی،باعث میشود تا کمتر آنها را جایگزین نمایید. این پرینتر می‌تواند در طول ماه تاا 40000 برگ چاپ کند که رزولوشن چاپ در آن برابر با 1200 × 1200 DPI است. اگر قصد تهیه‌ی یک پرینتر سهکاره‌ی لیزری برای استفاده‌های حرفه‌ای را دارید پرینتر HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer گزینه مناسبی است.این پرینتر دارای چاپ دو رو به صورت اتوماتیک می باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما درر ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M125a

پرینتر لیزری سیاه سفید اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M125a

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل HP Laserjet Pro MFP M125a از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه دارای ابعاد 420x365x254 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 8.0 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع لیزری است. نوع چاپ این دستگاه تک رنگ بوده که قابلیت چاپ تا 20 صفحه در دقیقه را داراست و رزولوشن آن 600x600dpi است. M125a توان کار ماهانه 8000 برگ در ماه را دارد برای همین به عنوان یک دستگاه قدرتمند شناخته شده است.حداکثر تعداد کاغذ ورودی 150 برگ است.دارای حافظه 128 مگابایت و نیز دارای پورت ورودی پورت USB 2.0 میباشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M125nw

پرینتر لیزری سیاه سفید اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M125nw

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل Laserjet Pro MFP M125nw از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه دارای ابعاد 420x365x254 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 8.0 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع لیزری است. نوع چاپ این دستگاه تک رنگ بوده که قابلیت چاپ تا 20 صفحه در دقیقه را داراست و رزولوشن آن 600x600dpi است. M125nw توان کار ماهانه 8000 برگ در ماه را دارد برای همین به عنوان یک دستگاه قدرتمند شناخته شده است.حداکثر تعداد کاغذ ورودی 150 برگ است.دارای حافظه 128 مگابایت و نیز دارای پورت ورودی پورت پورت USB 2.0 , پورت Ethernet میباشد. این مدل دارای شبکه بی سیم و شبکه داخلی است که از بهترین امکانات آن می‌تواند باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro MFP M227SDN Printer

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل M227SDN

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro MFP M227SDN Printer باید گفت پرینتر چند کاره لیزری HP LaserJet Pro MFP M227SDN Printer از سری محصولات کمپانی اچ پی می‌باشد .پرینتر لیزری اچ پی مدل M227SDN از لحاظظ کاربری در دسته پرینتر های چند کاره قرار دارد. این پرینتر دارای سه بخش پرینت، کپی و اسکن می‌باشد که ازز معایب این دستگاه می‌توان به نداشتن امکان فکس در آن اشاره کرد. تکنولوژی چاپ این پرینتر از نوع لیزریی می‌باشد همچنین ابعاد اینن دستگاه 403x311.5x407.4 میلی متر است که به خاطر این مشخصات دارای وزنن 9.4 کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت سینی این پرینتر 250 برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد طراحی شود. اماا این‌ها فقط ظاهر قضیه بود این دستگاه با قدرت و سرعت چاپ بسیار بالا کاربران را همراهی می‌کند. این پرینتر درر چاپ سیاه سفید 28 برگ در دقیقه پرینت انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول 1200x1200dpi می‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M227SDN به 30000 برگ در ماه می‌رسد. این محصول دارای رزولوشن اسکن 1200dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد. سرعت کپی سیاه سفید 17 برگ در دقیقه و رزولوشن کپی دستگاه برابر 600x600dpi است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.