پرینتر چاپ جوهری 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) سایز چاپ: A4

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon PIXMA MG6840 Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل MG6840

بررسی پرینتر Canon PIXMA MG6840 Inkjet Printer ,پرینتر های چند کاره نیز همانند بسیاری از محصولات الکترونیکی از مشخصات فنی فراوانی برخوردارند، اما تمامی مشخصات برای انتخاب آنها از اهمیت برخوردار نیستند. به طور معمول سه پارامتر کلی در انتخاب پرینترهای چند کاره تاثیرگذارند که شامل سرعت چاپ، دقت چاپ، هزینه نگهداری و تعداد پرینت با هر بار شارژ تونر است.در بسیاری از دستگاه ها پس از دو یا سه بار شارژ تونر،باید نسبت به تعویض کارتریج اقدام نمود که هزینه به نسبت زیادی به شما تحمیل خواهد کرد، اما در این بین با اطلاع دقیق از میزان استفاده خود می توانید دستگاهی با هزینه سرویس و نگهداری منطقی خریداری کنید.پرینتر MG6840 امکانات فراوانی که دارد تمامی نیازهای شما را براورده میکند.پرینتر سه کاره جوهر افشان MG6840 به شما کارهایی با کیفیت عالی  را ارائه می دهد .ابعاد این پرینتر 455*369*148 و وزن آن 6.4 کیلوگرم است.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.رزولشن اپتیکال  آن 1200*2400 و رزولشن چاپ 4800*1200 است .سرعت چاپ رنگی 9.7 برگ در دقیقه و چاپ سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه است.پرینتر MG6840 امکانات فراوانی که دارد تمامی نیازهای شما را براورده میکند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L382 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان سهکاره اپسون مدل L382

برای معرفی Epson L382 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L382 ساخت شرکت اپسون پرینتری جوهرافشان و چندکاره است که برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی طراحی شده است و علاوه بر پرینت قابلیت‌های اسکن و کپی را همم ارائه می‌دهد. این پرینتر قدرتمند می‌تواند عکس‌های 15 × 10 را به‌صورت بدون حاشیه با کیفیتی بالا چا کند که البته برایی این منظور باید از کاغذ‌های مخصوص چاپ عکسی که شرح آن‌ها در جدول مشخصات فنی آمده است استفاده کنید. اینپرینتر از سیستم مخزن جوهر استفاده می‌کند و درنتیجه مدیریت هزینه‌های جوهر آن در مقایسه با پرینترهای کارتریجی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر است و کافی است با اتمام جوهر هر رنگ، جوهر مناسب را در مخزن مخصوص آن پر کنید. پرینتر L382 برای ارتباط با رایانه از درگاه USB استفاده می‌کند و خبری از اتصال بی‌سیم در آن نیست و نمی‌توان از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت به‌صورت مستقیم و بی‌سیم به چاپ عکس پرداخت. بهتر است از این پرینتر برای چاپ متن استفاده نکنیدد زیرا اگرچه دستگاه قادر است متن چاپ کند، کاربری دستگاه چاپ اشکال گرافیکی و عکس است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی مدل 5810

برای بررسی پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer باید گفت پرینتر 5810 از شرکت اچ‌پی HP پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که برای مصارف اداری و خانگی طراحی شده است. این پرینتر با قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن ابعاد جمع‌وجوری دارد و به همین دلیل به‌راحتی قابل‌حمل است؛ فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند و مناسب کسانی است که فضای کاری کمی دارند. این پرینتر از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. در این پرینتر می‌توانید تصاویر را باکیفیت مناسب و بدون حاشیه چاپ کنید. پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer قابلیت چاپ دو رو ندارد و می‌بایست به‌صورت دستی آن را انجام دهید و ظرفیت سینی آن 60 برگ است.  چاپ سیاه‌وسفید با سرعت 8 برگ در دقیقه و رنگی با 5 برگ در دقیقه صورت می‌گیرد. اتصال این پرینتر رنگی به‌وسیله درگاه Hi-Speed USB 2.0 صورت می‌گیرد و متأسفانه خبری از اتصال بی‌سیم نیست. مصرف انرژی پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer حداکثر 10 وات، در حالت آماده‌به‌کار 2.1 وات و در حالت خواب 0.88 وات است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.