پرینتر چاپ جوهری رنگی تک کاره سایز چاپ: A4

نمایش 1–12 از 17 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon PIXMA IP 7240 Inkjet Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA IP 7240 Inkjet

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی PIXMA IP 7240 Inkjet است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 128 × 368 × 451 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 6.6 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع جوهرافشان بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 2400 × 9600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ رنگی این دستگاه حداکثر تا 10 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن حداکثر تا 15 صفحه در دقیقه می‌باشد. امکان چاپ دو رو یکی از ویژگی های بارز این مدل تک کاره محسوب میشود. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را دارد و یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 125 برگ است. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA iP7240 Inkjet Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل iP7240

پرینتر Canon PIXMA iP7240 Inkjet Printer دارای ابعاد 451x368x128 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم است. وزن و ابعاد این دستگاه نسبتا بالا است ولی مشکل ساز نیست.تکنولوژی بکار رفته در پرینترها جوهرافشان یا لیزری بوده که در این دستگاه از نوع جوهرافشان است. مسئله بعدی را که باید به آن توجه داشت کاربری پرینتر است. پرینترهای امروزی تک کاره و یا چند کاره هستند یعنی قابلیت پرینت، کپی، فکس و اسکن دارند. ولی پرینتر iP7240 در سری دستگاه‌های تک کاره قرار دارد و فقط قابلیت پرینت را داراست. سایز و قابلیت چاپ در این پرینتر بر روی کاغذ A4 امکان پذیر بوده که به صورت استاندارد است. پرینترهای جوهر افشان قابلیت چاپ به صورت رنگی را هم دارا هستند که برای اکثر کاربران این مسئله بسیار مهم است.پرینتر iP7240 در حالت رنگی قابلیت چاپ 10 برگ در دقیقه و در حالت سیاه‌سفید 15 برگ در دقیقه را داراست. مورد بعدی که باید به آن توجه داشت کیفیت چاپ یا همان رزولوشن است که در این دستگاه 9600x2400dpi بوده که بسیار مناسب برای چاپ عکس است.پرینتر جوهر افشان iP7240 دارای قابلیت‌های بسیار خاصی است که می‌توان به قابلیت چاپ بر روی CD و چاپ دورو در آن اشاره کرد که از مزیت‌های بالای این دستگاه به حساب می‎آید. همانطور که می‌دانید پرینترها برای چاپ احتیاج به کارتریج دارند که این مسئله در دستگاه‌ها مختلف است. پرینتر iP7240 احتیاج به پنج عدد کارتریج جوهری دارد که رنگ‌های آنها متفاوت است. از دیگر قابلیت‌های بسیار بالای این پرینتر وجود WiFi در آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد بدون اتصال کابل با پرینتر دستور چاپ را پرینت صادر کند.این پرینتر نسبت به کارایی که از خودش نشان داده است طرفداران زیادی را در پیدا کرده است که برای مصارف خانگی و اداری توصیه می‌شود.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L110 INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L110 INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل EPSON L110 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 472x222x130 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 2.7 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده که سازگار با سیستم عامل های Mac OS 10.5.8 or later, Mac OS 10.6+, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8 (32/64 bit), Windows Vista, Windows XP, Windows XP x64 است . مدل ‏L110‎‏ دارای سرعت بسیار مناسبی میباشد، بر خلاف اکثر دستگاه های جوهری که در گرفتن پرینت بسیار تامل دارند این ‏دستگاه از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار است. قابلیت چاپ در تیراژ بالا به همراه جوهر های ارزان قیمت داشته باعث شده محصولی که ‏در پیش رو دارید قابلیتی مناسب برای چاپ اسناد داشته باشد‎.‎‏ پس اگر نیازمند به دستگاهی هستید تا بتواند نیاز های ‏چاپی مانند عکس، اشکال و یا قرار داد های شما را بر طرف نماید، می توانید بر روی این دستگاه حساب نمایید‎. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L120 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L120

برای معرفی پرینتر Epson L120 Inkjet Printer می توان گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌ به‌ صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌ رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن 4 رنگ خود توان چاپ بالایی دارد. با این‌حال این مدل جزو محصولات رده‌ی متوسط پرینترهای مخزن‌دار محسوب می‌شود که با 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی با فناوری انحصاری اپسون به نام Micro Piezo با وضوح 720 × 720 dpi فرآیند چاپ را با سرعت 4.5 صفحه برای چاپ رنگی انجام می‌دهد. متأسفانه اتصالات دستگاه بسیار محدود بوده و تنها اتصال USB برای اتصال به رایانه موجود است و خبری از اتصال LAN و Wifi نیست.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L130 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L130

برای معرفی پرینتر Epson L130 Inkjet Printer می توان گفت پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L130 از شرکت اپسون در ابعاد 482 × 222 × 130 میلی‌متر و وزن 2.7 کیلوگرم عرضه می‌شود. چاپ به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح 5706 × 1440 dpi با استفاده از 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی انجام می‌شود. سرعت چاپ 7 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 3.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است. کاغذهایی با اندازه‌های A4، A5، A6، B4، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، No 10 (Envelope)، 10 × 15، 13 × 18، Legal و همچنین اندازه‌یی تعیین شده‌ی کاربر، پشتیبانی می‌شوند. چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ 50 برگ کاغذ استاندارد و 10 برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی 30 برگ است. این پرینتر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 20 وات و در حالت Sleep Mode برابر با 7 وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز بوده و می‌توانید با استفاده از جوهرهای T6641، T6642، T6643، T6644 تانکر جوهر را پر کنید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L300 INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L300 INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل EPSON L300 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 472x222x130 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 2.7 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است. مدل ‏L300‎‏ دارای سرعت بسیار مناسبی میباشد، بر خلاف اکثر دستگاه های جوهری که در گرفتن پرینت بسیار تامل دارند این ‏دستگاه از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار است. قابلیت چاپ در تیراژ بالا به همراه جوهر های ارزان قیمت داشته باعث شده محصولی که ‏در پیش رو دارید قابلیتی مناسب برای چاپ اسناد داشته باشد‎.‎‏ پس اگر نیازمند به دستگاهی هستید تا بتواند نیاز های ‏چاپی مانند عکس، اشکال و یا قرار داد های شما را بر طرف نماید، می توانید بر روی این دستگاه حساب نمایید‎.سرعت چاپ رنگی 4.5 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید9 صفحه در دقیقه است و ظرفیت سینی کاغذ100 برگ است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Pixma ip7250 Inkjet Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل ip7250

پرینتر Canon Pixma ip7250 Inkjet Printer دارای ابعاد 451x368x128 میلی متر و وزن 6.6 کیلوگرم است. وزن و ابعاد این دستگاه نسبتا بالا است ولی مشکل ساز نیست.پرینتر تک کاره جوهر افشان کانن مدل 7250ip با تکنولوژی پرینت از طریق جوهر توسط شرکت Canon برای مصارف خانگی و یا آتلیه ها معرفی شد.از 10 سال پیش تا کنون شرکتهای سازنده دستگاههای به اصطلاح جوهری بدنبال کیفیت حداکثری و سرعت بالا بوده اند که شرکت کانن بخوبی توانسته به این مهم دست پیدا بکند.سرعت پرینت 15ppm برای رنگ های مشکی و 10ppm برای رنگی است که میتوان گفت کاملا مناسب استفاده خانگی و یا آتلیه است.قابلیت پرینت از طریق wi-fi و برنامه کمپانی apple airprint از دیگر ویژگیهای این پرینتر خوب میباشد.کارتریجهای مورد استفاده در این پرینتر هم همانطور که گفتیم از سری 551 میباشد.چاپ سرعت چاپ سیاه وسفید 15 صفحه در دقیقه و رنگی 10 برگ در دقیقه است.رزولوشن چاپ این پرینتر  2400*9600 dpi است. توان کار ماهانه 3,000 برگ با قابلیت اتصال از طریق wi-fi - چاپ دو رو می باشد.سایز کاغذ Lower cassette: A4, A5, B5, Letter, Legal, Envelopes (DL size or Commercial 10),20x25cm می باشد.نوع کاغذ Paper , laser, plain, photo, rough, vellum, پاکت نامه, لیبل, کارت پستال است.ظرفیت سینی کاغذ 125 برگ است و دارای ورودی دستی کاغذ است.پورت های ارتباط به کامپیوتر Hi-Speed _USB (B Port) _Wi-Fi سیستم عامل های سازگار Windows 10 (32 and 64bit) Windows 8 (32 and 64bit) Windows RT Windows 7 (32 and 64bit) Windows Vista SP1, SP2 (32 and 64bit) Windows XP SP3 (32bit) Mac OS X 10.5.8 - 10.8 است.این پرینتر نسبت به کارایی که از خودش نشان داده است طرفداران زیادی را در پیدا کرده است که برای مصارف خانگی و آتلیه توصیه می‌شود.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل G1400

بررسی پرینتر Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer,پرینترها انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و حرارتی اشاره کرد.در اینجا قصد داریم پس از مقدمه ای کوتاه در مورد پرینترهای جوهرافشان به معرفی یکی از این چاپگرها بپردازیم.در گذشته نزدیک پرینترهای جوهرافشان بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در چند سال اخیر با کاهش نسبی تفاوت قیمت به استفاده از این نوع بیشتر شده و چاپگرهای جوهرافشان راه به منزل هم پیدا کرده‌اند و برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.یکی از خصوصیات چاپگرهای جوهرافشان را می‌توان هزینه تمام شده چاپ یک صفحه دانست و این مورد می‌تواند ویژگی دیگر این چاپگرها باشد.کیفیت پرینت در چاپگرهای جوهرافشان مناسب است و از دقت بالا برای چاپ عکس برخوردار میباشند. canon-g1400-2_rahju-ir پس از این مقدمه کوتاه به معرفی یک پرینتر جوهرافشان می‌پردازیم.کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری پیکسما خود را با نام Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer به بازار معرفی کرد.این چاپگر تک کاره بوده و تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ،به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد.ظاهر این دستگاه بسیار زیبا بوده و ابعاد آن 445 * 330 * 135 میلیمتر و وزنش 4.3 کیلوگرم می‌باشد.محل تغذیه کاغذ در بالای دستگاه می‌باشد و در سمت راست بالا دستگاه کلید پاور وجود دارد.در کل کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است.سرعت چاپ با این پرینتر در حدود 5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 9 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد.کیفیت چاپ با این چاپگر  1200x4800DPI می‌باشد.این چاپگر شاید بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.میتوان از تواناییهای خوب این پرینتر مخزن فابریک آن را نام برد.تعداد کارتریج های این چاپگر 4 عدد میباشد که برای یک چاپ حرفه ای بسیار مناسب است. پورت ورودی کانن 1400, USB 2.0 میباشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA IP 2700 Inkjet Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA IP 2700 Inkjet

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی PIXMA IP 2700 Inkjet است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 445x250x130 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 3.4 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع جوهرافشان بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 4800x1200 dpi می‌باشد. سرعت چاپ رنگی این دستگاه گرافیک تا 4.8 صفحه در دقیقه (حداکثر) و سرعت چاپ سیاه و سفید آن گرافیک تا 7.0 صفحه در دقیقه (حداکثر) می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو یکی از ضعف های این مدل تک کاره محسوب میشود. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ است. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON Expression Photo XP-55 PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل EPSON Expression Photo XP-55

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند.پرینتر جوهرافشان مدل Expression Photo XP-55 از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 141 * 338 * 390 میلیمتر بوده که وزنی بالغ بر 5 کیلوگرم دارد.از ویژگی های این مدل چاپ با وضوح 5760x1440 dpi،  شش کارتریج جوهر مجزا برای چاپ با کیفیت عکس، چاپ تا سایز A4 بر روی کاغذ تک برگ تا لبه کاغذ (بدون حاشیه)، سرعت چاپ متن 32 صفحه در دقیقه مشکی و 9 صفحه در دقیقه رنگی، قابلیت چاپ بر روی CD،چاپ مستقیم Picbridge، دارای پورت USB 2.0، دارای تکنولوژی WiFi و پورت Ethernet میباشد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان تک کاره و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.پرینتر اپسون مدل Expression Photo XP-55 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ استاندارد 20 برگ کاغذ عکس را دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L310 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L310

برای معرفی پرينتر Epson L310 Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L310 ساخت شرکت EPSON پرینتری جوهرافشان است که دارای مخزن جوهر است. این پرینتر جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس‌هایی رنگی طراحی شده است اما چاپ بدون حاشیه در آن تعبیه نشده است. بااین‌حال می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت در این پرینتر به چاپ برسانید. سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر در مدیریت هزینه‌های جوهر تأثیر بسزایی داشته وو هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر راحتی پر کردن جوهر در مخزن، جوهر ظرفیت چاپ بسیار بالایی داشته و برایی کاربرانی مناسب است که حجم چاپ بالایی دارند. می‌توانید از پرينتر Epson L310 Inkjet Printer در منزل یا محیط‌های اداری استفاده کنید. این پرینتر با استفاده از هدهای چاپ Micro Piezo سرعتی برابر با 9.2 صفحه در دقیقه برای چاپ سیاه‌و‌سفید ارائه می‌دهد. با این‌حال اگر قصد دارید پرینتری برای چاپ متن خریداری کنید بهتر است سراغ پرینترهای لیزری بروید و این محصول را همانند دیگر پرینترهای جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند بروشور، کاتالوگ و عکس در نظر بگیرید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON Stylus Photo T50 Photo PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل EPSON Stylus Photo T50 Photo

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند.پرینتر جوهرافشان مدل Stylus Photo T50 از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 450x282x187 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 5.5 کیلوگرم دارد.از ویژگی های این مدل چاپ با وضوح 5760x1440 dpi،  شش کارتریج جوهر مجزا برای چاپ با کیفیت عکس، چاپ تا سایز A4 بر روی کاغذ تک برگ تا لبه کاغذ (بدون حاشیه)، سرعت چاپ متن 37 صفحه در دقیقه مشکی و 38 صفحه در دقیقه رنگی، قابلیت چاپ بر روی CD, DVD، دارای پورت USB 2.0، سازگار با سیستم عامل Windows2000/XP/Vista/Me/Mac می توان نام برد.تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان تک کاره است.پرینتر اپسون مدل Stylus Photo T50 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 120 برگ را دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.