ماوس USB مجهز به سه کلید

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

Farassoo FOM-2210 Wired Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-2210 

برای بررسی ماوس  Farassoo FOM-2210 Wired Mouse باید گفت اگر شما لپ‌تاپ دارید و می‌خواهید که یک ماوس در میان لوازم جانبی خود داشته باشید یا داخل کیفتان همیشه یک ماوس به همراه داشته باشید، فراسو  2210 برای شما یک انتخاب ایده‌آل است. شرکت فراسو فعالیت‌های خود را از سال ۱۳۶۸ با معرفی صفحه‌کلید مدل ۲۲۸۲ آغاز کرد. در حقیقت بخش عمده‌ای از شهرت این شرکت به‌خاطر صفحه‌کلیدهای طراحی شده در این شرکت است. اما محصولات دیگری مانند موشواره، نمایشگرهای LCD، دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون، جعبه رایانه، بلندگو، تبلت، IPTV، هدست، دسته بازی، فلش، نوت بوک، فرمان بازی، هدفون،  پاوربانک نیز توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می‌شوند.زیرا این ماوس ابعاد کوچکی دارد و قابل حمل می‌باشد، بنابراین برای استفاده در کنار لپ‌تاپ ایده‌آل است این موشواره در ابعاد 185 در 125 در 42 میلی متر با سه کلید روانه بازار شده است همان طور که از نام این محصول به وضوح مشخص است این ماوس از پورت USB  بهره گرفته و دقتی معادل 800 نقطه در هر اینچ را در اختیار کاربران قرار می دهد.انتخاب یک موس مناسب تاثیر زیادی در راحتی دستان شما هنگام کار به مدت طولانی خواهد داشت بنابرین همیشه سعی کنید در انتخاب دقت داشته باشید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس و کیبورد با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-515 Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-515 

برای بررسی ماوس Farassoo FOM-515 Mouse باید گفت ماوس ، یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای کنترل کامپیوترهای شخصی هستند که بدون وجود آن‌ها، تجربه‌ی کاربری شیرین و لذت‌بخش کامیپوتر برای خیلی از افراد به عذابی دردناک تبدیل می‌شود. تصور کنید مرور صفحات اینترنتی بدون در اختیار داشتن ماوس تا چه اندازه غیر قابل تحمل خواهد بود. ماوس‌های کامپیوتر با وجود اینکه بیش از 50 سال از عمرشان می‌گذرد، هنوز هم از همان فرم ساختاری ماوس‌های اولیه بهره می‌برند. این محصول فراسو با ابعاد 34 × 55 × 88 میلی‌متر مجهز به سه کلید می باشد  برای اتصال به کامپیوتر این محصول از درگاه USB  بهره می گیرد.حساسیت در موس درواقع همان دقت بالا و سرعت عملکرد آن است. به همین دلیل هر چه حساسیت ماوس که با واحد نقطه در اینچ (DPI) مشخص می‌گردد بیشتر باشد دقت و سرعت آن بیشتر است این ماوس  از حسگر لیزری با دقت 1200 نقطه در هر اینچ  بهره می گیرد ، این موس قابلیت کارکرد با هر دو دست را دارد و کابل آن قابلیت جمع شوندگی دارد. پلاستیک استفاده شده در بدنه‌ی این محصول، از جنس پلاستیک مات است و کیفیت قابل قبولی دارد. این ماوس از اکثر نسخه‌های سیستم عامل‌ ویندوز (Windows) و مک (Mac) پشتیبانی می‌کند و می‌توان با خیالی نسبتا راحت، مدت‌ها با آن کار کردبرای اطلاع از قیمت انواع ماوس و کیبورد با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-1015 Wired Mouse

ماوس فراسو مدل Farassoo FOM-1015

برای معرفی Farassoo FOM-1015 Wired Mouse باید گفت ماوس‌ها جزو ابزارهای جانبی بسیار پرمصرف محسوب می‌شوند که علاوه بر کاربران رایانه‌های دسکتاپ، کاربران لپ‌تاپ هم برای راحتی بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما اگر کاربری خاصی از ماوس نداشته باشید و تنها برای انجام امور معمول و ساده روزمره از آن استفاده کنید، خرید یک ماوس معمولی و خوش‌قیمت هم می‌تواند کار شما را راه بیندازد. یکی از همین ماوس‌های به‌صرفه، مدل FOM-1015 ساخت شرکت ایرانی فراسو تحت برند Beyond است. این ماوس اتصال باسیم با رابط USB دارد و نیازی هم به نصب درایور نداشته و به‌محض اتصال به سیستم می‌توان از آن استفاده کرد. این ماوس از نوع اپتیکال با دقت 1000dpi است که دقت کافی برای کاربری عمومی را دارد. بدنه پلاستیکی این ماوس مجهز به سه کلید است و طراحی ساده و متقارنی هم دارد. این تقارن باعث می‌شود بتوان با هر دو دست با این ماوس کار کرد. این محصول با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز و مکینتاش سازگاری دارد و می‌تواند برای انواع دستگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب موس مناسب از نکاتی است که در کارکرد طولانی مدت با کامپیوتر  در راحتی دستان شما تاثیر دارد.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس و کیبورد با ما در تماس باشید.