قطب نما ، شتاب سنج ، مجاورت

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung Galaxy A5 Duos SM-A500

 موبایل گلکسی ای 5 سامسونگ مدل Galaxy A5 Duos SM-A500

 برای بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A5 Duos SM-A500 باید گفت خرید گلکسی A5 به کسانی پیشنهاد می‌شود که تهیه‌ی یک گوشی با طراحی باکیفیت و اصطلاحا رده بالا را هدف گرفته‌اند؛ اما اگر دنبال سخت‌افزار خوب و بازی کردن با گوشی‌تان هستید، گلکسی A5 نمی‌تواند نیازهای‌تان را در سطح بالا برآورده کند. البته A5 برای کاربردهای روزانه و استفاده به‌عنوان یک گوشی رده بالا با توجه به رابط کاربری اصلاح‌ شده‌اش، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.گوشی گلکسی A5 از سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت نسخه‌ی‌ 4.4.4 استفاده می‌کند. هم‌چنین در کنار این سیستم‌عامل از رابط کاربری سامسونگ ‌با نام Touchwiz هم استفاده شده است‌. این رابط کاربری در چند سال گذشته همیشه همراه گوشی‌های سامسونگ بوده و احتمالا این روند در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

Samsung Galaxy A8

گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy A8

سری A سامسونگ، شاید از سری‌های نوظهور در بازار گوشی‌ همراه باشد، اما در تولید گوشی‌های این سری بهترین معیار‌ها برای ساخت دستگاه‌های با کیفیت، درنظر گرفته شده است. چهارمین گوشی از این سری با نام «سامسونگ گلکسی A8» وارد بازار شد. این اولین گوشی‌ میان‌رده سامسونگ یا حتی سایر برندها، مجهز به حسگر اثرانگشت است. همچنین به ادعای سامسونگ، A8 باریک ترین گوشی هوشمند، این شرکت کره‌ای است. ضخامت این گوشی با توجه به فلزی بودنش 5.9 میلی‌متر است و در حدود 151 گرم وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری Samsung Galaxy A8  می‌توان به طول 158 میلی‌متری‌اش و عرض 77 میلی متری اشاره کرد. برای بررسی مشخصات این گوشی باید گفت : این گوشی تراشه‌ی 64 بیتی اسنپ‌دراگون 615 درنظر گرفته شده است و دو پردازنده‌ی 4 هسته‌ای از نوع کورتکس A53 با فرکانس‌های مختلف در این تراشه وجود دارند. همچنین آدرنو 405 برای پردازش‌های گرافیکی در نظر گرفته شده است. در کنار این پردازنده 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی وجود دارد. البته با توجه به امکان افزودن کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم 128 گیگابایت، نباید نگران محدودیت حافظه‌ی داخلی این گوشی بود. برخلاف تولیدات اخیر سامسونگ این گوشی فقط از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. امکان استفاده از شبکه‌ی 4G، Wi-Fi، بلوتوث و رادیو هم برای  Samsung Galaxy A8 در نظر گرفته شده است. فن‌آوری‌های مکان‌یابی نظیر A-GPS، GLONASS و Beidou در این گوشی وجود دارند.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

Samsung Galaxy A8 Dualsim

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A8 Dualsim

گوشی موبایل Samsung Galaxy A8 Dualsim  یکی دیگر از گوشی های سری A  سامسونگ محسوب  می شود این گوشی مشخصاتی مشابه مدل تک سیم کارته خود یعنی Samsung Galaxy A8  دارد و از دو سیم کارت بهره می برد. این گوشی 151 گرم وزن داشته و از نانو سیم کارت پشتیبانی می کند . صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 با تراکم پیکسلی 386 پیکسل در  هر اینچ برای این گوشی در نظر گرفته شده است . پردازنده Quad-core 1.8 GHz Cortex-A15 و  quad-core 1.3 GHz Cortex-A7  در این گوشی به ایفای نقش می پردازند همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T628 MP6 برای پردازش های گرافیکی  در این گوشی تعبیه شده است.با نگاهی به وضعیت حافظه باید گفت نگرانی بابت کمبود حافظه در این گوشی وجود ندارد چرا که این گوشی از 32 گیگ حافظه داخلی بهره برده و همچنین از کارت حافظه میکرو SD  تا حداکثر ظرفیت 128 گیگ پشتیبانی می کند . رم 2 گیگ نیز مکمل سخت فزار به کار گرفته شده در این گوشی است .  سیستم عامل اندروید نسخه آب نبات چوبی بر روی این گوشی ایفای نقش می کند .برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia XA Dualsim

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA

گوشی موبایل  Sony Xperia XA Dualsim  همان طور که از نامش پیداست با یکی دیگر از گوشی های موبایل سونی رو به  هستیم.اکسپریا XA در چهار رنگ سفید، مشکی، رز گلد و طلایی تولید شده است. نکته‌ی مهمی که در مورد رنگ‌های این گوشی وجود دارد، این است که تفاوت رنگی آن‌ها فقطط شامل قاب پشتی نمی‌شود. قاب جلویی گوشی‌ اکسپریا XA نیز همرنگ با قاب پشت است. بدون معطلی به سراغ جذاب‌ترین بخش گوشی اکسپریا XA می‌رویم. اکسپریا XA از معدود گوشی‌هایی است که هیچ حاشیه‌ای در سمت راست و چپ نمایشگر آن وجود ندارد. این ویژگی در کنار نمایشگر خمیده (2.5D) سبب شده این گوشی عرض کمی داشته باشد و بسیار خوش‌دست باشد. XA عرض کمی دارد؛ اما از سوی دیگر کمی کشیده و طویل به نظرر می‌رسد. این موضوع سبب شده لمس قسمت‌های بالایی نمایشگر با کمی سختی صورت بگیرد.اکسپریا XA برخلاف دو گوشی XA و X پرفورمنس بدنه‌یی فلزی ندارد و سونی برای پایین‌آوردن هزینه‌ی ساخت آن، از پلاستیک مات استفاده کرده است. البته این پلاستیک، کیفیت ساخت خوبی دارد و میزان جذبب اثرانگشت روی آن کم است. اما از نظر ما تنها نکته‌ی منفی طراحی این گوشی  SONY مربوط به بدنه‌ی لیز آن است. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ بوده و کیفیت HD  را به کاربر ارائه می دهد . دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی برای این گوشی در نظر گرفته شده است گوشی موبایل  Sony Xperia XA Dualsim مجهز به پردازنده Octa-core Cortex-A53 MPcore CPU بوده و پردازنده گرافیکی Mali-T860 GPU را برای کار های گرافیکی در اختیار گرفته است 16 گیگ حافظه داخلی به همراه 2 گیگ رم و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD  تا 200 گیگابایت تکمیل کننده مشخصات قابل ذکر برای این گوشی موبایل است. این گوشی مویایل شرکت سونی برای تامین نیروی مورد نیاز از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 23000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است و سیستم عامل اندروید نسخه 6  یا Marshmallow 6.0 بر روی آن به اجرا گذاشته شده است .برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia XA1 Dualsim

گوشی موبایل سونی مدل Xperia xa1

 گوشی موبایل  Sony Xperia XA1 Dualsim  همان طور که از نامش پیداست با یکی دیگر از گوشی های موبایل سونی رو به  هستیم.این گوشی اوایل فوریه 2017 معرفی و با وزن 143 گرم به صورت دو سیم کارته روانه بازار شد.صفحه نمایش این گوشی 5.0 اینچ بوده و کیفیتی معادل 720 در 1280 پیکسل را برای کاربر فراهم می کند قابلیت چند لمسی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.برای پردازش این گوشی از پردازنده Octa-core 4x2.3 GHz Cortex-A53 و  4x1.6 GHz Cortex-A53   بهره می گیرد. برای پردازش های گرافیکی نیز این گوشی مجهز به پردازنده گرافیکی T880MP2 می باشد.32 گیگ حافظه برای این گوشی موبایل در نظر گرفته شده9 است و 4 گیگ رم نیز  به انجام وظیفه در این گوشی مشغول است.گفتنی است این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD  تا 32 گیگ را داراست . برای علاقمندان به عکاسی با گوشی موبایل باید گفت  گوشی موبایل  Sony Xperia XA1 Dualsim مجهز به دوربینی 23  مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری به صورت Full HD است . دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی موبایل نیز کیفیتی 8 مگاپیکسل را به کاربر ارائه می دهد.این گوشیب از امکانات رایج ارتباطی نظیر  wifi  - بلوتوث و USB 2.0 Type C و همچینین پشتیبانی از نسل 4 اینترنت یا 4G  است. برای تامین نیرو نیز این گوشی از باتری 2300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 603 ساعت در حالت 3G  است.اندروید نسخه 7 یا نوقا نیز بر روی این گوشی به اجرا گذاشته شده است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia XA1 Ultra Dualsim

گوشی موبایل سونی مدل XA1 Ultra

 گوشی موبایل  Sony Xperia XA1 Ultra Dualsim  همان طور که از نامش پیداست با یکی دیگر از گوشی های موبایل سونی رو به  هستیم.این گوشی مجهز به دو سیم کارت بوده و وزنی برابر با 202 گرم دارد.پردازنده Octa-Core Cortex-A53 CPU  با فرکانس 2.0 و 1.0 گيگاهرتز به همراه پردازندهه گرافیکی Mali-T860MP2 GPU در این گوشی ایفای نقش می کند.16 گیگ حافظه داخلی به همراه 3 گیگ حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.صفحه نمایش این گوشی 6 اینچ بوده و رزولوشن Full HD  را به کاربر ارائه می کند. از دیگر ویژگی های قابل ذکر می توان به امکانات ارتباطی این گوشی اشاره داشت.این گوشی مجهز به GPRS، EDGE، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، راديو، OTG می باشد.بر ای علاقمندان به عکاسی و فیلم برداری باید گفت  دوربین اصلی این گوشی رزولوشنی معادل 21.5 مگاپیکسل را به کاربر ارائه می دهد . به کمک این دوربین می توان با کیفیت 1080 در 1920 به صورت 30 فریم در ثانیه به فیلمبرداری پرداخت.دوربین سلفی این گوشی نیز کیفیتی معادل با 16 مگاپیکسل دارد و قابلیت عکلاسی به صورت HD  را در اختیار شما قرار می دهد.اندروید نسخه 6 با پشتیبانی از زبان فارسی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است برای  تامین نیرو  گوشی موبایل  Sony Xperia XA1 Ultra Dualsim از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2700 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژدهی تا 708 ساعت و میزان شارژ مکالمه تا 12 ساعت بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Huawei Y550

گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Y550

گوشی موبایل Huawei Y550 یکی دیگر از محصولات شرکت هوآوی است. این گوشی ابعادی معادل 9.5 × 68 × 133 میلی‌متر دارد  و  وزن آن 153 گرم است .  ابن گوشی تک سیم کارته بوده و تنها از میکرو سیم پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 4.5 اینچی به صورت IPS LCD  با رزولوشنی معادل 854 × FWVGA 480  می باشد ، تراکم پیکسلی در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش 218 پیکسل در هر اینچ می باشد و قابلیت نمایش 16 ملیون رنگ را دارد.به مانند اکثر گوشی های امروزی این گوشی نیز از  سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 پشتیبانی می کند.پردازش اطلاعات در این گوشی بر عهده پردازنده Quad-core 1.2 GHz Cortex-A53 است و پردازنده گرافیکی ADRENO 306  برای پردازش های گرافیکی آن در نظر گرفته شده است. پشتیبانی از کارت حافظه 32 گیگ به صورت micro SD  و حافظه داخلی 4 گیگ به همراه یک گیگ رم معرف سخت افزار به کار گرفته شده در این دستگاه می باشد.5 مگاپیکسل دوربین دارای فوکوس اتوماتیک و فلش led  به عنوان دوربین اصلی این دستگاه و یک دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین مکالمه تصویری وظیفه عکاسی و فیلم برداری را بر عهده دارند.سنسور های مجاورت ، قطب نما ، شتاب سنج در این گوشی به کار گرفته شده است . با بررسی امکانات ارتباطی در این دستگاه در می یابیم که این گوشی از  اینترنت نسل 3 و 4 به خوبی بهره گرفته است.قابلیت از بین بردن نویز و سروصداهای اضافی با استفاده از میکروفن اختصاصی برای مکالمه‌ای بهتر  Active Noise Cancellation with Dedicated Mic  برای این محصول در نظر گرفته است.باتری 2000  میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی در گوشی به فعالیت می پردازد.این گوشی در چهار رنگ مشکی ، سفید ، زرد ، قرمز برای جذب تمامی سلیقه ها به بازار عرضه شده است.این گوشی همچنین مجهز به سرویس های گوگل نظیر Gmail  و جستوجوی گوگل می باشد.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید.

Huawei Y540

گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei Y540

گوشی موبایل Huawei Y540 یکی دیگر ازگوشی های کمپانی هوآوی است . این گوشی دارای نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن تصویری 540 در 854  بوده و کیفیت تصویری معادل 218 پیکسل در هر اینچ را رائه می دهد .این گوشی از پرداز Cortex A7   برای پردازش خود استفاده می کند.پردازنده گرافیکی  mail 400  برای پردازش های گرافیکی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.از نظر حافظه این گوشی معادل سایر گوشی های هم خانواده خود است . این گوشی دارای 4 گیگ حافظ داخلی بوده و از  یک گیگ رم بهره می گیرد ، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه  micro SD  تا حداکثر 32 گیگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است.باتری به کار گرفته شده در این گوشی از نوع لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی معادل 1950 میلی آمپر ساعت دارد.به کمک این باتری می توانید تا 300 ساعت در حالت آماده به کار از گوشی بهره بگیرید.و همچنین این باتری امکان مکالمه ممتد را تا 5 ساعت در حالت 3g  برای شما فراهم می کند. سییتم عامل به کار گرفته شده در این گوشی اندروید 4.4 نسخه کیت کت می باشد.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید