فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز - مجهز به میکروفون

در حال نمایش 13 نتیجه

نمایش 20 40 80

هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset

هدست ام اس آی مدل ایمرس گیمینگ GH10

برای معرفی هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset باید گفت هدست GH10 یکی از محصولات msi است که مناسب برای گیمرها طراحی و ساخته شده است. این هدست برای مکالمه حین بازی یا چت کردن با کامپیوتر، بسیار مناسب است. با وزنی متناسب با حالت قرارگیری روی سر طراحی شده است. صدایی که از آن پخش می‌شود، کیفیت و قدرت زیادی دارد. هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset پاسخ فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز است و کاملا منطبق با طیف شنوایی انسان درنظر گرفته شده است. حساسیت  این هدست 95 ±3 دسی بل است و حساسیت میکروفون آن 4 ±42 دسی بل می باشد و همچنین دارای کلید قطع صدا و کنترل صدا می باشد. امپدانس این دستگاه 16 اهم می باشد. در این هدست اسپیکرها 2 کاناله از نوع استریو است. میکروفون این وسیله که قابلیت جدا شدن را دارد. نسبت سیگنال به نویز آن 58 دسی بل است. میکروفون آن، روی کاپ هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset تعبیه شده است و هنگام مکالمه صدا را به‌خوبی منتقل می‌کند؛ چراکه این میکروفون از حساسیت فراوانی برخوردار است. اتصال آن هم به‌واسطه‌ی یک جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد و جک هدفون و میکروفون یکی هستند. این امر باعث می‌شود که نتوانید از این محصول برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه به‌وسیله‌ی کامپیوتر استفاده کنید و تنها برای ابزارهایی مثل موبایل و تبلت مناسب است که یک جک برای هدفون و میکروفون دارند. روی کابل، یک قطعه برای کنترل صدا تعبیه‌شده است که راحتی بیشتری را برای کاربران رقم زده است.  کانکتورهای این هدست در برابر شرایط سخت و اکسیدن شدن بعلت پوشش دار شدن با لایه ای از طلا مقاوم شده است. جالب است بدانید، با تهیه‌‎ی این هدست، به‌جای یک هدست حرفه‌ای و گران‌قیمت، از امکانات موردنیاز خود برخوردار می‌شوید و درعین‌حال، هزینه‌ی کمتری را متحمل می‌شوید.برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-760 Headset

هدست فراسو مدل FHD-760

برای معرفی هدست Farassoo FHD-760 Headset باید گفت هدست FHD-760 یکی از محصولات بیاند Beyond است که مناسب برای گیمرها طراحی و ساخته شده است. این هدست برای مکالمه حین بازی یا چت کردن با کامپیوتر، بسیار مناسب است. طول کابل 1.8 متر است و برای کاربران محدودیتی ایجاد نمی‌کند. وزن آن 205 گرم است و با متناسب با حالت قرارگیری روی سر طراحی شده است. صدایی که از آن پخش می‌شود، کیفیت و قدرت زیادی دارد. پاسخ فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز است و کاملا منطبق با طیف شنوایی انسان درنظر گرفته شده است. میکروفون آن، روی کاپ هدست تعبیه شده است و هنگام مکالمه صدا را به‌خوبی منتقل می‌کند؛ چراکه این میکروفون از حساسیت فراوانی برخوردار است. اتصال آن هم به‌واسطه‌ی یک جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد و جک هدفون و میکروفون یکی هستند. این امر باعث می‌شود که نتوانید از این محصول برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه به‌وسیله‌ی کامپیوتر استفاده کنید و تنها برای ابزارهایی مثل موبایل و تبلت مناسب است که یک جک برای هدفون و میکروفون دارند. روی کابل، یک قطعه برای کنترل صدا تعبیه‌شده است که راحتی بیشتری را برای کاربران رقم زده است. جالب است بدانید، با تهیه‌‎ی این هدست، به‌جای یک هدست حرفه‌ای و گران‌قیمت، از امکانات موردنیاز خود برخوردار می‌شوید و درعین‌حال، هزینه‌ی کمتری را متحمل می‌شوید.برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-353 Headset

هدست فراسو مدل FHD-353

برای معرفی هدست Farassoo FHD-353 Headset باید گفت محصولی از شرکت بیاند است که از طریق درگاه 3.5میلی‌متری صدا به کامپیوتر متصل می‌شود و شما را در گوش‌کردن به موسیقی و انجام تماس‌های صوتی همراهی می‌کند. این هدست دارای یک میکروفن است که به کمک آن می‌توانید از طریق نرم‌افزارهای تماس صوتی مبتنی بر اینترنت مانند اسکایپ به تماس صوتی بپردازید. فرکانس پاسخ‌گویی در این هدست 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که به‌طورکامل محدوده‌ی شنوایی انسان را دربرمی‌گیرد. تعداد درگاه‌های 3.5میلی‌متری صدا در FHD-353 دو عدد است که برای قسمت میکروفن و گوشی‌ها به صورت جداگانه است. روی کابل هدست یک پنل برای کنترل صدا مشاهده می‌شود که به کمک آن می‌توان اقدام به کم یا زیاد کردن صدا کرد. گوشی‌های هدست FHD-353 دارای روکش پلاستیکی است و استفاده از آن کاربر را خسته نمی‌کند. قسمت هدبند این محصول قابلیت کم یا زیاد کردن ارتفاع را دارند که می‌توان از آن برای همه‌ی افراد به‌راحتی استفاده کرد. هدفون‌ها و هدست‌ها از نظر نوع قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هدست Farassoo FHD-353 Headset از نوع روگوشی است. جنس بدنه‌ی این هدست از پلاستیک باکیفیت است و میکرفون آن را هنگامی که استفاده‌ نمی‌شود، می‌توان به قسمت بالا منتقل کرد تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند. شرکت بیاند یکی از زیربرندهای شرکت فراسو است که محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت مناسب برای کاربران ارائه می‌کند. اگر قصد تهیه‌ی یک هدست برای استفاده در کامپیوتر با قیمت مناسب را دارید، هدست Farassoo FHD-353 Headset محصول مناسبی برای شما خواهد بود.برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-757 Headset

هدفون تسکو مدل FHD-757

برای معرفی هدفون Farassoo FHD-757 Headset ساخت شرکت فراسو است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه، دنیای موسیقی را تجربه کرد. فراسو Farassoo یک برند باکیفیت ایرانی است که محصولات‌اش معمولا کیفیت قابل قبولی دارند و حتی می‌توان تولیدات باکیفیتی را از این برند نام برد. یکی از تولیداتی که فراسو در خط تولید خود دارد، محصولات صوتی از قبیلل هدفون و هدست است. هدست FHD-757 یکی از محصولات خوب و خوش‌قیمت فراسو است و با مشخصات قابل قبول خود می‌تواند به‌سادگی نیازهای اولیه هر کاربری را برآورده کند. امپدانس 16 اهمی و گستره فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز آن، مشخصاتی کاملا عادی است که هرچند نمی‌توان انتظار آن‌چنانی از آن داشت؛ اما در عین حال با توجه به قیمت به شدت مناسب‌اش جایی برای گلایه هم باقی نمی‌گذارد. این هدست به یک میکروفون معمولی هم مجهز شده‌است که می‌تواند نیازهای چت اینترنتی شما را برطرف کند. یک محصول کاملا عادی با قیمتی بسیار مناسب که برای رفع نیازهای معمولی، جایی فراتر از یک محصول قرار می‌گیرد..برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-340 Headset

هدفون فراسو مدل FHD-340

برای معرفی هدست Farassoo FHD-340 Headset ساخت شرکت فراسو است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه، دنیای موسیقی را تجربه کرد. فراسو Farassoo یک برند باکیفیت ایرانی است که محصولات‌اش معمولا کیفیت قابل قبولی دارند و حتی می‌توان تولیدات باکیفیتی را از این برند نام برد. یکی از تولیداتی که فراسو در خط تولید خود دارد، محصولات صوتی از قبیلل هدفون و هدست است. هدست FHD-340 یکی از محصولات خوب و خوش‌قیمت فراسو است و با مشخصات قابل قبول خود می‌تواند به‌سادگی نیازهای اولیه هر کاربری را برآورده کند. امپدانس 16 اهمی و گسترهه فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز آن، مشخصاتی کاملا عادی است که هرچند نمی‌توان انتظار آن‌چنانی از آن داشت؛ اما در عین حال با توجه به قیمت به شدت مناسب‌اش جایی برای گلایه هم باقیی نمی‌گذارد. این هدست به یک میکروفون معمولی هم مجهز شده‌است که می‌تواند نیازهای چت اینترنتی شما را برطرف کند. یک محصول کاملا عادی با قیمتی بسیار مناسب که برای رفع نیازهای معمولی، جایی فراتر از یک محصول قرار می‌گیرد..برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-740 Headset

هدست فراسو مدل FHD-740

برای معرفی هدست Farassoo FHD-740 Headset باید گفت هدست FHD-740 یکی از محصولات بیاند Beyond است که با امکاناتی پذیرفتنی و کیفیت‌ساخت معمولی طراحی و تولید شده است. این هدست برای افرادی طراحی شده است که نیاز دارند حین کار با کامپیوتر خود، مکالمه کنند. گیمرها و افرادی که عادت به مکالمه‌ی آنلاین دارند، بااستفاده از آن، می‌توانند با راحتی بیشتری به امور خود بپردازند. وزن آن 209 گرم است و با متناسب با حالت قرارگیری روی سر طراحی شده است. صدایی که از آن پخش می‌شود، کیفیت و قدرت زیادی دارد. پاسخ فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز است و کاملا منطبق با طیف شنوایی انسان درنظر گرفته شده است. میکروفون آن، روی کاپ هدست تعبیه شده است و هنگام مکالمه صدا را به‌خوبی منتقل می‌کند؛ چراکه این میکروفون از حساسیت بالایی برخوردار است. اتصال آن به کامپیوتر هم به‌واسطه‌ی یک جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد و خروجی هدفون و میکروفون به صورت جداگانه تعبیه شده‌اند. این امر باعث می‌شود که بتوانید از آن برای مکالمه با موبایل هم استفاده کنید. روی کابل، یک قطعه برای کنترل صدا تعبیه‌شده است که راحتی بیشتری را برای کاربران رقم زده است. جالب است بدانید، تمامی محصولات بیاند Beyond، از کیفیت ساخت قابل‌قبول و قیمت پایینی برخوردارند و می‌توانند نیاز کاربران عادی را به‌راحتی برطرف کنند.برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-949 Headset

هدفون تسکو مدل FHD-949

برای معرفی هدست Farassoo FHD-949 Headset ساخت شرکت فراسو است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه، دنیای موسیقی را تجربه کرد. فراسو Farassoo یک برند باکیفیت ایرانی است که محصولات‌اش معمولا کیفیت قابل قبولی دارند و حتی می‌توان تولیدات باکیفیتی را از این برند نام برد. یکی از تولیداتی که فراسو در خط تولید خود دارد، محصولات صوتی از قبیلل هدفون و هدست است. هدست FHD-949 یکی از محصولات خوب و خوش‌قیمت فراسو است و با مشخصات قابل قبول خود می‌تواند به‌سادگی نیازهای اولیه هر کاربری را برآورده کند. امپدانس 16 اهمی و گستره فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز آن، مشخصاتی کاملا عادی است که هرچند نمی‌توان انتظار آن‌چنانی از آن داشت؛ اما در عین حال با توجه به قیمت به شدت مناسب‌اش جایی برای گلایه هم باقی نمی‌گذارد. این هدست به یک میکروفون معمولی هم مجهز شده‌است که می‌تواند نیازهای چت اینترنتی شما را برطرف کند. یک محصول کاملا عادی با قیمتی بسیار مناسب که برای رفع نیازهای معمولی، جایی فراتر از یک محصول قرار می‌گیرد..برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Farassoo FHD-959 Headset

هدفون تسکو مدل FHD-959

برای معرفی هدست Farassoo FHD-959 Headset ساخت شرکت فراسو است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه، دنیای موسیقی را تجربه کرد. فراسو Farassoo یک برند باکیفیت ایرانی است که محصولات‌اش معمولا کیفیت قابل قبولی دارند و حتی می‌توان تولیدات باکیفیتی را از این برند نام برد. یکی از تولیداتی که فراسو در خط تولید خود دارد، محصولات صوتی از قبیلل هدفون و هدست است. هدست FHD-949 یکی از محصولات خوب و خوش‌قیمت فراسو است و با مشخصات قابل قبول خود می‌تواند به‌سادگی نیازهای اولیه هر کاربری را برآورده کند. امپدانس 16 اهمی و گستره فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز آن، مشخصاتی کاملا عادی است که هرچند نمی‌توان انتظار آن‌چنانی از آن داشت؛ اما در عین حال با توجه به قیمت به شدت مناسب‌اش جایی برای گلایه هم باقی نمی‌گذارد. این هدست به یک میکروفون معمولی هم مجهز شده‌است که می‌تواند نیازهای چت اینترنتی شما را برطرف کند. یک محصول کاملا عادی با قیمتی بسیار مناسب که برای رفع نیازهای معمولی، جایی فراتر از یک محصول قرار می‌گیرد..برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Logitech H110 Stereo On-Ear Headset

هدست لاجیتک مدل H110

برای معرفی هدست Logitech H110 Stereo On-Ear Headset ساخت شرکت لاجیتک است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه،دنیای موسیقی را تجربه کرد.به کمک این هدست شرکت لاجیتک بدون اینکه نگران آسیب دیدن گوش خود باشید و احساس خستگی کنید به گفتگو آنلاین با دوستان خود بپردازید. به کمک جک 3.5 میلی متری این هدست را به رایانه خود متصل کنید واز کیفیت ساخت بالای آن لذت ببرید. یک میکروفن با پشتیبانی از فرکانس 100 هرتز تا 16 کیلوهرتز روی کاپ این هدست وجود دارد که H110 را به یک محصول بسیار کاربردی برای شما تبدیل خواهد کرد. هدست لاجیتک مدل H110 یک محصول بسیار کاربردی است.برای اطلاع از قیمت انواع هدست با ما در تماس باشید.

Logitech H111 Headset

هدست لاجیتک مدل H111

برای معرفی هدست Logitech H111 Headset ساخت شرکت لاجیتک است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه،دنیای موسیقی را تجربه کرد.به کمک این هدست شرکت لاجیتک بدون اینکه نگران آسیب دیدن گوش خود باشید و احساس خستگی کنید بهه گفتگو آنلاین با دوستان خود بپردازید. به کمک جک 3.5 میلی متری این هدست را به رایانه خود متصل کنید واز کیفیت ساخت بالای آن لذت ببرید. یک میکروفن با پشتیبانی از فرکانس 100 هرتز تا 16 کیلوهرتز روی کاپ این هدست وجود دارد که H111 را به یک محصول بسیار کاربردی برای شما تبدیل خواهد کرد. هدست لاجیتک مدل H111 یک محصول بسیار کاربردی است.برای اطلاع از قیمت انواع هدست با ما در تماس باشید.

Logitech H151 Headset

هدست لاجیتک مدل H151

برای معرفی هدست Logitech H151 Headset باید گفت هدست H115 ساخت شرکت لاجیتک یک شرکت سوییسی سازنده‌ی ابزار جانبی رایانه است. تاکنون این شرکت در ارائه‌ی محصولاتش، ساخت لوازم جانبی با طراحی زیبا و ماندگاری بالا را دنبال کرده است. تولیدات این شرکت همیشه دارای طول‌عمر بالا هستند. هدست Logitech H151 Headset یک هدست با قابلیت پخش صدا به صورت استریوست. این هدست با وزن معادل 80 گرم و ابعاد کوچک به وسیله‌ی سیم و جک 3.5 میلی‌متری به گوشی یا رایانه متصل می‌شود. البته این مدل از نوع تک‌فیش است و برای اتصال به موبایل و لپ‌تاپ کارایی بیشتری دارد و برای اتصالش به رایانه باید یک مبدل جداگانه تهیه کنید. محل قرارگیری میکروفون روی کاپ هدست است و حساسیت بالا و فرکانس پاسخ‌گویی 100 تا 16000 هرتز را به شما ارایه می‌دهد. از ویژگی‌های میکروفون این هدست، قابلیت نویزگیری بالا برای ارسال صداست که موجب شده درصد شفافیت صدا از دیگر رقبا بیشتر باشد. این هدست با اکثر سیستم‌عامل‌ها مانند ویندور، مک، لینوکس و اندروید سازگار است. قطر اسپیکر موجود روی کالا 1.8 میلی‌متر است و با آمپدانس بالا و فرکانسی برابر با 20 تا 20000 هرتز، صدایی شفاف و استریو را به شما ارایه می‌دهد. میکروفون این مدل همانند مدل مشابه خود Logitech H111 Headset ، قابلیت چرخش 180 درجه دارد و به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی هدست را از دو طرف استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت انواع هدست با ما در تماس باشید.

Logitech H340 Headset

هدست لاجیتک مدل H340

برای معرفی هدست Logitech H340 Headset ساخت شرکت لاجیتک است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه،دنیای موسیقی را تجربه کرد.به کمک این هدست شرکت لاجیتک بدون اینکه نگران آسیب دیدن گوش خود باشید و احساس خستگی کنید بهه گفتگو آنلاین با دوستان خود بپردازید. به کمک جک 3.5 میلی متری این هدست را به رایانه خود متصل کنید واز کیفیت ساخت بالای آن لذت ببرید. یک میکروفن با پشتیبانی از فرکانس 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز روی کاپ این هدست وجود دارد که H340 را به یک محصول بسیار کاربردی برای شما تبدیل خواهدد کرد. هدست لاجیتک مدل H340 یک محصول بسیار کاربردی است.برای اطلاع از قیمت انواع هدست با ما در تماس باشید.

Logitech H540 Headset

هدست لاجیتک مدل H540

برای معرفی هدست Logitech H540 Headset ساخت شرکت لاجیتک است.می‌توان با انتخاب یک هدفون یا هدست ساده، به‌سادگی و با صرف کمترین هزینه،دنیای موسیقی را تجربه کرد.به کمک این هدست شرکت LOGITECH بدون اینکه نگران آسیب دیدن گوش خود باشید و احساس خستگی کنید به گفتگو آنلاین با دوستان خود بپردازید. به کمک جک 3.5 میلی متری این هدست را به رایانه خود متصل کنید واز کیفیت ساخت بالای آن لذت ببرید. یک میکروفن نیز برای این هدست در نظر گرفته شده است که بر روی کاپ هدست قرار گرفته و H540 را به یک محصول بسیار کاربردی برای شما تبدیل خواهد کرد.برای اطلاع از قیمت انواع هدست با ما در تماس باشید.