شتاب سنج ، ژیروسکوپ

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Acer Iconia W510 -A

تبلت ایسر مدل Iconia W510

برای معرفی Acer Iconia W510 -A  بهتر است بگوییم یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد،   ICONIA W510 میزبان یک نمایشگر 10.1 اینچی با کیفیت از خانواده LCD هاست. این نمایشگر مجهز به پنل IPS بوده و وضوح تصاویر در آن معادل 1366 × 768 پیکسل می‌باشد. امکان تشخیص چند لمسی و زاویه دید بسیار مناسب از جمله دیگر قابلیت‌های نمایشگر این تبلت می‌باشد. صفحه نمایش لمسی ICONIA W510 از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فرامین به محض صدور اجرایی می‌شوند. شدت رنگ‌ها و همچنین تفکیک پذیریشان به نحویست که حتی در حالت حداکثر روشنایی چشم را خسته نمی‌کند. در طراحی این دستگاه از دو نوع ساختار پلاستیکی استفاده شده که بخش حاشیه نمایشگر و دستگاه، دارای یک پوشش لاستیکی نسبتاً نرم می‌باشد اما در بخش پشت دستگاه از پوشش پلاستیکی یکپارچه استفاده شده است.ظرفیت باتری گنجانده شده در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری بوده و در حالت ترکیبی تا 18 ساعت کاربری ترکیبی را پشتیبانی می‌نماید.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.

Acer Iconia W510 -B

تبلت ایسر مدل Acer Iconia W510

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 >به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد، از صفحه‌نمايش 10.1 اينچي در كنار پردازنده دو هسته‌اي اتم سري Clover Trail بهره مي‌برد و وضوح صفحه‌نمايش آن HD است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.

Acer Iconia W700 I3

تبلت ویندوز ایسر مدل Iconia W700

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.کمپانی ACER در سال 2014 تبلت ویندوز Iconia W700 روانه بازار کرد این مدل از نظر سخت افزاری گونه ای است که می توان ان را لپ تاپ نامید,از نظر سخت افزاری W700  دارای سی پی یو Core i5 و رم 4 گیگابایت می باشد کیفیت تصویر این تبلت FULL HD بوده و جنس صفحه ان مات بوده و به همین دلیل آسیب کمتری به چشمان کار بر می رساند قیمت این تبلت نسبت به سایر تبلت های ویندوزی مناسب تر بوده. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما در ارتباط باشید.

Acer Iconia W700 I5

تبلت ویندوز ایسر مدل Iconia W700

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.کمپانی ACER در سال 2014 تبلت ویندوز Iconia W700 روانه بازار کرد این مدل از نظر سخت افزاری گونه ای است که می توان ان را لپ تاپ نامید,از نظر سخت افزاری W700  دارای سی پی یو Core i5 و رم 4 گیگابایت می باشد کیفیت تصویر این تبلت FULL HD بوده و جنس صفحه ان مات بوده و به همین دلیل آسیب کمتری به چشمان کار بر می رساند قیمت این تبلت نسبت به سایر تبلت های ویندوزی مناسب تر بوده و از قابلیت های خوبی برخوردار است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما در ارتباط باشید.

Dell Latitude 10

تبلت ویندوز دل مدل Latitude 10 

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.تبلت ویندوز دل Latitude 10 دارای اسلات سیم کارت بوده و از فناوری ارتباطی 3G پشتیبانی می کند.در این گجت از فناوری wacom استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از یک قلم با این فناوری استفاده کند قابل به ذکر است که این قلم در پک این کالا موجود نمی باشد.این کالا بیشتر مورد توجه ویزیتورهای شرکت های بزرگ قرار گرفته . برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما در ارتباط باشید.

ILife WTAB 800

تبلت ای لایف WTAB 800

برای معرفی ILife WTAB 800 باید گفت این تبلت یک نمایشگر 8 اینچی با دقت تصویر 800 × 1280 پیکسل به کار برده است.به دلیل نسبت تصویر 16 به 10 و کیفیت خوبی که نمایشگر این تبلت دارد، می‌توان آن را برای تماشای فیلم مناسب دانست. برخلاف اکثر تبلت‌های میان‌رده که سخت‌افزار آن‌ها را تراشه‌های مدیاتک و کوالکام تشکیل می‌دهند، قلب تپنده‌ی این دستگاه برعهده‌ی تراشه‌ی اینتل اتم مدل x3-C3230 است.یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با حداکثر سرعت 1.0 گیگاهرتز هم به همراه یک رم یک گیگابایتی روی این تراشه قرار گرفته است.حافظه‌ی درنظرگرفته‌شده برای این دستگاه 16 گیگابایت است که از این مقدار، حدود 11 گیگابایت در اختیار کاربر است؛ همچنین کاربران می‌توانند به‌وسیله‌ی کارت حافظه‎ی microSD تا 64 گیگابایت دیگر بر حافظه‌ی این دستگاه بیفزایند.ازآنجاکه دوربین اصلی در تبلت‌ها نقش پررنگی ندارد، شرکت آی‌لایف دوربین‌های باکیفیتی را در WTAB 800 به کار نبرده است. بر قاب پشتی این محصول،یک حسگر 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار دارد و بر قاب جلویی و در بالای نمایشگر، یک حسگر 2 مگاپیکسلی جای داده شده است.از ویژگی‌های مهم این تبلت می‌توان به پشتیبانی از دو شیار سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G، امکان برقراری تماس تلفنی و وجود GPS اشاره کرد. این تبلت‌های میان‌رده‌ی 8 اینچی ارزان‌قیمت در بازار کشورمان است که کیفیت ساخت خوب و امکانات مناسبی دارد. این محصول برای کاربری‌های روزمره نظیر مرورگری و تماشای ویدیو کارآمد است.برای اطلاع از قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.