حسگر اثر انگشت،شتاب سنج،قطب نما،مجاورت،ژیروسکوپ،فشارسنج

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung Galaxy A5 Dualsim SM-A520-with accessories

 گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A5  نسخه 2017 مدل A520 Dualsim

برای بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy A5 Dualsim SM-A520 باید گفت  سامسونگ این بار از نسل جدید گلکسی A رونمایی کرده و قصد دارد به‌زودی آن‌ها را روانه‌ی بازارهای جهانی کند. گوشی موبایل گلکسی A5 2017 دو سیم‌کارت Galaxy A5 2017 Dual SIM از این سری، یک میان‌رده‌ی باکیفیت به‌ حساب می‌آید. این گوشی با وجود شباهت به نسل قبلی خود از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه بهره برده که آن را از همتای 2016 خود متمایز می‌کند. سخت‌افزاری که می‌تواند برای انجام بسیاری از امور مفید باشد، بدنه‌ای زیبا و چشم‌نواز، نمایشگری که کیفیتش چشم‌ها را خیره می‌کند، حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر و دوربینی که تصاویر فوق‌العاده ثبت می‌کند، از مشخصات این گوشی میان‌رده هستند. سامسونگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر در گلکسی A5 2017،، تراشه‌ی 64بیتی اگزینوس 7880 را در نظر گرفته که 8 هسته‌ی پردازنده‌ با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز دارد؛ 3 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار دارد تا به هرچه روان‌ترشدنن محصول کمک کند. گلکسی A5 2017 از حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی بهره برده و می‌تواند کارت حافظه‌ی جانبی تا 256 گیگابایت را پشتیبانی کند. طبق روال تمام گوشی‌های هوشمند، امکان استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث، Wi-Fiو NFC هم در این محصول وجود دارد که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای کاربران A5 2017 به ارمغان خواهد آورد. نمایشگری با پنل OLED و فناوری Super AMOLED به‌اندازه‌ی 5.2 اینچ و رزولوشن FullHD  برای این گوشی عالی به نظر می‌رسد. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با اشباع رنگ چشم‌نواز و با تراکم مناسب 424 پیکسل بر اینچ به تصویر بکشد. برای محافظت از آن هم از جدیدترین نسخه‌ی محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است. این نمایشگر قابلیت دریافت تا 5 لمس هم‌زمان را دارد و برای بازی‌کردن و فیلم‌دیدن کاملا مناسب خواهد بود. برای پاسخ به نیاز علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل، سامسونگ دو سنسور 16مگاپیکسلی را در A5 2017 به خدمت گرفته که با داشتن امکانات فراوان برای یک میان‌رده عالی به نظر می‌رسد. دوربین اصلی که به فلشی از نوع LED مجهز شده است، می‌تواند در مکان‌هایی با نور کم هم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. دوربین سلفی گلکسی  A5 هم سنسوری 16مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم باز‌تر دارد . در گوشی موبایل Samsung Galaxy A5 Dualsim SM-A520 اندروید مارشمالو ایفای نقش می‌کند و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی را بر عهده دارد. اگر شما از کاربران محصولات سامسونگ هستید، محصول جدید این شرکت باا عنوان A5 2017 می‌تواند به‌عنوان یک میان‌رده‌ی قدرتمند بخش عمده‌ای از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

Google Pixel 32GB

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel با ظرفیت 32 گیگابایت

برای معرفی گوشی موبایل Google Pixel 32GB باید گفت شرکت گوگل گوشی موبایل Pixel را با 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 4 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار داده است این محصول که در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده است،در این گوشی موبایل از تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده شده است که در کنار پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای با سرعت 1.6 و 2.15 کار پردازش اطلاعاتت را برعهده دارد. 4 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکردی روان را برای این محصول به ارمغان آورده است.نمایشگر به‌کارگرفته‌شده در Pixel از نوع OLED است و در ساخت آنن از فناوری آمولد بهره گرفته شده است. این نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر 1080×1920، می‌تواند 441 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکش د. برای محافظت از این نمایشگر شرکت گوگل از نوع چهارم گوریلا گلسس استفاده کرده و با افزایش استقامت آن در برخورد با سطوح مختلف اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران این محصول فراهم آورده است.منبع تامین انرژی گوشی موبایل Google Pixel 32GB را یک باتری لیتیوم‌یونیی با ظرفیت 2770 بر عهده دارد که توسط کاربر قابل تعویض نیست. با استفاده از این منبع قدرتمند می‌توانید به 26 ساعت مکالمه بپردازید و آماده‌به‌کاربودن گوشی خود را تا 456 ساعت تضمین کنید. درنهایت باید بهه ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی موبایل بپردازیم که همان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید یعنی نسخه‌ی 7 از شرکت گوگل است. شرکت گوگل با تولید این گوشی موبایل تمام تلاش خود را به کار گرفته است که محصولی با امکانات ظاهری و فنی درخورتوجه، در اختیار کاربران جهانی قرار دهد. برای علاقمندان به عکاسی نیز باید گفت دوربین 12 مگاپیکسلی این محصول با داشتن فلاش Dual Tone LED و امکاناتی از قبیل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه ، قابلیت تشخیص چهره ، قابلیت عکاسی پانوراما  و قابلیت عکاسی HDR امکان ثبت تصاویری باکیفیت را فراهم می‌کند. همچنین دوربین سلفی Google Pixel از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره برده است که در مقایسه با بسیاری از محصولات هم‌رده موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است. برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Google Pixel XL 32GB

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel XLبا ظرفیت 32 گیگابایت

برای معرفی گوشی موبایل Google Pixel XL 32GB باید گفت شرکت گوگل گوشی موبایل  گوشی موبایل Google Pixel XL 32GB  خو را کمی بزرگتر از نسخه قبلی یعنی  گوشی موبایل Google Pixel 32GB روانه بازار  کرده است این نسخه نسبت به نسخه قبلی نیم اینچ بزرگتر شده و صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و با وزن 168 گرم پاسخگوی علاقمندان به صفحه 5.5 اینچی است. طبیعتا برای تامین نیرو نیز این گوشی از باتری قوی تری نسبت به نسخه قبلی خود بهره گرفته و این بار از باتری 3450 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 23 روز در حالت آماده به کار قادر به فعالیت است.بقیه مشخصات این گوشی کاملا مشابه نسخه گوشی موبایل Google Pixel 32GB می باشد. همان طور که می دانید این گوشی موبایل از پردازنده Quad-Core Kryo CPU با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 2.15 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهز به 4 گیگابایت رم و در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است. دوربین اصلی این گوشی موبایل کیفیتی معادل 12 مگاپیکسل را به کاربر ارائه می دهد همچنین دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی استکه قابلیت فیلم برداری به صورت Full HD  داردسیستم عامل اندروید نسخه نوقا یا همان نسخه 7 برای روی این گوشی به اجرا گذاشته شده  است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Google Pixel 128GB

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel با ظرفیت 128 گیگابایت

برای معرفی گوشی موبایل Google Pixel 128GB باید گفت شرکت گوگل گوشی موبایل Pixel را با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 4 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار داده است , 128 گیگابایت حافظه داخلی این محصول که در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده است،در این گوشی موبایل از تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده شده است که در کنار پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای باا سرعت 1.6 و 2.15 کار پردازش اطلاعات را برعهده دارد. 4 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکردی روان را برای این محصول به ارمغان آورده است.نمایشگر به‌کارگرفته‌شده درر Pixel از نوع OLED است و در ساخت آن از فناوری آمولد بهره گرفته شده است. این نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر 1080×1920، می‌تواند 441 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکش د. برای محافظت از این نمایشگر شرکت گوگل از نوع چهارم گوریلا گلس استفاده کرده و با افزایش استقامت آن در برخورد با سطوح مختلف اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربران این محصول فراهم آورده است.منبع تامین انرژی گوشی موبایل Google Pixel 32GB را یک باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت 2770 بر عهده دارد که توسط کاربر قابل تعویض نیست. با استفاده از این منبع قدرتمند می‌توانید به 26 ساعت مکالمه بپردازید و آماده‌به‌کاربودن گوشیی خود را تا 456 ساعت تضمین کنید. درنهایت باید به ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی موبایل بپردازیم که همان جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید یعنی نسخه‌ی 7 از شرکت گوگل است. شرکت گوگل با تولیدد این گوشی موبایل تمام تلاش خود را به کار گرفته است که محصولی با امکانات ظاهری و فنی درخورتوجه، در اختیار کاربران جهانی قرار دهد. برای علاقمندان به عکاسی نیز باید گفت دوربین 12 مگاپیکسلی اینن محصول با داشتن فلاش Dual Tone LED و امکاناتی از قبیل قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه ، قابلیت تشخیص چهره ، قابلیت عکاسی پانوراما  و قابلیتت عکاسی HDR امکان ثبت تصاویری باکیفیت را فراهم می‌کند. همچنین دوربین سلفی Google Pixel از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره برده است که در مقایسه با بسیاری از محصولات هم‌رده موجود در بازار از کیفیت بهتری برخوردار است. برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Google Pixel XL 128GB

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel XL با ظرفیت 128 گیگابایت

برای معرفی گوشی موبایل Google Pixel XL 128GB باید گفت شرکت گوگل گوشی موبایل  گوشی موبایل Google Pixel XL 128GB  خود را کمی بزرگتر از نسخه قبلی یعنی  گوشی موبایل Google Pixel 128GB روانه بازار  کرده است این نسخه نسبت به نسخه قبلی نیم اینچ بزرگتر شده و صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و با وزن 168 گرم پاسخگوی علاقمندان به صفحه 5.5 اینچی است. طبیعتا برای تامین نیرو نیز این گوشی از باتری قوی تری نسبت به نسخه قبلی خود بهره گرفته و این بار از باتری 3450 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 23 روز در حالت آماده به کار قادر به فعالیت است.بقیه مشخصات این گوشی کاملا مشابه نسخه گوشی موبایل Google Pixel 128GB می باشد. همان طور که می دانید این گوشی موبایل از پردازنده Quad-Core Kryo CPU با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 2.15 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 530 مجهز به 4 گیگابایت رم و در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده است. دوربین اصلی این گوشی موبایل کیفیتی معادل 12 مگاپیکسل را به کاربر ارائه می دهد همچنین دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم برداری به صورت Full HD  دارد.سیستم عامل اندروید نسخه نوقا یا همان نسخه 7 برای روی این گوشی به اجرا گذاشته شده  است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

LG G6 H870S Dualsim

گوشی موبایل ال جی مدل G6 H870S

برای بررسی گوشی موبایل LG G6 H870S Dualsim باید گفت این گوشی LG از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن  2880 × 1440 بهره می‌برد. برای محافظت از این نمایشگر، گوریلاگلس 3 انتخاب شده است که می‌تواند در جابه‌جایی و استفاده از گوشی‌تان به شما اطمینان خاطر بیشتری ببخشد. در پی استفاده‌ی برندهای مختلف از دوربین‌های دوتایی، ال‌جی هم گوشی موبایل G6 H870S را با دو سنسور 13مگاپیکسلی روی قاب پشتی تولید کرده است. این دو سنسور در کنار فلشی از نوع LED و امکاناتی مانند اپتیک لیزری برای فوکوس خودکار  ، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر در سه محور ، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و قابلیت تشخیص چهره می‌توانند پاسخ‌گوی نیازهای مختلف کاربران باشند. قابلیت‌های این دو دوربین به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها با رزولوشن 4K و  FullHDبا سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین 5مگاپیکسلی G6 هم امکان فیلم‌برداری با رزولوشن FullHD را در اختیار کاربران می‌گذارد. از دیگر امکانات این گوشی موبایل می‌توان به حسگر اثرانگشت برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ی 7.0 نوقا اشاره کرد که محبوبیت G6 را دوچندان می‌کنند. درنهایت به منبع تغذیه‌کننده G6 خواهیم پرداخت که با ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعتش در زیر قاب پشتی این گوشی موبایل مخفی شده است و شما به‌عنوان کاربر به آن دسترسی ندارید. این باتری به قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0 مجهز شده است تا بتواند با صرفه‌جویی در وقت کاربران، بیشترین میزان شارژ را در اختیار آن‌ها بگذارد. به نظر می‌رسد داشتن گوشی موبایلی با 4 گیگابایت رم، مقاوم در برابر آب، دوربین دوتایی 13 مگاپیکسل، تراشه‌ای بر پایه‌ی اسنپدراگون 821 با پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و نمایشگر 5.7 اینچی برای افراد بسیاری وسوسه کننده باشد که ال‌جی موفق شده تمامی این امکانات را در G6 بگنجاند.برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.