ارتباط از طریق پورت USB - طول کابل 1.5 متر

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

TSCO TM 272 Mouse

ماوس تسکو مدل TM272 

TSCO TM272 Mouse یکی دیگر از محصولات شرکت تسکو  یکی از شرکتهای مطرح در زمینه  لوازم جانبی کامپیوتر است ماوس، موس یا موشواره به دستگاه ورودی‌ای گفته می‌شود که یک سنسور تشخیص حرکت داشته و معادل مقدار حرکت کردن دستگاه را به سیگنال‌های دیجیتالی تبدیل کرده و به کامپیوتر می‌فرستد. کامپیوتر با استفاده از داده‌های دریافتی می‌فهمد که نشانگر روی صفحه را باید در چه جهت و چه مقدار حرکت دهد.این ماوس ابعادی برابر با 98.5 در 60 در 30 میلی متر داشته و شامل سه کلید می باشد. گفتنی است این ماوس وزنی برابر با 100 گرم داشته و از نوع USB  و به صورت با سیم می باشد.DPI مخفف عبارت Dot Per Inch میباشد که به معنای تعداد نقاط در یک اینچ مربع میباشد و ماهیت محاسباتی دارد.این ماوس از نوع لپتیکال بوده و دقتی برابر 1600 نقطه در هر اینچ را به کاربر ارائه می دهد طول کابل این محصول 1.5 متر بوده و می توان بیش از 3 ملیون کلیک را از آن انتظار داشت.امکان استفاده با هر دو دست نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است و سازگار با تمامی سیستم عامل ها می باشد.برایی اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

Farassoo FCM-4220 Wired USB Keyboard and Mouse

کیبورد و ماوس فراسو مدل FCM-4220

برای بررسی  کیبورد و ماوس Farassoo FCM-4220 Wired USB Keyboard and Mouse باید گفت این محصول یک محصول دوگانه است یعنی یک کیبورد همراه با یک ماوس است که توسط کمپانی فراسو طراحی و تولید شده‌اند. طراحی این کیبورد و ماوس ساده و زیبا می‌باشد و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب است.این محصول مجهز به 10 عدد کلید میانبر بوه وکابل آن به  روکش PVC  مجهز است.از ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به حک حروف فارسی بر روی کیبورد اشاره داشت که کار کردن با کیبورد را به خوصوص به هنگام تایپ برای کاربر بسیار ساده می کند.باید افزود ماوسی که به همراه این کیبورد وجود دارد  بسیار ساده بوده و اپتیکال می باشد.این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم کرده است.برای استفاده از آن‌ها فقط کافی است که شما رابط USB این کیبورد و ماوس را دستگاه موردنظر خود متصل نمایید و بدون نصب هیچ‌گونه درایور و یا نرم‌افزار خاصی از آن‌ها استفاده نمایید.انتاخاب کیبورد و ماوس مناسب نقش بسیار مهمی در راحتی به هنگام کار با کامپیوتر به خصوص در طولانی مدت دارد.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-1150 Optical Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-1150 Optical Mouse

برای بررسی ماوس Farassoo FOM-1150 Optical Mouse باید گفت FOM-1150 یک ماوس نوری با ابعاد 38.5 × 61 × 125 ميلي‌متر ساخت شرکت فراسو است که از طریق USB  به کامپیوتر متصل می شود این ماوس محدوده دقتی بین 800 تا 1600 نقطه در هر اینچ دارد و طول کابل آن برابر با 1.5 متر است. این ماوس قابلیت کارکردن با هر دو دست را برای کاربر فراهم کرده و با تمامی سیستم عامل ها سازگار میی باشد.این ماوس طراحی ساده‌ای دارد و برای استفاده‌های روزمره و غیرحرفه‌ای بسیار مناسب است.از جمله مواردی که می توان درباره ماوس به آن اشاره کرد. در ابتدا دقت ماوس ، بی سیم یا با سیم بودن آن وو قابلیت کارکرد با هر دو دست است .اگر به دنبال ماوسی ساده و خوش دست برای کار های روزمره هستید ما ماوس Farassoo FOM-1150 Optical Mouse را به شما پیشنهاد می کنیم.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.