اتصال به صورت بی سیم - رابط USB -فرکانس 2.4 گیگاهرتز- برد موس تا 10 متر

نمایش 1–20 از 26 نتیجه

نمایش 20 40 80

TSCO TM 608w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 608w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 608w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 40 × 75× 120 میلی‌متر و با وزن 200 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 6 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در دقت   800 ،1200 و 1600 نقطه در هر اینچ را برای کاربر فراهم کرده است . این محصول قابلیت تغییر دقت DPI  نیز وجود دارد .برای تامین نیرو نیز این محصول از 2 باتری نیم قلمی استفاده می کند.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 610w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 610w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 610w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 37 × 73 × 106 میلی‌متر و با وزن 200 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 3 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در دقت 1000 نقطه در هر اینچ را برای کاربر فراهم کرده است باید افزود این موس قابلیت کار با هر دو دست را برای کاربر  فراهم کرده است و تعداد دفعات ضربه پذیری برای این محصول ساخت تسکو تا 3 ملیون کلیک می باشد.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 612w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 612w 

SabzCenter-Tsco-TM612-001برای بررسی موس بیسیم TSCO TM 612w Wireless Mouse باید گفت این محصول در ابعاد 38 × 70 × 115 میلی‌متر و با سه کلید طراحی و تولید شده است این محصول داری سه کلید بوده و از پورت USB  برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.TSCO TM 612w Wireless Mouse دقتی برابر با 1600dpi را ارائه می کند.این موس اپتیکال دارای کلید روشن و خاموش نیز است و  به کمک دو باتری نیم قلمی AAA نیروی مورد نیاز خود را تامین می کند.از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به قابلیت کارکردن با هر دو دست و نصب به صورت Plug and Play اشاره کرد. این محصول با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 614w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 614w 

برای بررسی موس بیسیم TSCO TM 614w Wireless Mouse باید گفت با یکی دیگر از موس های بی سیم رو به رو هستیم که دارای امکاناتی از جمله  قابلیت استفاده با هر دو دست ، سازگار با تمامی سیستم عامل ها ، کلید backward، forward ، قابلیت تغییر دقت موس و فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد .برد این موس بسیم بین 8 تا 10 متر می باشد و از دو باتری نیم قلمی برای تامین نیروی مورد نیاز خود استفاده می کند. این محصول با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.و دقتی بین 1600 تا 10000 نقطه در هر اینچ را به کاربر ارائه می کند.DPI مخفف Dot Per Inch و به معنی تعداد نقاطی است که در یک اینچ تشخیص داده می‌شود. یک مثال ساده در مورد یک موس معمولی و ارزان می‌زنیم. وقتی DPI یک موس 800 باشد، به این معنی است که 1 اینچ معادل 2.54 سانتی‌متر را به 800 نقطه تقسیم می‌کند. بنابراین دقت آن به نظر پایین نمی‌رسد.در حقیقت همه چیز بستگی به نمایشگر شما دارد. اگر نمایشگر شما رزولوشنی مثل 1366 در 768 پیکسل داشته باشد، همین دقت کافی است؛ اما اگر یک نمایشگر فول‌اچ‌دی و از آن بالاتر داشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ در این صورت به دقت بالاتری نیاز دارید. در واقع اگر موس دقت پایینی داشته باشد و نمایشگر رزولوشن یا دقت بالایی داشته باشد، حرکت نشانگر موس روی صفحه به نظر نرم و روان نمی‌رسد..برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 622w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 622w 

SabzCenter-TSCO-TM-622w-Wireless-Mouse-04SabzCenter-TSCO-TM-622w-Wireless-Mouse-05برای بررسی موس بیسیم TSCO TM 622w Wireless Mouse باید گفت این محصول در ابعاد 35 × 62 × 111 میلی‌متر و با چهار کلید طراحی و تولید شده است وزن این موس 100 گرم است و از دانگل USB  برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.TSCO TM 622w Wireless Mouse  با سه دقت 1000 ، 1200 ، 1600  نقطه در اینچ می تواند به فعالیت بپردازد بنابرین مجهز به دکمه ای جهت تغییر دقت در حالت دلخواه است  این محصول با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.و قدرت ضربه پذیری 5 ملیون کلیک دارد.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 642w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 642w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 642w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 25 × 62× 125 میلی‌متر و با وزن 150 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 6 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در دقت   1000 و 1600 نقطه در هر اینچ را برای کاربر فراهم کرده است . این محصول قابلیت تغییر دقت DPI  نیز وجود دارد .برای تامین نیرو نیز این محصول از 2 باتری نیم قلمی استفاده می کند.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 658w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 658w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 658w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 37 × 73 × 106 میلی‌متر و با وزن 200 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 6 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در دو دقت گوناگون 800 و 1600  را برای کاربر فراهم کرده است باید افزود این موس دارای دکمه تغییر وضغیت DPI - و دکمه های  Back و Forward می باشد.این موس با سیستم عامل های Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP  سازگار می باشد.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 678w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 678w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 678w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 35 × 70 × 150 میلی‌متر و با وزن 100 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 6 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در 4 دقت گوناگون 800 و 1200 و 1800 و 2400  را برای کاربر فراهم کرده است باید افزود این موس دارای دکمه تغییر وضغیت DPI - و دکمه های  Back و Forward می باشد .برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM 800w Wireless Mouse

موس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 800w 

برای بررسی موس بی سیم TSCO TM 800w Wireless Mouse باید گفت این موس در  ابعاد 40 × 67 × 116 میلی‌متر و با وزن 200 گرم  و فرکانس 2.4 گیگاهرتز ،دارای 6 کلید و کلید خاموش و روشن موس می باشد.این محصول از دانگل USB برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.این موس امکان فعالیت در دو دقت گوناگون 1000 و 1600  را برای کاربر فراهم کرده است باید افزود این موس دارای دکمه تغییر وضغیت DPI - و دکمه های  Back و Forward می باشد.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM1006w Wireless Mouse

ماوس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM1006w 

برای بررسی موس بیسیم TSCO TM1006w Wireless Mouse باید گفت این ماوس در ابعاد 36×65×95 میلی‌متر  و وزنی برابر با 100 گرم و با شش کلید طراحی و تولید شده است و از دانگل USB  برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.TSCO TM1006w Wireless Mouseدقتی برابر با 1600dpi را ارائه می کند و قابلیت فعالیت در دو دقت 800 و 1600 نقطه در اینچ را به کمک دکمه تغییر DPI  داراست ضربه پذیری کلید ها در این ماوس تا 5 ملیون کلیک در نظر گرفته شده است و علاوه بر داشتن کلید Backward و Forward  قابلیت کارکرد به کمک هر دو دست را برای کاربر فراهم می کند.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

TSCO TM628w Wireless Mouse

ماوس اپتیکال بی سیم تسکو مدل TM 628w 

TSCO-TM-628w-SabzCenter-02 برای بررسی موس بیسیمTSCO TM 628w Wireless Mouse باید گفت این محصول در ابعاد 35.5 × 71.5 × 100 میلی‌متر و با شش کلید طراحی و تولید شده است و از دانگل USB  برای ارتباط بهره می گیرد ،همچنین باید افزود برد این موس تا 10 متر می باشد .موس‌های امروزی نوری هستند و در عمل، دوره موس‌های توپی به پایان رسیده است. هر موس نوری، شامل 2 المان اصلی فرستنده نور یا همان روشن‌کننده سطح زیرین موس و سنسور بیننده یا تشخیص‌دهنده حرکت است. در صورتی‌که فرستنده نور، روشنایی مناسب‌تری تولید کند و سنسور تشخیص‌دهنده، بهتر بتواند حرکات موس را تشخیص دهد، کیفیت موس بیشتر خواهد شد. این کیفیت قابل اندازه‌گیری است و با واحد Dpi وزن می‌شود. Dpi تعداد نقاطی است که یک سنسور بینایی در یک اینچ مربع از هم تفکیک می‌کند.TSCO TM 628w Wireless Mouse دقتی برابر با 1600dpi را ارائه می کند و قابلیت فعالیت در دو دقت 1000 و 1600 نقطه در اینچ را به کمک دکمه تغییر DPI  داراست ضربه پذیری کلید ها در این ماوس تا 5 ملیون کلیک در نظر گرفته شده است و علاوه بر داشتن کلید Backward و Forward  قابلیت کارکرد به کمک هر دو دست را برای کاربر فراهم می کند.برای اطلاع از انواع موس و کیبورد با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-1377RF Wireless Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-1377RF Wireless Mouse

برای بررسی ماوس Farassoo FOM-1377RF Wireless Mouse باید گفت سری FOM-1377RF Wireless مدل ماوس های شرکت فراسو می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و آزادی تحرک و راحتی هر چه بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. از مهم ترین ویژگی های این ماوس پیشرفته و حرفه ای می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت بسیار مناسب، عملکرد و راحتی، طراحی و ارگونومی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و قابلیت‌ های فراوان، کاربردهای نرم افزاری مناسب، طراحی زیبا و شکیل، کیفیت ساخت بالای فطعات داخلی و بیرونی و لذت هر چه بیشتر در عملیات های حرفه ای و معمولی اشاره کرد. ماوس FOM-1377RF شرکت فراسو است که به‌وسیله‌ی یک دانگل فرستنده/گیرنده 2.4 گیگاهرتزی و از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود.حسگر این ماوس از نوع اپتیکال نوری بوده و دارای دقت 1600 DPI است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب است. پلاستیک استفاده شده در بدنه‌ی این محصول، کیفیت بالایی دارد و از مواد نسبتا مرغوبی تولید شده‌است. انرژی مورد نیاز این ماوس فراسو از دو عدد باتری نیم‌قلمی (سایز AA) تامین می‌شود. قیمت مناسب و کارکرد قابل قبول و بی‌سیم بودن از دلایل قانع‌کننده‌ای هستند که می‌توان برای خرید این ماوس در نظر داشت.البته به این شرط که بتوانید با بدنه خاص و دفرمه آن کنار بیایید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-1388RF Wireless Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-1388RF Wireless Mouse

برای بررسی ماوس Farassoo FOM-1388RF Wireless Mouse باید گفت سری FOM-1388RF Wireless مدل موس های شرکت فراسو می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و آزادی تحرک و راحتی هر چه بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. از مهم ترین ویژگی های این موس پیشرفته و حرفه ای می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت بسیار مناسب، عملکرد و راحتی، طراحی و ارگونومی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و قابلیت‌ های فراوان، کاربردهای نرم افزاری مناسب، طراحی زیبا و شکیل، کیفیت ساخت بالای فطعات داخلی و بیرونی و لذت هر چه بیشتر در عملیات های حرفه ای و معمولی اشاره کرد.ماوس FOM-1388R شرکت فراسو است که به‌وسیله‌ی یک دانگل فرستنده/گیرنده 2.4 گیگاهرتزی و از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود.حسگر این ماوس از نوع اپتیکال نوری بوده و دارای دقت 1600 DPI است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب است. پلاستیک استفاده شده در بدنه‌ی این محصول، کیفیت بالایی دارد و از مواد نسبتا مرغوبی تولید شده‌است.قیمت مناسب و کارکرد قابل قبول و بی‌سیم بودن از دلایل قانع‌کننده‌ای هستند که می‌توان برای خرید این ماوس در نظر داشت.البته به این شرط که بتوانید با بدنه خاص و دفرمه آن کنار بیایید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Farassoo FOM-3513RF Wireless Mouse

ماوس فراسو مدل FOM-3513RF Wireless Mouse

برای بررسی ماوس Farassoo FOM-3513RF Wireless Mouse باید گفت ماوس‌ها، یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای کنترل کامپیوترهای شخصی هستند که بدون وجود آن‌ها، تجربه‌ی کاربری شیرین و لذت‌بخش کامیپوتر برای خیلی از افراد به عذابی دردناک تبدیل می‌شود.تصور کنید مرور صفحات اینترنتی بدون در اختیار داشتن ماوس تا چه اندازه غیر قابل تحمل خواهد بود. ماوسهای کامپیوتر با وجود اینکه بیش از 50 سال از عمرشان می‌گذرد، هنوز هم از همان فرم ساختاری ماوس‌های اولیه بهره می‌برند.شاید آقای داگلاس انگلبارت در زمان اختراع اولین ماوس،کارش را آن‌قدر خوب انجام داده‌بود که دیگر کسی نمی‌توانست بهتر از او این کار را انجام دهد یا حداقل آن را بهبود بخشد.ماوس‌های کامپیوتر برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند: کاربردهای صنعتی، مهندسی، آموزشی، انجام کارهای اداری، برای بازی و ... چیزی که در این بین و در تمام کاربردها مشترک است، نیاز به وجود این ابزار کوچک و ضروری است. شرکت فراسو برای ایرانی‌ها از جمله برندهای مطرح و شناخته شده است و کاربران ایرانی از کیفیت محصولات این برند اطمینان کامل دارند.ماوس FOM-3513RF شرکت فراسو است که به‌وسیله‌ی یک دانگل فرستنده/گیرنده 2.4 گیگاهرتزی و از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل می‌شود. FOM-3513RF در دو رنگ نقره‌ای و مشکی ارایه شده‌است.حسگر این ماوس از نوع اپتیکال نوری بوده و دارای دقت 1000 DPI است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب است. پلاستیک استفاده شده در بدنه‌ی این محصول، کیفیت بالایی دارد و از مواد نسبتا مرغوبی تولید شده‌است. انرژی مورد نیاز این ماوس فراسو از دو عدد باتری نیم‌قلمی سایز AAA تامین می‌شود. این ماوس از اکثر نسخه‌های سیستم عامل‌ ویندوز Windows و Mac پشتیبانی می‌کند و می‌توان با خیالی نسبتا راحت، مدت‌ها با آن کار کرد. قیمت مناسب و کارکرد قابل قبول و بی‌سیم بودن از دلایل قانع‌کننده‌ای هستند که می‌توان برای خرید این ماوس در نظر داشت.البته به این شرط که بتوانید با بدنه خاص و دفرمه آن کنار بیایید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M170 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M170   

برای بررسی ماوس Logitech M170 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 800dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.4 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M170 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس از نوع نیم‌قلمی است. در قسمت زیرین این ماوس، دکمه‌ای برای خاموش و روشن‌کردن آن وجود دارد که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می‌کند.  این ماوس لاجیتک  شباهت زیادی به محصول M171 دارد.این ماوس 70 گرم وزن داشته و ابعادی معادل 35.2 در 61.5 در 97.7 میلیمتر دارد.بطور کلی ماوس های بدون سیم راحت تر هستند چرا که هنگام کار با کامپیوتر سیم مزاحم کار شما نخواهد بود و به راحتی می توانید ماوس را تا برد 10 متری جا به جا کنید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M171 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M171   

برای بررسی ماوس Logitech M171 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.44 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M171 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس ازز نوع نیم‌قلمی است. در قسمت زیرین این ماوس، دکمه‌ای برای خاموش و روشن‌کردن آن وجود دارد که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می‌کند. لاجیتک برای انتخاب راحت‌تر، M171 را در سه رنگ تولید کرده است. این محصول شباهت زیادی به محصول M170 دارد و در بخش طراحی بدنه وو رنگ‌های عرضه‌شده، متفاوت است.انتخاب ماوس مناسب تاثیر بسیار زیادی در هنگام کارکرد طولانی مدت با کامپیوتر ایقا می کند.این ماوس 70 گرم وزنن داشته و ابعادی معادل 35.2 در 61.5 در 97.7 میلیمتر دارد.بطور کلی ماوس های بدون سیم راحت تر هستند چرا که هنگام کار با کامپیوتر سیم مزاحم کار شما نخواهد بود و به راحتی می توانید ماوس را تا برد 10 متری جا به جا کنید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M185RF Wireless Mouse

ماوس لاجیتک مدل M185RF   

برای بررسی ماوس Logitech M185RF Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد. برای استفاده از این ماوس خوش‌دست بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری فقط کافی است فرستنده USB آن را به لپ‌تاپ و یا کامپیوتر خود متصل نمایید و با وجود تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز بدون قطعی و تداخل با خاطری آسوده از آن استفاده نمایید. این ماوس انرژی خود را از یک باتری قلمی آلکالاین سایز AA تأمین می‌کند که قادر است تا 1 سال شارژ دهی نماید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M187 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M187   

برای بررسی ماوس Logitech M187 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است.ماوس M187 راحت و خوش‌دست است و به صورتی طراحی شده تا بتوان با هر دو دست و به‌راحتی از آن استفاده کرد. قابلیت اتصال بی‌سیم ماوس M187 به شما امکان می‌دهد که آزادانه با آن کار کنید و هیچ سیمی، میزکارتان را اشغال نکند.ماوس M187 لاجیتک انرژی موردنیاز خود را از یک باتری نیم‌قلمی سایزAAA تامین می‌کند که قادر است در حدود 6 ماه شارژدهی کند. شرکت سازنده یک کلید خاموش/روشن هم برای هرچه کمترشدن مصرف انرژی روی این ماوس قرار داده است؛ بنابراین می‌توانید در مواقعی که با ماوس خود کاری ندارید، آن را خاموش کنید تا مصرف انرژی باتری کمتر و مدت‌زمان شارژدهی آن بیشتر شود. درکل می‌توان گفت که M187 لاجیتک یک ماوس بی‌سیم خوش‌دست و دقیق با طراحی زیباست. این ماوس ابعاد بسیار کوچک و وزن سبکی دارد؛ بنابراین برای استفاده در کنار لپ‌تاپ و به‌همراه‌داشتن در کیف لپ‌تاپ، انتخابی مناسب است.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M217 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M217   

برای بررسی ماوس Logitech M217 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد. برای استفادهه از این ماوس خوش‌دست بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری فقط کافی است فرستنده USB آن را به لپ‌تاپ و یا کامپیوتر خود متصل نمایید و با وجودد تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز بدون قطعی و تداخل با خاطری آسوده از آن استفاده نمایید. این ماوس انرژی خود را از یک باتری قلمی آلکالاین سایز AA تأمینن می‌کند که قادر است تا 1 سال شارژ دهی نماید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M220 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M220   

برای بررسی ماوس Logitech M220 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.44 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M220 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس ازز نوع قلمی است. M220 انرژی موردنیاز خود را از یک عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA تامین می‌کند برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.