اتصال به صورت بی سیم - رابط USB -فرکانس 2.4 گیگاهرتز- برد موس تا 10 متر

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

Logitech M171 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M171   

برای بررسی ماوس Logitech M171 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.44 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M171 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس ازز نوع نیم‌قلمی است. در قسمت زیرین این ماوس، دکمه‌ای برای خاموش و روشن‌کردن آن وجود دارد که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می‌کند. لاجیتک برای انتخاب راحت‌تر، M171 را در سه رنگ تولید کرده است. این محصول شباهت زیادی به محصول M170 دارد و در بخش طراحی بدنه وو رنگ‌های عرضه‌شده، متفاوت است.انتخاب ماوس مناسب تاثیر بسیار زیادی در هنگام کارکرد طولانی مدت با کامپیوتر ایقا می کند.این ماوس 70 گرم وزنن داشته و ابعادی معادل 35.2 در 61.5 در 97.7 میلیمتر دارد.بطور کلی ماوس های بدون سیم راحت تر هستند چرا که هنگام کار با کامپیوتر سیم مزاحم کار شما نخواهد بود و به راحتی می توانید ماوس را تا برد 10 متری جا به جا کنید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M185RF Wireless Mouse

ماوس لاجیتک مدل M185RF   

برای بررسی ماوس Logitech M185RF Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد. برای استفاده از این ماوس خوش‌دست بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزاری فقط کافی است فرستنده USB آن را به لپ‌تاپ و یا کامپیوتر خود متصل نمایید و با وجود تکنولوژی 2.4 گیگاهرتز بدون قطعی و تداخل با خاطری آسوده از آن استفاده نمایید. این ماوس انرژی خود را از یک باتری قلمی آلکالاین سایز AA تأمین می‌کند که قادر است تا 1 سال شارژ دهی نماید.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M330 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M330   

برای بررسی ماوس Logitech M330 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.44 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M330 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس از نوع قلمی است. M330 انرژی موردنیاز خود را از یک عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA تامین می‌کند برای اطلاع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech M705 Wireless Mouse

ماوس بی سیم لاجیتک مدل M705   

برای بررسی ماوس Logitech M705 Wireless Mouse باید گفت این ماوس محصول شرکت لاجیتک است. این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما فراهم می آورد.این ماوس از یک حسگر اپتیکال با دقت 1000dpi بهره می‌برد و قادر است عملکردی سریع و روان را به شما ارایه دهد.فرکانس 2.44 گیگاهرتز و برد ماوس 10 متری برای M705 یک مزیت بوده و دست شما را برای ارتباط بدون محدودیت باز گذاشته است. باتری موردنیاز برای این ماوس ازز نوع قلمی است. M705 انرژی موردنیاز خود را از دو عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AA تامین می‌کند که این دو باتری قادرند تا 36 ماه به شما شارژدهی کنند. ناگفته نماند این کمپانی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بیشترشدن عمر شارژدهی باتری‌ها، روی این ماوس یک کلید روشن و خاموش هم قرارر داده است تا در مواقعی که شما از این ماوس استفاده نمی‌کنید، آن ‌را خاموش کنید. این کار به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می برای اطلاعع از قیمت انواع ماوس با ما در تماس باشید.

Logitech MK330 Wireless Keyboard and Mouse

کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل MK330

برای بررسی کیبورد و ماوس Logitech MK330 Wireless Keyboard and Mouse باید گفت این ماوس و کیبورد محصول شرکت لاجیتک است.این کیبورد مجهز به 11 کلید میانبر و دارای ظاهری زیبا و کاربر پسند است .این محصول از تکنولوژی بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی بهره می‌برد که آزادی حرکت را تا فاصله 10 متری به شما می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید هرکجا که راحت‌تر هستید کارهای خود را انجام دهید، روی میز کامپیوتر، روی مبل اتاق نشیمن یا میز نهارخوری! گیرنده این محصول نیز آن‌قدر کوچک است که می‌توانید بگذارید بر روی پورت USB کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان باقی بماند، بدون اینکه متوجه حضور آن شوید یا جایی اشغال کند.گفتنی است ماوسی که با این کیبورد عرضه می شود 76 گرم وزن داشته و دقتی برابر با 1000 نقطه در هر اینچ را به کاربر ارائه می دهد. درکل MK330 که شامل یک کیبورد بی‌سیم بسیار نرم با کلیدهای میانبر کارآمد و یک ماوس بی‌سیم بسیار خوش‌دست و نسبتاً دقیق می‌شود، یک محصول بسیار خوش‌ساخت و باکیفیت است که توسط کمپانی مشهور لاجیتک طراحی و تولید شده است و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب است.این کیبورد و ماوس به ترتیب از 2 و 1 باتری الکالین برای تامین نیرو بهره می گیرند.علاوه بر این لازم به ذکر است این ماوس قابلیت کارکرد با هر دو دست را برای شما به ارمغان می آورد.برای اطلاع از قیمت انواع ماوس و کیبورد با ما در تماس باشید.