یک هدر اتصال به خنک کننده آبی پردازنده

نمایش 1–12 از 103 نتیجه

نمایش 20 40 80

ASUS ROG Series maximus viii hero

مادربورد ایسوس مدل maximus viii hero

برای بررسی مادربورد ASUS ROG Series maximus viii hero باید گفت این بار با یکی از محصولات حرفه ای و فوق العاده ساخت شرکت ایسوس رو به رو هستیم این مادربورد با بهره گیری از تراشه Intel Z170 و پشتیبانی از Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron :: LGA1151 – پردازنده های نسل 6 در قالب یا فرم فاکتور ATX  روانه بازار شده است . گفتنی است این محصول مجهز به 4 عدد اسلات حافظه DDR4 با پشتیبانی تا ظرفیت 64 گیگابایت و فرکانس 3800MHz  و همچنین سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x16، سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x1 می باشد و از پورتها و اتصالات مهم قابل ذکر برای این مادربورد می توان به پورت اشتراکی ماوس و کیبورد، درگاه شبکه، رابط SATA 6Gb/s، رابط SATA Express 10Gb/s، رابط M.2 با سرعت 32Gb/s، پورت USB 3.0، پورت USB 3.1 Type-A، پورت USB 3.1 Type-C، خروجی نوری صدای S/PDIF، خروجی تصویر HDMI/DisplayPort، یک دکمه USB BIOS Flashback اشاره کرد

ASUS-ASUS-maximus-viii-hero-07

 

با فناوري 5-Way Optimization به منظور افزايش عملكرد سيستم خود تنها با زدن يك كليك، پيچيده ترين تنظيمات را انجام دهيد. اين تكنولوژي ويژه، جنبه هاي مختلف سيستم شما از جمله عملكرد بهتر CPU، مصرف كمتر انرژي، كنترل سيستم خنك سازي و فن ها و همچنين تنظيمات صدا را بهینه سازی می کند. به طور خلاصه فناوري 5-Way Optimization، كامپيوتر شما را در هنگام بازي، سرگرمي، کارهای اداری و هر چيز ديگر، بهترين خواهد کرد. باید افزود با استفاده از فناوري نسل دوم T-TOPOLOGY کمپانی ASUS، حتي با پر بودن تمام اسلات هاي رم DDR4، رم ها تا فرکانس بیش از 3733MHz اوركلاك مي شوند. با فناوري T-TOPOLOGY از پايداري سيستم خود مطمئن خواهید بود.تنظيمات مربوط به BIOS در اين مادربرد ارتقا يافته است تا كار با آن راحت تر و جذاب تر شود. مهم نيست شما يك اوركلاكر حرفه اي هستید يا يك مبتدي،EZ و حالت هاي پيشرفته به شما كمك مي كند كه راه خود را سريع و راحت پيدا كنيد.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ROG Series maximus viii renger

مادربورد ایسوس مدل ROG Series maximus viii renger

برای بررسی مادربورد ASUS ROG Series maximus viii renger باید گفت این مادربورد از تراشه intel z170 بهره می گیرد که از پردازنده های Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron :: LGA1151 – پردازنده های نسل 6 به خوبی پشتیبانی می کند . این مادربورد در فرم فاکتور ATX  شکل گرفته و  از 4 عدد اسلات حافظه DDR4 با پشتیبانی تا ظرفیت 64 گیگابایت و فرکانس 3400MHz بهره می گیرد.سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x16، سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x1 در این مادربورد تعبیه شده است .برای بررسی پورت ها و اتصالات مهم قابل ذکر برای این مجموعه می توان به پورت اشتراکی ماوس و کیبورد، درگاه شبکه، رابط SATA 6Gb/s، رابط SATA Express 10Gb/s، رابط M.2 با سرعت 32Gb/s، پورت USB 3.0، پورت USB 3.1 Type-A، پورت USB 3.1 Type-C، خروجی نوری صدای S/PDIF، خروجی تصویر HDMI/DisplayPort اشاره کرد . این مادربورد همچنین دارای ویژگی هایی از جمله بهینه سازی کاربرد سیستم توسط Dual Intelligent Processors 5، کارت صدای حرفه ای SupremeFX 2015، جداسازی و عایق سازی مدارات صدا و … جهت دست یابی به حداکثر کیفیت صدا، خروجی 8 کاناله صدای حرفه ای گیمینگ، پشتیبانی از فناوری چند گرافیکی AMD CrossFireX، پشتیبانی از فناوری چند گرافیکی Nvidia SLI، پشتیبانی از پیکربندی ذخیره سازی RAID، خروجی تصویر 4K، فناوری GameFirst III برای کاهش لگ در شبکه، بکارگیری تکنولوژی Pro Clock ایسوس جهت پایداری و نتیجه بهتر در اورکلاکینگ سیستم، سیستم محافظتی Gamer’s Guardian، سازگاری کامل با افزونه های ROG ایسوس می باشد.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

ASUS Z170 A

مادربورد ایسوس مدل Z170 A

با بررسی مادربورد ASUS Z170 A می بینیم که این مادربورد از  تراشه Z170 در کنار سوکت 1151 اینتل با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های نسل 6 اینتل از خانواده های سلرون، پنتیوم و Core i3/i5/i7 بهره گرفته است .باید اضافه کرد 4 اسلات حافظه DDR4 با پشتیبانی از پیکربندی 2 کاناله حافظه رم تا ظرفیت 64 گیگابایت و فرکانس 3400 مگاهرتز برای ASUS Z170 A در نظر گرفته شده است. این مادربورد همچنین مجهز به پورت USB 3.1 از نوع A و C با سرعت 10Gb/s، رابط ذخیره سازی M.2 با سرعت 32Gb/s، رابط SATA Express با سرعت 10Gb/s و رابط SATA 6Gb/s برای این قطعه  در نظر گرفته شده است. ASUS Z170 A همچنین مجهز به تکنولوژی 5-Way Optimization برای افزایش کارآیی کلی سیستم بصورت خودکار در کنار فناوری محافظتی 5X Protection II جهت حداکثر پایداری است تکنولوژی ASUS Pro Clock  نیز برای اعمال  کاملا دقیق تر تنظیمات اورکلاکینگ و در نتیجه عملکرد بهتر است. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به سیستم صدای حرفه ای Crystal Sound 3 جهت ارائه بهترین خروجی صدای کریستال، بدون نویز و تداخل امواج اشاره کرد .پشتیبانی از فناوری پردازشی گرافیکی موازی جهت به اشتراک گذاری کارت گرافیک های AMD تکنولوژی CrossFireX  و Nvidia تکنولوژی SLI  برای این مادربورد در نظر گرفته شده است.ایسوس مادربرد های سری 100 خود را در گروه های متفاوت ROG  یا گیمینگ فوق حرفه ای Pro Gaming  یا به بیانی دیگر گیمینگ حرفه ای، TUF مناسب برای  شرایط سنگین کاری و پردازشی مخصوص سرور  و سری های معمول ارائه کرده و به این ترتیب گستره وسیعی از انتخاب را در اختیار کاربران قرار داده است.در این محصول شرکت ایسوس  مرغوب ترین قطعات را در کنار طراحی ویژه به منظور  بیشترین کارایی و بهره وری استفاده کرده است.برای اطلاع از لیست قیمت مادر بورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE Air 540

کیس کرسیر مدل Air 540

برای بررسی کیس Corsair CASE Air 540 باید گفت با یکی دیگر از کیس های سری MidTower  شرکت کرسیر رو به رو هستیم این کیس در ابعاد  415x332x458 میلیمتر و با وزن 7.4 کیلوگرم روانه بازار شد و جز دسته کیس های Mid tower  قرار می گیرد.باید اضافه کرد این کیس از فرم فاکتور  Mini-ITX, MicroATX, ATX, E-ATX بهره می گیرد . از دیگر ویژگی های این کیس می توان به وجود 2 عدد USB 2.0  و 2 عدد USB   و سه عدد فن به صورت 2 عدد در جلو ، و یک عدد در قسمت عقب کیس اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این کیس می توان به وجود چهر عدد کشوی 2.5 اینچی و  2 عدد کشوی Combo برای کارت حافظه اشاره کرد. این کیس با خنک کننده های مخصوص H55, H60, H75, H80i, H90, H100i, H105, H110 سازگاری کامل دارد.برای اطلاع از قیمت کیس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE 300R-BLACK

کیس کرسیر مدل CARBIDE 300R-BLACK

کیس Corsair CASE CARBIDE 300R-BLACK  یکی دیگر از کیس های شرکت آمریکایی کرسیر است.معمولا یک سیستم عالی به وسیله یک کیس عالی معنا میشود و کیس Carbide 300R مجموعه ای از ویژگیهای متمایز را در قالب یک کیس جمع و جور و خوش ساخت در اختیار کاربران قرار میدهد. استفاده آسان، فضای گسترده برای ارتقای قطعات و سیستم تهویه عالی، Carbide 300R را به انتخابی ایده آل برای ساخت یک سیستم قدرتمند با ابعاد متناسب مبدل می کند. Carbide 300R به صورت پیش فرض دارای یک فن در بخش جلویی برای مکش هوای خنک و یک فن در قسمت پشتی برای تخلیه هوای گرم است و در قسمت فنهای مکنده جلویی و کف کیس از فیلترهای گرد و غبار بهره میگیرد؛ همچنین امکان نصب 5فن دیگر (در مجموع 7فن) برای افزایش تهویه فضای داخلی Carbide 300R وجود خواهد داشت. قابلیت نصب 2فن بر روی درب سمت چپ Carbide 300R سبب میشود تا هوای خنک بطور مستقیم در اختیار کارتهای گرافیکی حرفه ای قرار بگیرد.بر خلاف ابعاد نه چندان بزرگ، Carbide 300R می تواند کارتهای گرافیکی با طول حداکثر 450میلیمتر را بر روی شکافهای PCIe خود پذیرایی کند! همچنین کاربر میتواند 3درایو اپتیکال  و 4درایو 3.5اینچی  بر روی Carbide 300R نصب کند.نصب درایوها و دربهای جانبی این کیس به صورت کاملا آسان امکان پذیر بوده و وجود برش خاص بر روی سینی مادربرد امکان نصب سریع و آسان هیت سینک جدید را بر روی پردازنده فراهم می آورد؛ بعلاوه برخورداری از فضاهای کابل کشی مخصوص، شرایط مناسبی را برای مدیریت کابلهای داخل کیس فراهم و ضمن ایجاد ظاهری زیباتر، زمینه کولینگ و تهویه بهتر را میسر میکند.برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE 330R TITAN

کیس کرسیر مدل CARBIDE 330R TITAN

برای بررسی کیس Corsair CASE CARBIDE 330R TITAN لازم است بگوییم کیس CORSAIR با طراحی هوشمند و ظاهری کاملا جذاب و حرفه ای, مخصوصا برای گیمرها به تازگی وارد بازار شده و از محبوبیت فوق العاده ای در همین مدت کوتاه برخوردار شده است. شرکت آمریکایی کرسیر تولید قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی می باشد که در ژانویه ی ۱۹۹۴ در فریمونت کالیفرنیا تاسیس شد. محصولات این شرکت در آمریکا طراحی شده و در تایوان تولید می شوند.از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به سر و صدای کم، کارایی بالا، طراحی هوشمند جریان هوا، محوطه تحویه شده داخل برای مدیریت کابل ها و نصب بسیار راحت تر، کیفیت ساخت فوق العاده، امکانات بی نظیر، نصب و سهولت جایگزین سازی قطعات برخوردار است. گفتنی است در مدل جدید کورسیر به صورت خیلی هوشمند, محوطه برای قرار گیری فن در داخل و هارد درایو و SSD تعبیه شده تا کاربران به راحتی بتوانند از امکانات این مدل استفاده کنند.ابتکار کورسیر در زمینه مدیریت کابل ها باعث شده تا روشی آسان برای قرار دادن کابل ها پشت مادربورد فراهم شود.این کیس قابلیت نصب هارد 3.5 اینچی را تا دو عدد داشته و  قابلیت نصب هارد 3.5 اینچی را نیز به همین تعداد داراست.این کیس دارای 3 درگاه درایو نوری و هفت جایگاه توسعه  pci  می باشد. این کیس  همچنبن دارای 2 درگاه usb 3.0  بوده و هفت عدد فن کیس در آن تعبیه شده است.ابعاد این کیس 495 * 210 * 484 میلیمتر بوده و وزن آن 6.8 کیلوگرم می باشد جنس بدنه این محصول استیل بوده و از مادربورد های ATX ، E-ATX ،Micro ATX،MINI ITX  پشتیبانی می کند .برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE Carbide 400C

کیس کرسیر سری کاربید مدل 400C

کیس Corsair CASE Carbide 400C یکی دیگر از کیس های سری Carbide  شرکت کرسیر است.کیس Carbide Clear 400C ترکیبی از عملکرد و قابلیتهای منحصربفرد را در قالب یک محصول زیبا و کوچک در اختیار شما قرار میدهد. بکارگیری پنجره بزرگ لولایی، تمامی قطعات سخت افزاری شما را در معرض دید قرار داده و استفاده از تکنولوژی جریان هوای مستقیم، سیستم قدرتمند و حرفه ای شما را از گزند خطرات دمایی مصون نگاه می دارد. استفاده از پنجره بزرگ با مکانیزم لولایی و دستگیره فشاری، قابلیت نصب آسان درایوهای ذخیره سازی و بهره گیری از فیلترهای ضد گرد و غبار، شما را در مونتاژ سریع قطعات و پاکسازی آنها یاری خواهند نمود تا شما زمان کمتری را برای نصب و نگهداری سیستم خود صرف کنید. شما به راحتی میتوانید از طریق درب (پنجره) کناری این کیس به تمامی قطعات سیستم خود دسترسی پیدا کرده و آنها تحت کنترل خود قرار دهید و از دیدن سیستم حرفه ای و قدرتمند خود لذت ببرید.پنلهای جلویی و سقف کیس Carbide Clear 400C از فلز استیل ساخته شده اند تا ضمن زیبایی بیشتر موجب افزایش استحکام و پایداری محصول در مقایسه با نمونه های پلاستیکی گردد.از دیگر نکات قابل ذکر برای این کیس می توان به این نکته اشاره کرد که این کیس به  دو فن AF120L و AF140L مجهز شده است تا ضمن ترکیب با تکنولوژی جریان هوای مستقیم و کاهش نویز صوتی، حجم بالایی از هوای خنک را به سمت بخشهای گرمتر هدایت نماید. این محصول از مادربورد هایی با قرم فاکتورMini-ITX, MicroATX, ATX, E-ATX به خوبی پشتیبانی می کند.برای اطلاع از قیمت کیس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE 400R-BLACK

کیس کرسیر مدل CARBIDE 400R-BLACK

کیس Corsair CASE CARBIDE 400R-BLACK با طراحی هوشمند وظاهری کاملا جذاب و حرفه ای, مخصوصا برای گیمرهامحوطه تعبیه شده داخل برای مدیریت کابل ها و نصب بسیار راحت تر به صورت خیلی هوشمند, محوطه برای قرار گیری فن در داخل و هارد درایو و SSD تحویه شده است .جک های هدفون و میکروفن هم د رکنار پورت های USB قرار دارند.این کیس به رنگ مشکی بوده و طوری طراحی شده است تا بیشترین فضا را در اختیار شما قرار دهد. در این کیس فضا برای قراردهی هشت کارت PCI-E به طول 316 میلیمتر و همچنین مکان نصب یک رادیاتور 240 میلیمتری برای تطابق با خنک‌کننده‌ مایع Hydro Series H100i و سایر سیستم های خنک کننده مدولار وجود دارد. جریان هوای مناسب برای سیستم های قدرتمند که همواره از حداکثر ظرفیت خود بهره می برند امری ضروری است. برای همین منظور، کیس 400R از 10 محل نصب فن برای بالا بردن پتانسیل خنک کنندگی بهره گرفته است. در هنگام بیرون آوردن کیس از جعبه 3 عدد فن 120 میلی متری دو تا در قسمت جلویی کیس و یکی در قسمت عقبی کیس به صورت پیش فرض روی آن قرار دارد و شما قادر خواهید بود از همان ابتدا شروع به اسمبل کردن کیس خود بپردازید.این کیس از USB 3.0 و SSDهای 2.5 اینچی پشتیبانی می کند. در 400R دو درگاه USB 3.0 در پنل جلویی قرار گرفته اند و مستقیما به مادربردهای دارای قابلیت پشتیبانی از USB 3.0 متصل می شوند. قابلیت پشتیبانی از SSD به شما اجازه نصب درایورهای 2.5 اینچی را در هر کدام از محفظه های هارددیسک‌ها را خواهد داد.زیبایی داخل کیس فراتر از فضای سیاه رنگ داخلی است. سیستم مدیریت کابل کشی Corsair کابل ها را مستقیما از فضای پشتی به مادربرد می رساند. با این روش کابل ها نه با جریان هوا تداخل پیدا خواهند کرد و نه به ظاهر سیستم شما حالتی بهم ریخته خواهند داد. همچنین با فشار یک دکمه می توانید LED سفید رنگ فن های جلویی را روشن و خاموش کنید.برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE 500R-BLACK

کیس کرسیر مدل CARBIDE 500R-BLACK

کیس   Corsair CASE CARBIDE 500R-BLACK  یکی دیگر از مدل های کیس  شرکت کرسیر می باشد.شرکت آمریکایی کرسیر  تولید قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی می باشد که در ژانویه ی ۱۹۹۴ در فریمونت کالیفرنیا تاسیس شد. محصولات این شرکت در آمریکا طراحی شده و در تایوان تولید می شوند.کیس Corsair CASE CARBIDE 500R-BLACK  دارای قابلیت خنک سازی هوشمند است.یک فن 200mm در کنار پنل وجود دارد برای خنک کرن کارت گرافیک. جا به جا کردن دیسک سخت نه تنها باعث جریان هوای بیشتر می شود بلکه قادر خواهید بود کارت گرافیک هایی با ابعاد 452mm به صورت درازا نصب کنید.این کیس درای USB 3.0  به همراه  SSD  می باشد. 2 عدد USB 3.0 در پنل جلوی کیس وجود دارد که مستقیما به مادربورد وصل می شوند.پیچ های Thumbscrews به این منظور هستند تا در هنگام نصب هر قطعه، در زمان خود سرفه جویی کنید و از ابزار پيچ‌ گوشتي‌ کم تر استفاده شود.دلیل ظاهر زیبای داخل کیس رنگ مشکی آن می باشد. ابتکار کورسیر در زمینه مدیریت کابل ها باعث شده تا روشی آسان برای قرار دادن کابل ها پشت مادربورد فراهم شود، نه بر روی مادربورد یا حتی کنار های آن. از آنجایی که ظاهر، پر اهمیت ترین موضوع می باشد می توانید با فشار دادن یک دکمه که روی کیس می باشد ظاهری زیبا تر توسط LED های سفید به کیس خود ببخشید.یک کیس کامپیوتر مناسب، درون کامپیوتر را در مقابل صدمات فیزیکی، اشیاء خارجی و نوسانات جریان برق محافظت نموده و سایر تجیهزات الکترونیکی موجود در خارج از کیس نیز در مقابل نویز تولید شده توسط عناصر درون کیس، حفاظت می شوند. کیس دارای نقشی اساسی در رابطه با نحوه عملکرد مناسب و شکل ظاهری یک کامپیوتر است. بنابراین انتخاب کیس مناسب در محافظت و طول عمر قطعات کامپیوتر بسیار موثر است.برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE SPEC-02

کیس کرسیر مدل CARBIDE SPEC-02

کیس حرفه ای کرسیر   Corsair CASE CARBIDE SPEC-02 مجهز به LED قرمز رنگ از سری Carbide می باشد. این کیس CORSAIR با طراحی هوشمند و ظاهری کاملا جذاب و حرفه ای, مخصوصا برای گیمرها دارای LED قرمز رنگ در فن جلوی کیس که ظاهری خشن از خود نمایش می دهد. محوطه تعبیه شده داخل برای مدیریت کابل ها و نصب بسیار راحت تر به صورت خیلی هوشمند, محوطه برای قرار گیری 6 فن در داخل و 4 هارد درایو و SSD تحویه شده است. جک های هدفون و میکروفن هم در کنار پورت های  3 USB قرار دارند. این مدل دارای 6 فن درپشت,بالا,جلو و زیر کیس می باشد و همین موضوع باعث شد به شدت مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گیرد.مانند سایر محصولات شرکت کورسیر، کیس Carbide SPEC-02 نیز دارای سیستم کولینگ کارآمد و قدرتمندی است که قابلیت اورکلاک و نصب چندین کارت گرافیکی را برای کاربران فراهم میکند. کیس Carbide SPEC-02 قابلیت نصب مجموعا 6فن با آرایش 2فن 120 یا 140میلیمتری در قسمت جلویی، دو فن 120میلیمتری در قسمت فوقانی، یک فن 120میلیمتری در کف و یک فن 120میلیمتری در قسمت پشتی کیس فراهم می کند.در این کیس علاوه بر دو کشوی 5.25اینچی برای نصب درایوهای اپتیکال ، 3کشوی 3.5اینچی برای نصب هارددیسکهای معمول و 2کشوی 2.5اینچی برای نصب درایوهای SSD بر روی Carbide SPEC-02 تعبیه شده است.از  دیگر ویژگی های  این محصول می توان به استفاده از فضاهای کابل کشی و حفره های مخصوص به منظور مدیریت کابلها و ایجاد زمینه مناسب برای گردش حداکثری هوا  وجود برش سینی پشتی مادربرد در قسمت پردازنده به منظور نصب کولر بدون نیاز به باز کردن مادربرد،استفاده از فیلتر برای فن های  مکنده قسمت جلویی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل کیس ، استفاده از 2پورت USB 3.0 در قسمت پنل جلویی به منظور بهره مندی از تبادل سریع اطلاعات اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE CARBIDE SPEC-03

کیس کرسیر مدل CARBIDE SPEC-03

کیس Corsair CASE CARBIDE SPEC-03 یکی دیگر از محصولات شرکت کرسیر می باشد.این کیس دارای ویژگی های مختلفی از جمله بدنه محکم فولادی مجهز به 2 عدد پورت USB 3.0،مجهز به دو عدد فن، دارای 7 شکاف توسعه است.ابعاد این کیس 426 * 215 * 493 میلیمتر و وزن آن وزن آن 5 کیلوگرم می باشد. بدنه محکم فولادی Corsair CASE CARBIDE SPEC-03  محاظ بسیار خوبی برای قطعات داخل کیس محسوب می شود.پاور در این کیس در قسمت پایین نصب می شود . این کیس قابلیت نصب هارد های 3.5 اینچی و 2.5 اینچی  را دراست همچنین 2 جایگاه نصب درایو نوری  در این کیس تعبیه شده است.این کیس دارای 7 شکاف توسعه و 2 درگاه usb 3.0  می باشد اما فاقد  usb 2.0 است.این کیس دارای دو فن می باشد و می توان تا 4 فن دیگر به آن اضافه کرد.این کیس از ماردربورد هایی با ساختار  ATX  MINI ITX، Micro ATX  پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید یک کیس مناسب ، درون کامپیوتر را در مقابل صدمات فیزیکی ، اشیاء خارجی و نوسانات جریان برق محافظت نموده و سایر تجیهزات الکترونیکی موجود در خارج از کیس نیز در مقابل نویز تولید شده توسط عناصر درون کیس ، حفاظت می شوند کیس حرفه ای کرسیر  SPEC-03 مجهز به LED نارنجی رنگ از سری Carbide با طراحی هوشمند وظاهری کاملا جذاب و حرفه ای, مخصوصا برای گیمرها، دارای LED نارنجی رنگ در فن جلوی کیس که ظاهری خشن از خود نمایش می دهد.از دیگر ویژگی های این مدل می توان به جک های هدفون و میکروفن اشاره کرد.محل قرار گیری فن ها در اینکیس طوری است که هوا را به طور مستقیم به کارت گرافیک منتقل می کند .فن 120 میلیمتری موجود در قسمت پشتی این محصول به همراه LED نارنجی رنگ زیبایی خاصی به این کیس داده است .برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Corsair CASE GRAPHITE 380T

کیس کرسیر مدل GRAPHITE 380T

کیس‌ های Corsair CASE GRAPHITE 380T در کیس Mini-ITX از موارد قدرتمندی استفاده کرده است. دسته موجود در کیس حمل و نقل را بسیار آسان کرده است. ساخت کامپوتر رؤیاهایتان با امکاناتی از قبیل قابل حمل بودن، دسترسی آسان به داخل کیس و داشتن جای بیشتر برای کارت گرافیک های بلندتر بسیار ساده خواهد بود. با وجود 5 خنک کننده و پنل کنترل خنک کننده سه سرعته می توانید کیس را به بهترین نحو و با بیشترین بازده خنک نگه دارید.کیس 380T برای سفر ساخته شده است. استفاده از دسته آن آسان است و طوری طراحی شده است که هر وقت نیاز دارید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.قسمت جلویی این کیس قابلیت پشتیبانی از یک فن 200 یا 140 میلی متری یا دو فن 120 میلی متری را دارا بوده و دو جایگاه 120 میلی متری در پنل های کناری قابلیت پشتیبانی از یک رادیاتور 240 میلی متری را دارا می باشند. همچنین قسمت عقبی کیس قابلیت نصب یک فن 120 میلی متری را داراست.با داشتن دو محفظه 2.5 اینچی و دو محفظه 3.5 اینچی در این کیس  به آسانی می توانید سیستم خود را ارتقا دهید.پنل جلویی این کیس  دارای درگاه های میکروفون، هدفون و درگاه دوتایی USB 3.0 جهت انتقال پر سرعت اطلاعات است.برای اطلاع از قیمت کیس   مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.