کانکتور پورت Thunderbolt

در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 20 40 80

Asus H170 Pro Gaming

مادربورد ایسوس مدل H170 Pro Gaming

 برای معرفی مادربورد Asus H170 Pro Gaming باید گفت این محصول  از سری مدل‌های مخصوص بازی شرکت ASUS است که از نوع  ATX و ابعاد 244 × 305 میلی‌متر ساخته می‌شود و سوکت پردازنده‌ی «Intel LGA 1151» و چیپ‌ست  Intel H170  سود می‌برد و از پردازنده‌های «Intel 6th Gen Core i7 / Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron» و RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 10 پشتیبانی می‌کند.

Asus-H170-pro-gaming-08

4 عدد اسلات حافظه از نوع DDR4 به‌صورت دوکاناله با حداکثر ظرفیت 64 گیگابایت در استاندارد 2133 مگاهرتز برای استفاده در این مدل تعبیه‌شده‌اند. 2 عدد اسلات PCI Express x16 با 20 مسیر برای کارت گرافیک در نظر گرفته‌شده‌اند که متأسفانه از فناوری SLI مخصوص کارت‌های گرافیکی Nvidia پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما فناوری CrossFire کارت‌های گرافیکی ATI به‌صورت 2 مسیره در این مدل پشتیبانی می‌شود. از اتصالات داخلی H170 PRO GAMING می‌توان به 4 عدد اسلات PCI Express x1، 4 عدد کانکتور SATA 3.0، 1 عدد کانکتور SATA Express، 1 عدد کانکتور M.2 از نوع PCI-E 3.0 x4، کانکتور Thunderbolt، 4 عدد هدر USB 3.0، 6 عدد هدر USB 2.0، 5 عدد کانکتور 4 پین فن اشاره نمود. پورت‌های خارجی این مدل شامل پورت PS/2 به‌صورت کومبو، 1 عدد پورت USB 3.1، 2 عدد پورت USB 3.0، 2 عدد پورت USB 2.0 و 1 عدد USB Type-C، پورت‌های VGA، DVI و HDMI برای مانیتور، پورت LAN با کارت شبکه‌ی Intel WG-I219V از نوع 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه 5 عدد جک 3.5 میلی‌متری با کارت صدای Realtek ALC1150 به‌صورت صدای 7.1 کاناله است. این مدل به‌گونه‌ای طراحی‌شده که در برابر نوسانات برق به هنگام صاعقه مقاوم است و دارای طراحی Q-Design شرکت ASUS است. همچنین قابلیت‌های Media Streamer و Fan Expert3 به همراه Intel Smart Response در این مدل طراحی‌شده‌اند.برای اطلاع از لیست قیمت مادر بورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ROG Series maximus viii hero

مادربورد ایسوس مدل maximus viii hero

برای بررسی مادربورد ASUS ROG Series maximus viii hero باید گفت این بار با یکی از محصولات حرفه ای و فوق العاده ساخت شرکت ایسوس رو به رو هستیم این مادربورد با بهره گیری از تراشه Intel Z170 و پشتیبانی از Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron :: LGA1151 – پردازنده های نسل 6 در قالب یا فرم فاکتور ATX  روانه بازار شده است . گفتنی است این محصول مجهز به 4 عدد اسلات حافظه DDR4 با پشتیبانی تا ظرفیت 64 گیگابایت و فرکانس 3800MHz  و همچنین سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x16، سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x1 می باشد و از پورتها و اتصالات مهم قابل ذکر برای این مادربورد می توان به پورت اشتراکی ماوس و کیبورد، درگاه شبکه، رابط SATA 6Gb/s، رابط SATA Express 10Gb/s، رابط M.2 با سرعت 32Gb/s، پورت USB 3.0، پورت USB 3.1 Type-A، پورت USB 3.1 Type-C، خروجی نوری صدای S/PDIF، خروجی تصویر HDMI/DisplayPort، یک دکمه USB BIOS Flashback اشاره کرد

ASUS-ASUS-maximus-viii-hero-07

 

با فناوري 5-Way Optimization به منظور افزايش عملكرد سيستم خود تنها با زدن يك كليك، پيچيده ترين تنظيمات را انجام دهيد. اين تكنولوژي ويژه، جنبه هاي مختلف سيستم شما از جمله عملكرد بهتر CPU، مصرف كمتر انرژي، كنترل سيستم خنك سازي و فن ها و همچنين تنظيمات صدا را بهینه سازی می کند. به طور خلاصه فناوري 5-Way Optimization، كامپيوتر شما را در هنگام بازي، سرگرمي، کارهای اداری و هر چيز ديگر، بهترين خواهد کرد. باید افزود با استفاده از فناوري نسل دوم T-TOPOLOGY کمپانی ASUS، حتي با پر بودن تمام اسلات هاي رم DDR4، رم ها تا فرکانس بیش از 3733MHz اوركلاك مي شوند. با فناوري T-TOPOLOGY از پايداري سيستم خود مطمئن خواهید بود.تنظيمات مربوط به BIOS در اين مادربرد ارتقا يافته است تا كار با آن راحت تر و جذاب تر شود. مهم نيست شما يك اوركلاكر حرفه اي هستید يا يك مبتدي،EZ و حالت هاي پيشرفته به شما كمك مي كند كه راه خود را سريع و راحت پيدا كنيد.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ROG Series maximus viii renger

مادربورد ایسوس مدل ROG Series maximus viii renger

برای بررسی مادربورد ASUS ROG Series maximus viii renger باید گفت این مادربورد از تراشه intel z170 بهره می گیرد که از پردازنده های Core i7 / i5 / i3 / Pentium / Celeron :: LGA1151 – پردازنده های نسل 6 به خوبی پشتیبانی می کند . این مادربورد در فرم فاکتور ATX  شکل گرفته و  از 4 عدد اسلات حافظه DDR4 با پشتیبانی تا ظرفیت 64 گیگابایت و فرکانس 3400MHz بهره می گیرد.سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x16، سه عدد اسلات PCI-E 3.0 x1 در این مادربورد تعبیه شده است .برای بررسی پورت ها و اتصالات مهم قابل ذکر برای این مجموعه می توان به پورت اشتراکی ماوس و کیبورد، درگاه شبکه، رابط SATA 6Gb/s، رابط SATA Express 10Gb/s، رابط M.2 با سرعت 32Gb/s، پورت USB 3.0، پورت USB 3.1 Type-A، پورت USB 3.1 Type-C، خروجی نوری صدای S/PDIF، خروجی تصویر HDMI/DisplayPort اشاره کرد . این مادربورد همچنین دارای ویژگی هایی از جمله بهینه سازی کاربرد سیستم توسط Dual Intelligent Processors 5، کارت صدای حرفه ای SupremeFX 2015، جداسازی و عایق سازی مدارات صدا و … جهت دست یابی به حداکثر کیفیت صدا، خروجی 8 کاناله صدای حرفه ای گیمینگ، پشتیبانی از فناوری چند گرافیکی AMD CrossFireX، پشتیبانی از فناوری چند گرافیکی Nvidia SLI، پشتیبانی از پیکربندی ذخیره سازی RAID، خروجی تصویر 4K، فناوری GameFirst III برای کاهش لگ در شبکه، بکارگیری تکنولوژی Pro Clock ایسوس جهت پایداری و نتیجه بهتر در اورکلاکینگ سیستم، سیستم محافظتی Gamer’s Guardian، سازگاری کامل با افزونه های ROG ایسوس می باشد.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X99-E Motherboard

مادربورد ایسوس مدل X99-E

برای معرفی مادربورد ASUS X99-E Motherboard باید گفت با یکی دیگر از مادربورد های ایسوس رو به رو هستیم این مادربورد از فرم فاکتور ATX  پشتیبانی می کند و سوکت پردازنده Intel LGA 2011  برای این مادربورد در نظر گرفته شده است.این مادربورد از پردازنده core i7 و Raid 0,1,5,10  پشتیبانی می کند.این مادربورد از هشت اسلات DDR4  با حداکثر پشتیبانی از حافظه 128 گیگابایت بهره گرفته است و دارای سه  عدد اسلات PCI Express x16 با پشتیبانی از SLI دو و سه مسیره است.از اتصالات داخلی قابل ذکر برای این مادربورد می توان به 8 عدد کانکتور Sata 3  و یک عدد Sata Express  و کانکتور M2 اشاره کرد . 4 هدر USB 2.0  و 4 هدر USB 3 در این مادربورد به فعالیت می پردازد.در پنل پشتی این محصول علاوه بر پورت های رایج نظیر USB 2.0  و 3 ، می توان یک عدد پورت USB type C و خروجی صدای S/PDIF  اشاره کرد.هنگامی که قصد جمع‌کردن یک سیستم رایانه جدید را دارید، انتخاب یک مادربورد (motherboard) مناسب، بخشی حیاتی از این پازل است. چرا که انتخاب غلط می‌تواند عملکرد صحیح همه قطعات سخت‌افزاری شما را مختل کرده و آنها را از انجام وظایفی که برای آنها تعریف شده بازدارد.بنابرین همیشه سعی کنید مادربورد مناسب کار خود را انتخاب نمایید.برای اطلاع از لیست قیمت مادر بورد با ما در ارتباط باشید.

GIGABYTE GA-Z170X-UD3

مادربورد گیگابایت مدل GA-Z170X-UD3

مادربرد GA-Z170X-UD3 گیگابایت (Gigabyte) به چیپ‌ست Z170 اینتل مجهز شده‌است و می‌توان از پردازنده‌های Core i7 / Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron اینتل که قابل نصب روی سوکت Intel LGA 1151 هستند در آن استفاده کرد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه RAM در این مادربرد وجود دارد که می‌توان تا 64 گیگابایت حافظه را در آن نصب کرد و آن‌ها را به صورت دوکاناله پیکربندی کرد. این مادربرد دارای سه عدد اسلات PCI Express برای نصب کارت گرافیکی است و می‌توان از چینش‌های متنوع SLI و CrossFire در آن بهره برد. سه عدد اسلات PCI Express x1 برای افزودن کارت‌های توسعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید از کارت‌های جانبی مورد نظرتان در این مادربرد استفاده کنید. گیگابایت در این مادربرد از مواد باکیفیتی استفاده کرده‌است و اتصالات درونی سوکت پردازنده، اسلات‌های حافظه و کارت گرافیک را یک لایه از آبکاری طلا پوشانده تا ارتباط بهتری میان قطعات و مادربرد برقرار شود. در پنل پشتی این مادربرد، پورت‌های خروجی تصویر HDMI و DVI و VGA را در اختیار خواهید داشت تا در صورت عدم تمایل نسبت به استفاده از کارت‌های گرافیکی مجزا، بتوانید مانیتورتان را مستقیما به خروجی‌های تصویر مادربرد وصل کنید. خروجی صدای مادربرد هم از نوع 5.1 کاناله است که امکان شنیدن صدایی فراگیر را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. برای ارتباط دادن مادربرد به شبکه به صورت کابلی، یک عدد سوکت LAN گیگابیتی در اختیار خواهید داشت که از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است. گیگابایت در این مادربرد از سیستم بایوس (BIOS) دوگانه خود استفاده کرده‌است تا در صورت خراب‌شدن یکی از بایوس‌ها، دیگری بتواند نقش جایگزین را ایفا کرده و وقفه‌ای در استفاده شما از مادربرد به وجود نیاید. استفاده از خازن‌های باکیفیت و چوک‌های دارای هسته فریت (Ferrite) باعث می‌شود تا ماندگاری و طول عمر مادربرد بیشتر شود.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در ارتباط باشید.

GIGABYTE GA-Z170XP-SLI

مادربورد گیگابایت مدل GA-Z170XP-SLI

مادربرد GIGABYTE GA-Z170XP-SLI  به چیپ‌ست Z170 اینتل مجهز شده‌است و می‌توان از پردازنده‌های Core i7 / Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron اینتل که قابل نصب روی سوکت Intel LGA 1151 هستند در آن استفاده کرد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه RAM در این مادربرد وجود دارد که می‌توان تا 64 گیگابایت حافظه را در آن نصب کرد و آن‌ها را به صورت دوکاناله پیکربندی کرد. این مادربرد دارای سه عدد اسلات PCI Express برای نصب کارت گرافیکی است و می‌توان از چینش‌های متنوع SLI و CrossFire در آن بهره برد. دو عدد اسلات PCI Express x1 و دو اسلات PCI برای افزودن کارت‌های توسعه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید از کارت‌های جانبی مورد نظرتان در این مادربرد استفاده کنید. گیگابایت در این مادربرد از مواد باکیفیتی استفاده کرده‌است و اتصالات درونی سوکت پردازنده، اسلات‌های حافظه و کارت گرافیک را یک لایه از آبکاری طلا پوشانده تا ارتباط بهتری میان قطعات و مادربرد برقرار شود. در پنل پشتی این مادربرد، پورت‌های خروجی تصویر HDMI و DVI و VGA را در اختیار خواهید داشت تا در صورت عدم تمایل نسبت به استفاده از کارت‌های گرافیکی مجزا، بتوانید مانیتورتان را مستقیما به خروجی‌های تصویر مادربرد وصل کنید. خروجی صدای مادربرد هم از نوع 7.1 کاناله است که با استفاده از کارت صدای داخلی Realtek ALC1150 امکان شنیدن صدایی فراگیر را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. برای ارتباط دادن مادربرد به شبکه به صورت کابلی، یک عدد سوکت LAN گیگابیتی در اختیار خواهید داشت که از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است. گیگابایت در این مادربرد از سیستم بایوس (BIOS) دوگانه خود استفاده کرده‌است تا در صورت خراب‌شدن یکی از بایوس‌ها، دیگری بتواند نقش جایگزین را ایفا کرده و وقفه‌ای در استفاده شما از مادربرد به وجود نیاید.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در ارتباط باشید

GIGABYTE H170-HD3 Motherboard

مادربورد گیگابایت مدل H170-HD3

برای بررسی مادربورد GIGABYTE H170-HD3 Motherboard باید گفت همان طور که از نام این محصول به وضوح مشخص است این مادربورد از چیپ ست H170  بهره می گیرد و از معماری حافظه دو کاناله با رم DDR4  بهره می گیرد و توان پشتیبانی از حافظه تا 64 گیگ را دارد.فرکانس این محصول 2133 مگاهرتز است و از Cross Fire  پشتیبانی می کند . از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محثول می توان به وجود 66 درگاه SATA  با سرعت 6  گیگابایت بر ثانیه اشاره کرداین محصول همچنین از درگاه M2  نیز بهر می گیرد. وجود 6 درگاه USB 2.0  به همراه 8 درگاه USB 3.0  کامل کننده مشخصات این کالا می باشند . از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود D-Sub ،DVI-D و سه نمایشگر به صورت هم زمان اشاره کرد.این محصول به کمک درگاه HDMI  توانایی ارائه کیفیت تصویری معادل 4096 در 2160  را دارد. از ویژگی های منحصر به فردی که برای این مادربورد می توان در نظر گرفت امکان دسترسی آسان به اپلیکیشن‌های غنی گیگابایت از طریق GIGABYTE App Center وجوددارد. از این طریق می‌توانید به جدیدترین نرم‌افزارهای مرتبط با مادربردهای گیگابایتدسترسی داشته باشید. رابط کاربری ساده و یکپارچه GIGABYTE App Center باعث می‌شود تابه راحتی امکان نصب و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف بر روی سیستم میسر شود.این محصول دارای ویژگی های دیگری از جمله EasyTune،Easy RAID و Fast Boot می باشد. برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در ارتباط باشید