قابلیت 3G , GPRS,GPS, EDGE , WIFI .بلوتوث نسخه 3

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nokia Lumia 720

گوشی موبایل نوکیا مدل لومیا 720

نام «لومیا» (Lumia) تداعی کننده سری گوشی‌هایی مبتنی بر سیستم عامل «ویندوز فون» (Windows Phone) است.Nokia Lumia 720 یک سیم کارته بوده 128 گرم وزن دارد.این مدل از سری های لومیا از پردازنده Qualcomm MSM8227 Snapdragon S4 Chipset Dual-Core CPU استفاده می کند و صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD با  4.3 اینچ سایز ،دارای رزولوشن 800 × 480 و تراکم پیکسلی 217 پیکسل بر اینچ ،قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ معرف این سری از گوشی های شرکت نوکیا می باشد .حافظه داخلی 8192 مگابایت به همراه حافظه رم 512 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD از ویژگی های دیگر این گوشی است.امکانات ارتباطی 3G - GPRS ، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای ،GPS ، NFC ،بلوتوث در لومیا 720 تعبیه شده است.دوربین 6.7 مگاپیکسل در این گوشی قرار گرفته و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD 720p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارا می باشد. دوربین این گوشی دارای لنز Carl Zeiss Tessar، دیافراگم f/1.9 با قابلیت زوم 4 برابر ، فوکوس خودکار (Autofocus)،قابلیت ثبت موقعیت زمانی و مکانی عکس گرفته شده بر روی آن (Geo-Tagging) می باشد .حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) به همراه حسگرProximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor) حسگر های به کار رفته در این دستگاه است.Nokia Lumia 720 از باطری 2000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و  تنها از سیم کارت های میکرو پشتیبانی می کند!  برای اطلاع از قیمت موبایل Nokia Lumia 720 مورد نظرخود با ما در تماس باشید

Nokia n8

گوشی موبایل نوکیا مدل n8

ویژگی‌هایNokia n8  بسیار زیاد هستند که به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. پخش کننده‌ی موسیقی آن می‌تواند از فرمت‌های AMR NB, AMR WB, AAC, eAAC, eAAC+, WMA, MIDI و MP3پشتیبانی کند. مجهز به گیرنده‌ی رادیو FM به همراه RDS و FM Transmitter می‌باشد. از سیستم عامل Symbian 3 بهره می‌برد و قابلیت اجرای اسناد Microsoft Office و ویرایش آن‌ها را نیز دارد. حافظه‌ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت می باشد و 256 مگابایت RAM و 512 مگابایت ROM هم دارد البته N8 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت را نیز دارد.این گوشی 3G قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 1900 GSM, 1800 GSM, 900 GSM, 850 GSM و WCDMA 2100, 1900, 1700, 900 & 850را دارد. از فن‌آوری‌های EDGE ، GPRS ، HSDPA, HSUPA, WLAN Wi-Fi® و Micro USB, پشتیبانی می‌کند، و یکی دیگر از نکته‌های شگفت‌انگیز گوشی نوکیا N8 استفاده از Bluetooth نسخه‌ی 3.0 می‌باشد! مرورگر اینترنت آن از فرمت‌های HTML, XHTML MP, CSS, و WML پشتیبانی می‌کند. زمان مکالمه GSM آن در حالت شارژ کامل 12 ساعت و 30 دقیقه و زمان انتظار آن 390 ساعت است. توانایی پشتیبانی از 50 ساعت پخش موسیقی و 6 ساعت پخش ویدیو را نیز دارد. راستش دیگر نمی‌دانیم در مورد ویژگی‌های آن چه بگوییم.رنگ بدنه‌ی گوشی نوکیا N8 به رنگ‌های نقره‌ای، سفید، خاکستری تاریک، نارنجی، آبی و سبز می‌باشد و جنس آن نیز از فلز آلومینیوم است. نمایشگر این گوشی بسیار بزرگ و با قطر 3.5 اینچ است که قدر نسبت 16:9 و رزولوشن 360 × 640 پیکسل را ارایه می‌دهد که به نام HD شناخته می‌شود. نمایش 16 میلیون رنگ بسیار فوق‌العاده است و جزئیات و رنگ‌ها به طور شگفت‌انگیزی در آن پیدا هستند. حسگرهای Light Detector و Proximity بهترین بهترین روشنایی صفحه‌ی نمایش در هر شرایط نوری را همراه با صرفه‌جویی در مصرف باتری تضمین می‌کنند.برای اطلاع از قیمت موبایل Nokia n8 مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Nokia X Dualsim

گوشی موبایل نوکیا مدل X Dualsim

گوشی موبایل Nokia X Dualsim  یکی دیگر از گوشی های  رنگارنگ کمپانی نوکیاست.این گوشی دو سیم کارته بوده و وزنی برابر 128.7 گرم دارد .صفحه نمایش 4 اینچی با قابلیت نمایش 16 ملیون رنگ و رزولوشن 480 در 800 پیکسلی با تراکم پیکسل 223 پیکسل در هر اینچ در این گوشی به کار گرفته شده است.این صفحه نمایش قابلیتمولتی تاچ را داراست.Qualcomm MSM8225 Snapdragon S4 Play به عنوان چیپ ست پردازنده و و یک پردازنده   Cortex-A5 با توان 1 گیگاهرتز به صورت Dualcore  در این گوشی زیبا وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده گرفته است.پردازش گرافیک Nokia X Dualsim بر عهده Adreno 203 است. برای بررسی حافظه باید گفت این گوشی 4 گیگ حافظه داخلی دارد و کارت حافظه Micro SD  با حداکثر 32 گیگ را پشتیبانی می کند. رم این گوشی 512 مگابایت می باشد.با بررسی دوربین این گوشی می بینیم که یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی در این گوشی وظیفه عکاسی و فیلمبرداری را بر عهده گرفته است و دوربین دومی در کار نیست.سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه 4 (Jelly Bean) می باشد . این گوشی تمامی ویژگی های ارتباطی را به  جز 4G  به خوبی پشتیبانی می کند و داری NFC  نیز می باشد.  باتری این گوشی یکباتری 1500 میلی آمپری لیتیوم یونی است که در حالت آماده به کار 408 ساعت دوام خواهد آورد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

HTC Chacha

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Chacha

همه‌ی ما HTC را با اسمارت فون های تمام لمسی صفحه بزرگ می‌شناسیم. ولی گویا این شرکت به ساختن هر از گاه گوشی‌های با صفحه کلید QWERTY که به اسمارت فون های بیزینسی مشهور هستند هم عادت دارد. این بار HTC گوشی خود به نام Cha Cha را معرفی کرده است که در حقیقت نام آن از نوعی رقص اسپانیولی برداشت شده است. این که چرا این نام را بر روی آن گذاشته‌اند را هیچ وقت متوجه نشدیم ولی به هر صورت این گوشی که ظاهر آن با نمایشگری عریض در بالا و صفحه کلید QWERTY در پایین همانند سری E نوکیا می‌باشد، کاملا مناسب افرادی است که زیاد به نوشتن پیام با گوشی خود می‌پردازند. این پیام خواه در سامانه‌ی SMS باشد و خواه در محیط وب و یا هر جای دیگر. به هر صورت HTC Cha Cha از ویژگی‌های بسیار جالب توجهی بهره می‌برد که آن را در میان گوشی‌های این چنینی متمایز کرده. یکی از آن‌ها یک دکمه‌ی مجزای Facebook در قسمت پایین آن می‌باشد که با یک بار فشردن آن می‌توانید به حساب خود در این شبکه‌ی اجتماعی دسترسی پیدا کنید. همچنین این گوشی از سیستم عامل Android 2.3 معروف به Gingerbread یا نان زنجبیلی می‌باشد و آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل تا به این تاریخ در بازار است بهره می‌برد. Cha cha را می‌توان یک گوشی بیزینسی facebook محور دانست. برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Huawei Ascend P6 16GB

گوشی موبایل هوآوی مدل Ascend P6-16GB

اواخر بهار سال 2013، کمپانی معتبر هوآوی یک گوشی سطح بالا را معرفی نمود. این گوشی که Ascend P6 نام دارد، باریک‌ترین گوشی تولید شده توسط هوآوی است که یکی از باریک‌ترین گوشی‌ها تا به این زمان محسوب می‌گردد. جالب است که P6 از آیفون 5 اپل هم باریک‌تر است. برای بررسی بیشتر این گوشی به  مشخصات کلی آن اشاره می کنیم : این گوشی یک سیم کارته  بوده و وزنی برابر  120 گرم دارد.پردازنده Huawei K3V2 Chipset  از نوع 32 بیت در این گوشی  نقش پردازش اطلاعات را بر عهده می گیرد.صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز 4.7 اینچ و رزولوشن 1280 × 720  HD دارای تراکم 312 پیکسل بر هر اینچ ، قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ ویژگی های صفحه نمایش  این کالا محسوب می شود.حافظه‌ داخلی 8 گیگابایت مقدار رم 2 گیگابایت با  پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت از ویژگی های حائز اهمیت این محصول محسوب می شود. دوربین  8 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک و فلش LED   با کیفیت فیلمبرداری 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه  به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده است.باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعت  و سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean  در این گوشی وجود  دارد.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید.

Huawei Ascend Y600 DualSIM

گوشی موبایل هوآوی مدل Ascend Y600 Dual SIM

گوشی موبایل Huawei Ascend Y600 DualSIMیکی دیگر از گوشی های کمپانی هوآوی است برای بررسی کامل تر این گوشی می توان به دو سیم کارته بودن با وزن 180 گرم و پردازنده  Dual-core   با فرکانس پردازنده مرکزی 1.3 گیگاهرتز و چیپ ست Mediatek MT6572 Chipset اشاره کرد  . صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT با سایز 5.0 اینچ دارای رزولوشن 854 × 480 و تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ برای این گوشی در نظر گرفته شده است .حافظه داخلی 4096 مگابایت ،حافظه رم 512 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SDبا حداکثر پشتیبانی از 32 گیگ  بیانگر وضعیت حافظه گوشی Huawei Ascend Y600 DualSIM می باشد .شبکه  ارتباطی نسل سوم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است  این گوشی از بلوتوث نسخه 3 به همراه سایرامکانات ارتباطی نظیر wifi ، GPRS ، GPS  بهره می گیرد .دوربین این گوشی 5.0 مگاپیکسل بوده  و قابلیت فیلمبرداری  با کیفیت HD   را دارد  همچنین این گوشی دارای  دوربین مکالمه ویدئویی  با کیفیت VGA  می باشد  .سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean  و باتری 2100 میلی آمپر ساعت در این گوشی به کار رفته است.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید.