3000 انسی لومنز

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

نمایش 20 40 80

NEC 303 Video Projector

ویدئو پرژکتور ان ای سی مدلNEC 303

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور NEC 303 Video Projector باید گفت این محصول ساخت شرکت NEC است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ،ویدئو پروژکتور NEC 303 Video Projector از جمله پروژکتور های قابل حمل است که دارای مشخصات فیزیکی با ابعادی با 340x250x101 میلی متر و وزن 2.6 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن وو حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدانن معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر 800x600 پیکسل و همچنین شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 10000:1 به بازار عرضه شده و لامپ محصول از نوع 200 واتی است و عمر آن در حالت استاندارد 6000 ساعت و 10000 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای  Dual HDMI ، USB Type B می باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب و طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدیو پروژکتور با ما همراه باشید.

NEC 303X Video Projector

ویدئو پرژکتور ان ای سی مدل NEC 303X

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور NEC 303X Video Projector باید گفت این محصول ساخت شرکت NEC است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ،ویدئو پروژکتور NEC 303X Video Projector از جمله پروژکتور های قابل حمل است که دارای مشخصات فیزیکی با ابعادی با 330x100x250 میلی متر و وزن 2.6 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن وو حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدانن معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر 1024x768 پیکسل و همچنین شدت روشناییی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 10000:1 به بازار عرضه شده و لامپ محصول ازز نوع 200 واتی است و عمر آن در حالت استاندارد 4500 ساعت و 6000 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای VGA ،HDMI و RS232 می باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب و طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدیو پروژکتور با ما همراه باشید.

Optoma m445S

ویدئو پرژکتور اوپتوما مدل Optoma m445S

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  Optoma m445S باید گفت این محصول ساخت شرکت Optoma است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، Optoma m445S دارای مشخصات فیزیکی از جمله ابعاد 315x224x102 میلی متر و وزن 2.35 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن و حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدان معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر SVGA 800 x 600 و شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و لامپ محصول از نوع 190 واتی است و عمر آن 6500 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای USB ,VGA , S-Video, Composite, HDMI  می باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب و طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Optoma m745x

ویدئو پرژکتور اوپتوما مدل Optoma m745X

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Optoma m745x باید گفت این محصول ساخت شرکت Optoma است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، Optoma m745x دارای مشخصات فیزیکی از جمله ابعاد  315x224x102 میلی متر و وزن 2.35 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن و حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدان معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر XGA 1024x768  و همچنین شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 18000:1 به بازار عرضه شده و لامپ محصول از نوع 190 واتی است و عمر آن 6500 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای USB ,VGA , S-Video, Composite, می باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب و طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Ricoh PJ-X2340 Video Projector

ویدئو پرژکتور ریکو مدل PJ-X2340

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Ricoh PJ-X2340 Video Projector باید گفت این محصول ساخت شرکت ریکو است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ،ویدئو پروژکتور Ricoh PJ-X2340 Video Projector از جمله پروژکتور های قابل حمل است که دارای مشخصات فیزیکی با ابعادی با 286x100x208 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم می باشد که این ترکیب وزن و حجم این محصول کاملا برای حمل و نقل مناسب است. از مشخصات فیزیکی که بگذریم این محصول دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP است. تکنولوژی DLP مخفف شده پردازش دیجیتالی نور است، بدان معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود. به طور کلی ویژگی DLP  باعث می شود که محصول کیفیت تصویر بهتری از خود به نمایش بگذارد اما قیمت آنها نیز بیشتر می شود. رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور از جمله معیار های مهم خریداران ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر 1024x768 پیکسل و همچنین شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است. از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است این محصول با کنتراست تصویری 2200:1 به بازار عرضه شده و لامپپ محصول از نوع 200 واتی است و عمر آن در حالت استاندارد 4500 ساعت و 6000 ساعت در حالت اقتصادی است. درگاه ها و کانکتور های قابل ذکر برای این محصول شامل پورتهای VGA ،HDMI و RS232 میی باشد. مشخصات ذکر شده این ویدیو پروژکتور را تبدیل به یک ویدیو پروژکتور ایده آل می کند که با قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه کاملا مناسبی باشد پس اگر به دنبال ویدیو پروژکتوری با قیمت مناسب وو طول عمر و کارایی بالا برای مدارس و ادارات هستید این محصول پیشنهاد ما به شما می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدیو پروژکتور با ما همراه باشید.

Acer P1283 3D DLP Video Projector

ویدئو پرژکتور ایسر مدل P1283

ویدئو پروژکتور Acer P1283 3D DLP Video Projector محصولی از شرکت ایسر می باشد. باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، این محصول با وزن 2.5 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. Acer P1283 دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است که مخفف پردازش دیجیتالی نور می باشد و این تکنولوژی بدان معنا است که در این محصول از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده می شود و همین سبب کیفیت بهتر و البته قیمت بالاتر محصول می شود. به طور کلی رزولوشن تصویر دیتا پروژکتو از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این  ویدئو پروژکتور از تکنولوژی  3D DLP  بهره می گیرد  و شدت روشنایی برابر با 3000 انسی لومنز دارد. گفتنی است این محصول رزولوشنی برابر با XGA 1024x768  را به کاربر ارائه می کندو کنتراستی برابر با 17000:1 داراست.طول عمر لامپ این محصول 6000 ساعت بوده و مجهز به یک درگاه ورودی HDMI  و یک درگاه ورودی کامپیوتر  یا ورودی Video و S-Video می باشد. باید افزود این ویدئو پروژکتور مجهز به دو ورودی صدای کامپیوتر و یک خروجی صدا می باشد. از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این ویدئو پروژکتور می ت.ان به پشتیبانی از دو مانیتور اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور با ما همراه باشید.

Acer x113p

ویدئو پرژکتور ایسر مدل x113p

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  Acer x113p باید گفت این محصول ساخت شرکت ایسر است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، Acer x113p  دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است . در تکنولوژی DLP که نام کامل آن  پردازش دیجیتالی نور  است ، از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده میشود . به طور کلی پروژکتور های DLP کیفیت تصویر بهتری دارند اما قیمت آنها نیز بیشتر است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با  وضوح تصویر SVGA - 800در 600 dpi  و شدت روشنایی 2800 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است  Acer x113p با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 6000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل Mini USB - SVideo - Composite Video می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Acer X113PH

ویدئو پرژکتور ایسر مدل X113PH

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  Acer x113PH باید گفت این محصول ساخت شرکت ایسر است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، Acer X113PH دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است . در تکنولوژی DLP که نام کامل آن  پردازش دیجیتالی نور  است ، از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده میشود . به طور کلی پروژکتور های DLP کیفیت تصویر بهتری دارند اما قیمت آنها نیز بیشتر است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با  وضوح تصویر SVGA - 800در 600 dpi  و شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است Acer x113PH با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 10000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل 15 pin HD D-Sub (HD-15), 19 pin HDMI Type A, 4 pin mini-DIN, 4 pin mini-USB Type B, RCA می باشد. برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

BENQ ES 500

ویدئو پرژکتور بن کیو مدل ES 500

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  BENQ ES 500 باید گفت این محصول ساخت شرکت بن کیو است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، BENQ ES 500 دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است . در تکنولوژی DLP که نام کامل آن  پردازش دیجیتالی نور  است ، از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده میشود . به طور کلی پروژکتور های DLP کیفیت تصویر بهتری دارند اما قیمت آنها نیز بیشتر است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با  وضوح تصویر SVGA - 800در 600 dpi  و شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است BENQ ES 500 با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 10000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل ورودی Video ، دو ورودی کامپیوتر،یک خروجی کامپیوتر، یک درگاه USB ، یک ورودی RGB  اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

Epson EH-TW570 video Projector

ویدئو پرژکتور اپسون مدل EH-TW570

برای بررسی ویدئو پروژکتور Epson EH-TW570 video Projector باید گفت با پیشرفت علم و فناوری کم کم نسل تلویزیون‌ها در حال کم شدن بوده و کاربران به سمت ویدیو پروژکتورها با امکانات مناسب می‌روند. شرکت‌های زیادی در این زمینه با یکدیگر در حال رقابت هستند که می‌توان به اپسون اشاره داشت. شرکت اپسون به جز پرینتر، در زمینه دیتا پروژکتورها هم فعالتی بسزایی داشته است به طوری که توانسته درر مورد تولید این محصول حرفی برای گفتن داشته باشد. دیتا ویدیو پروژکتور ها دارای نقاط ضعف و قوتی هستند که در محصولات مختلف متفاوت بوده و کاربری آن‌ها با یکدیگر فرق دارد. نوع لنز، شدت روشنایی، وزن دستگاه و فاصله آن تا پرده پخش تصویر برای کاربران بسیار مهم است.TW570 با عرض 297 میلی‌متر و ارتفاع 77 میلی‌متر و عمق 234 میلی‌متر در کمال تعجب فضای بسیار کمی را بر روی میز اشغال می‌کند اما علی‌رغم اندازه‌ی کوچک توانسته با بدنه‌ی مشکی و براق و گوشه‌های منحنی خود، جلوه‌ای شیک و زیبا داشته باشد. درپوشی کشویی برای لنز پروژکتور در نظر گرفته‌شده که در مواقع عدم استفاده از دستگاه می‌توانید آن را ببندید و همچنین کنترل‌های فوکوس و زوم به همراه کنترل تنظیم تصویر Keystone Correction به‌خوبی در لبه‌ی بالایی دستگاه تعبیه‌شده‌اند.بیشتر که دقیق شویم به این نتیجه می‌رسیم که توان تابشی 3000 لومن TW570 بیشتر مناسب پخش اسناد و داده است تا فیلم و بازی. همیشه گفته‌ایم که بهتر است از پروژکتور در اتاقی کاملاً تاریک استفاده کنیم. اما از سویی برای بیشتر افراد و کاربران تاریک کردن اتاق همیشه آسان و حتی ممکن نیست و درنتیجه توان تابشی که اپسون ادعا می‌کند برابر با 3000 لومن است برای این افراد بسیار سودمند است. خوشبختانه توان تابش 3000 لومن TW570 همان‌طور که انتظار می‌رود با کنتراستی بالا به میزان 15000:1 همراه شده است – اگرچه این رقم میزان عادی TW570 نیست اما بیشترین مقداری است که دستگاه می‌تواند با کمک تکنولوژی عنبیه‌ی پویا «Dynamic Iris» به آن دست یابد. این تکنولوژی میزان نوری که از پروژکتور ساطع می‌شود را بر اساس تصویر در حال پخش تنظیم می‌کند. استفاده از «Dynamic Iris» در پروژکتوری ارزان‌قیمت مانند TW570 قابل‌تحسین است. قیمت پایین TW570 از وضوح نه‌چندان بالای مورد پردازش در دستگاه ناشی می‌شود که در آن 800 × 1280 پیکسل «HD Ready» به‌جای وضوح 1080 × 1920 «Full HD» تولید می‌شود. وضوح «Full HD» امروزه بسیار رایج است و تقریباً تمامی پروژکتورهای جدید حتی مدل‌های ارزان‌قیمت با این وضوح ارائه می‌شوند.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

BENQ MS504

ویدئو پرژکتور بن کیو مدل MS504

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  BENQ MS504 باید گفت این محصول ساخت شرکت بن کیو است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، BENQ MS504دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی DLP  است . در تکنولوژی DLP که نام کامل آن  پردازش دیجیتالی نور  است ، از یک سری رشته آینه های بسیار نازک برای انعکاس نور به روی پرده نمایش استفاده میشود . به طور کلی پروژکتور های DLP کیفیت تصویر بهتری دارند اما قیمت آنها نیز بیشتر است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با  وضوح تصویر SVGA - 800در 600 dpi  و شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است BENQ MS504 با کنتراست تصویری 13000:1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 10000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل  D-sub 15pin x 2 - RCA x 1 -S-Video in Mini DIN 4pin x 1-Audio in x 1 - Audio out x 1 - Speaker 2W x 1 - USB (Type Mini B) x1 Download & page/down - RS232DB-9pin x 1- IR Receiver x1 می باشد.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.

EPSON EB-W28

ویدئو پرژکتور اپسون مدل EB-W28

برای بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور  EPSON EB-W28 باید گفت این محصول ساخت شرکت EPSON است ، باید توجه داشت این روزها کثرت تولید کننده های ویدئو پروژکتورها انتخاب را از بین آنها سخت تر کرده است ، EPSON EB-W28دارای ویژگی هایی از جمله  تکنولوژی 3LCD  است .رزولوشن تصویر دیتا پروژکتور نیز از فاکتورهای اصلی خرید ویدیو پروژکتور است این محصول با وضوح تصویر WXGA, 1280 x 800, 16:10 و شدت روشنایی 3000 انسی لومنز است . از دیگر فاکتور های قابل ذکر برای  خرید یک ویدئو پروژکتور مناسب توجه به نسبت کنتراست تصویر است EPSON EB-W28 با کنتراست تصویری 10,000 : 1 به بازار عرضه شده و  عمر لامپ آن 6000 ساعت در حالت اقتصادی است . درگاه های اتصال قابل ذکر برای این دستگاه شامل Cinch audio in, MHL, RGB in, S-Video in, Component in, Composite in, HDMI in, VGA in, Wireless LAN IEEE 802.11b/g/n (optional), USB 2.0 Type B, USB 2.0 Type A می باشد. این پروژکتور  با پشتیبانی از  QR CODE راهی سریع ،آسان و خلاقانه را  برای به اشتراک گذاری آسان اطلاعات به کمک APP مخصوص  فراهم کرده است .در نتیجه به راحتی و با اسکن یک QR    codeساده شما می توانید هر گوشی هوشمند یا تبلتی را به ویدئو پروژکتور متصل و محتوای مد نظر را به نمایش بگذارید.برای اطلاع از قیمت ویدئو پرژکتور با ما همراه باشید.