AKG K271 MKII

شناسه محصول: SCP_323728159829

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

ناموجود

AKG K271 MKII

0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

Payment Methods:

9 سال نماد اعتماد

9 سال نماد اعتماد

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

امکان تحویل اکسپرس

امکان تحویل اکسپرس

امکان پرداخت با کارت

امکان پرداخت با کارت

۷ روز ضمانت بازگشت

۷ روز ضمانت بازگشت

درخواست مرجوع کردن با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد بدون آسیب دیده گی باشد و پلمپ و بسته بندی کالا باز نشده باشد

توضیحات

AKG K271 MKII

هدفون ای کی جی کی ۲۷۱ ام کی ۲

AKG K271 MK2 یک هدفون روی گوشی و حرفه ای است که برای میکس کردن و مانیتورینگ در استودیو و همچنین کاربری های اجرای زنده  تعبیه شده است، طراحی کاملاً بسته و به اصطلاح مهر و موم شده ی آن به علاوه کمترین نشت صدا به بیرون باعث می شود ایزولیشین بالایی در برابر نویز داشته باشد، از این رو این هدفون  برای وکالیست ها و درامرها و حتی اجراهای زنده بسیار کامل است، این هدفون در واقع به این منظور ساخته شده ه بهترین بازپخش ممکن را از صدا به گوش شما برساند.

افزون بر این هدفون های AKG K271 MK2 علاوه بر کیفیت صدا و عایق بندی فوق العاده ، از دوام و راحتی بالایی برخوردار هستند. هدبند خود تنظیم شونده نه تنها برای مقاومت در برابر تقاضاهای ساعتهای بیشماری در استودیو طراحی شده بلکه راحتی ایده آلی باش شما ایجاد کرده و پدهای آن گوش شما را به آسانی می پوشاند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به سوئیچ قطع خودکار در هدبند و همچنین رابط حرفه ای mini XLR اشاره کرد. هدفون AKG K271 MK2 همچنین دارای یک کابل مستقیم 3 متری (10 فوت) و کابل سیم پیچ 5 متری (16 فوت) است ، بنابراین برای گوش دادن به موسیقی ، میکس یا پروژه خود هیچ درنگ نکنید. در مجموع ، از عملکرد و سهولت استفاده تا راحتی و قابلیت اطمینان ، AKG K271 MK2 ابزاری قدرتمند برای میکس و مانیتورینگ است.

مشخصات فنی

کلی :

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “AKG K271 MKII”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *