تمامی دسته بندی ها
ساعات 10 الی 19

21 الی 66581018

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال تهران در همان روز خرید

کامپیوتر کوچک, دانشنامه, راهنمای خرید, معرفی مینی پی سی Mini PC, مینی پی سی اینتل Mini PC Intel Nuc

کامپیوتر کوچک در ایران

کامپبوتر کوچک در ایران

کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی مناسب و هماهنگی قطعات است که راندمان بسیار بالایی را به سبب هماهنگی قطعات کمپانی سازنده برای کاربر فراهم می کند. کامپیوتر کوچک در کنار مصرف برق پایین و ابعاد بسیار کوچک علاوه بر حذف کیس فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و با کاهش هزینه های مصرف برق ، تعمیر و نگهداری راحت تری نسبت به کامپیوتر های شخصی و ال این وان ها دارند .گفتنی است نصب و راه اندازی این محصول و جایگذاری رم و هارد کمتر از ۵ دقیقه زمان می گیرد . همچنین قابلیت هایی نظیر به کارگیری حافظه های پر سرعت نظیر SSD و حافظه M2 ، وجود پورت های متعدد و پشتیبانی از چند مانیتور حاکی از حضور محصولی قدرتمند و کارا در دنیای تکنولوژی است. ما در این نوشته قصد داریم با کامپیوتر کوچک در ایران آشنا شویم

کامپبوتر کوچک در ایران

Mini Pc in Iran

این دستگاه ها جایگزینی مناسب برای كامپيوترهاي قديمی و بزرگ مي باشد و به راحتی تمامی نیاز های کاربران را در هر زمینه ای برطرف می سازند

 

فروش آنلاین کامپیوتر کوچک در ایران

فروش آنلاین کامپیوتر کوچک در ایران

Online sales of Mini Pc in Iran

بیشتر از ۶۰ میلیون نفر در ایران آنلاین هستند. با تغییر شرایط و سبک زندگی مردم، بخشی از فروش و خرده‌فروشی هم به فضای آنلاین منتقل شده است.

فروش آنلاین محصول در اینترنت و فروش اینترنتی یکی از روش‌هایی است که می‌توان از طریق آن در کوتاه‌ترین زمان به مشتری محصول و کالا رسید. از طریق اینترنت شما سریع‌تر می‌توانید کالا، محصول و یا خدمات مورد نیار خودتان را بیابید فروش آنلاین کامپیوتر کوچک نیز از این قاعده خارج نیست و در دنیای آنلاین امروز مردم خواهان خرید اینترنتی کامپیوتر کوچک در ایران هستند. اگر شما به یک کامپیوتر کوچک در ایران نیاز داشته باشید با یک سرچ کوتاه به راحتی میتوانید اطلاعات لازم را بدست آورده و کامپیوتر های کوچک مختلف را با هم مقایسه کنید تا با توجه به احتیاج خود کالای مورد نظر را انتخاب کنید همچنین میتوانید با جست و جو کوچکی در سایت های مربوطه به بررسی قیمت ها بپردازید و خرید آسانی را تجربه کنید. فروشگاه سبزسنتر میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید آنلاین کامپیوتر کوچک در ایران باشد

 

بهترین کامپیوتر کوچک در ایران

 

کامپیوتر کوچک در ایران

مینی پی سی یا کامپیوتر کوچک همان کامپیوتر با ظرفیت بالاست که به اندازه کافی کوچک بوده و در یک کشو جا می شوند.عملکرد پردازنده های اینتل و ذخیره سازی داخلی اجازه می دهد کامپیوترهای کوچک شخصی ضمن حفظ مشخصات پایین در خانه یا محل کار ، کارهای پیچیده ای انجام دهند. امروزه شرکت ها و سازمان های دولتی برای افزایش بهره وری و راندمان کاری خود از این کامپیوتر قابل حمل استفاده می کنند. مینی پی سی ها کامپیوتر های کوچکی با حجم کم و وزن پایین هستند.

از آنجایی که انرژی و فضا در عصر کنونی و پیش رو بسیار حائز اهمیت می باشد، لذا استفاده از کامپیوتر کوچک یا همان مینی پی سی مورد توجه قرار گرفته و روز به روز به علاقه مندان افزوده میشود. کامپیوتر کوچک در ایران بسیار کاربرد دارد و امروزه انتخاب بسیاری از کاربران می باشد.

کامپیوتر های کوچکی همچون کامپیوتر کوچک asus ، intel، apple و … میتوانند بهترین انتخاب برای کاربران باشند

قیمت کامپیوتر های کوچک اینتل

کامپیوتر کوچک اینتل intel یا مینی پی سی (Mini PC) یا کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی مناسب و هماهنگی قطعات است که راندمان بسیار بالایی را به سبب هماهنگی قطعات به کار گرفته شده توسط کمپانی سازنده برای کاربر فراهم می کند . مینی پی سی ها در کنار مصرف برق پایین و ابعاد بسیار کوچک علاوه بر حذف کیس فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و با کاهش هزینه های مصرف برق ، تعمیر و نگهداری راحت تری نسبت به کامپیوتر های شخصی و ال این وان ها دارند. گفتنی است نصب و راه اندازی این محصول و جایگذاری رم و هارد کمتر از 5 دقیقه زمان می گیرد. همچنین قابلیت هایی نظیر به کارگیری حافظه های پر سرعت نظیر SSD و حافظه M2 ، وجود پورت های متعدد و پشتیبانی از چند مانیتور حاکی از حضور محصولی قدرتمند و کارا در دنیای تکنولوژی است.

چرا کامپیوتر کوچک اینتل Intel Mini PC بخریم ؟

به جرات می توان گفت شرکت اینتل Intel یکی از معتبرترین شرکت های کامپیوتری دنیا و به عنوان بزرگترین تولید کننده پردازنده در جهان است که مینی پی سی های قدرتمند خود را با نام Intel NUC روانه بازار کرده است. وجود سخت افزار قدرتمند ، طراحی یکپارچه و توجه به کیفیت در کنار مزایایی چون ابعاد کوچک و امکانات فوق العاده تکمیل کننده ویژگی های قابل ذکر برای مینی پی سی های اینتل Intel Mini PC است . بنابرین با خرید مینی پی سی اینتل Intel Nuc Mini Pc انتخابی هوشمندانه را در خرید مینی پی سی به همراه داشته باشید. از دیگر مزایای این Mini PC می توان به مصرف برق بسیار پایین آنها اشاره کرد که در مقایسه با کامپیوتر های قدیمی بعضا تا %90 مصرف انرژی را کاهش می دهند که این مورد با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و راه حل های صرفه جویی در آن می تواند یک ویژگی کلیدی برای تصمیم گیران در این حوزه باشد . بدیهی است با توجه به مصرف بسیار پایین انرژی نه تنها سرمایه گذاری در این حوزه بسیار زود بازده است بلکه باعث می شود در بخش های دیگر از قبیل تجهیز UPS ، .. هم صرفه جویی شود کامپیوتر کوچک اینتل برخی از امتیاز‌های مثبت Mini Pc نسبت به PC ‌های معمولی

ابعاد بسیار کوچک و قابلیت اتصال به پشت مانیتور به کمک براکت مخصوص
به کارگیری سخت افزاری قدرتمند با راندمان بالا
وجود پورت های متعدد و کاربردی نظیر USB 3.0 و ThunderBolt 3.0 و HDMI و Display
قابلیت پشتیبانی از چند مانیتور به صورت هم زمان
سادگی و سرعت راه اندازی و تعمیر و نگهداری
سازگاری کامل قطعات عمر مفید بسیار بالا قطعات
روشن بودن به صورت مداوم و ۲۴ ساعته
بدنه مقاوم و صدای بسیار کم
طیف وسیعی از کانفیگ ‌ها و امکانات جانبی (بسته به نیاز شما)
قابلیت استفاده در شرایط کاری سخت (مدل ‌های صنعتی)
میز کار جمع و جور خود را با کیت عملکرد Intel NUC 10i7FNH بسازید . این میز کار جمع و جور دارای پردازنده 10th 1.1 گیگاهرتز Intel Core i7-10710U Six-Core است. RAM خود را حداکثر 64 گیگابایت 2666 مگاهرتز DDR4 از طریق دو حافظه حافظه اضافه کنید. برای ذخیره سازی ، می توانید یک هارد 2.5 اینچی و همچنین یک SSD M.2 2280 اضافه کنید. در هنگام ورود به درگاه ، گزینه های زیادی خواهید داشت ، مانند HDMI 2.0a ، USB Type-C و USB Type- A. همچنین برای اتصال به اینترنت سیمی ، یک جک Gigabit Ethernet RJ45 LAN وجود دارد ، اما به لطف پشتیبانی Wi-Fi 6 (802.11ax) می توانید بی سیم بروید. فراموش نکنید که کپی شخصی ویندوز 10 را روی این نصب کنید. همه چیز را با شکاف قفل Kensington نگه دارید. عملکرد 10th Gen Intel Core i7 کامپیوتر کوچک اینتل Intel NUC دارای یک پردازنده چهار هسته ای Intel Core i7-10710U است. شش هسته آن به سرعتی معادل 1.1 گیگاهرتز می رسد و می تواند تا 4.7 گیگاهرتز تقویت شود. Wi-Fi 6 (802.11ax) Wi-Fi 6 (802.11ax) استاندارد Wi-Fi نسل بعدی است که ویژگی های متنوعی از جمله نرخ داده ها ، ظرفیت ، عملکرد در محیط های متراکم و راندمان انرژی را بهبود می بخشد. گزینه های ارتقاء کیت عملکرد NUC 10 دارای خلیج درایو 2.5 اینچی و شکاف M.2 2280 به عنوان گزینه های ذخیره سازی است .برای RAM ، دو حافظه حافظه برای ماژول های D664 2666 مگاهرتز وجود دارد.

اضافه کردن رم و هارد در مینی پی سی اینتل کمتر از 5 دقیقه زمان می گیرد بنابرین می توانید به راحتی و در حداقل زمان رم و هارد مورد نیاز خود بر روی مینی پی سی قرار دهید برای سرعت بیشتر نیز می توانید از هارد SSD و یا M2 متناسب با توجه به مدل مینی پی سی که انتخاب می کنید برای اطلاع قیمت خرید مینی پی سی اینتل Intel Nuc Mini PC با سبزسنتر همراه باشید. وجود پورت های فراوان و کیفیت متریال ساخت بسیار بالا همه و همه نشانه ای از قدرت برند اینتل در مقابل سایر مینی پی سی های موجود در بازار است
شرکت اینتل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پردازنده و کامپیوتر های شخصی است . مسیر پیشرفت و تکامل اینتل روز به روز کامل تر ، منسجم تر و سریع تر می شود. در دنیایی که هر لحظه شاهد پیشرفت و تکامل تکنولوژی هستیم ، مینی پی سی اینتل نیز با حضوری قدرتمند 8 نسل مختلف از مینی پی سی را با نام Intel NUC به بازار عرضه کرده است . این کامپیوتر های کوچک با کیفیت ساختی بی نظیر ، استفاده از متریال عالی ، قدرت سخت افزاری فوق العاده و صدای بسیار کم ، باکیفیت ترین مینی پی سی ها را برای کاربرد های مختلف به بازار عرضه کرده است . حال برای اینکه با روند تکامل مینی پی سی های اینتل بیشتر آشنا شویم به بررسی چند نسل از این کامپیوتر های کوچک می پردازیم.

نسل پنجم مینی پی سی اینتل

وقتی که به دنبال یک مینی کامپیوتر می گردید، مینی کامپیوتر NUC اینتل جزو بهترین گزینه های پیش روی شماست که با استاندارد های روز جهان مطابقت دارد. این کامپیوتر های جذاب و جمع و جور به خاطر مقرون به صرفه بودن ، قدرتمند بودن و جثه ی کوچکی که دارند خیلی زود به محبوبیت جهانی دست پیدا کردند.

همان طور که نام این نسخه از مینی پی سی ها مشخص است این دسته از مینی پی سی ها از پردازنده های نسل 5 شرکت اینتل بهره می گیرند و به علت قابلیت پشتیبانی از حداکثر 8 گیگا بایت رم در هنگام پردازش اطلاعات سرعت خوبی دارند. گفتنی است این نسل از مینی پی سی ها تنها از رم DDR3L پشتیبانی می کنند و علاوه بر هارد لپ تاپی از حافظه SSD نیز به خوبی پشتیبانی می کنند.

این نسل از مینی پی سی های اینتل با پردازنده های خانواده برازول (Braswell) در دو مدل Nuc5cpyh و Nuc5ppyh تولید و روانه بازار شدند که به ترتیب از پردازنده های Celeron و Pentium بهره می گیرند.

نسل ششم مینی پی سی اینتل

نسل ششم مینی پی سی های اینتل با پردازنده های گوناگون و با پسوند های SyK،CAYHوKyk به بازار عرضه شده است.

سری 6CAYH مینی پی سی های نسل شش اینتل از پردازنده Intel Celeron Processor J3455 2M cache up to 2.3 GHz و بهره گیری از حافظه رم دو کاناله به صورت دو اسلات با قابلیت پشتیبانی تا حداکثر 8 گیگا بایت رم و قابلیت پشتیبانی از هارد لپ تاپی و SSD اشاره کرد. سری 6Cayh مینی پی سی می توان به وجود USB 3.0 ، خروجی صدای 7.1 کاناله و کانکتور S/PDIF اشاره کرد. این مینی پی سی از تکنولوژی هایی نظیر Intel HD Audio Technology،Intel Virtualization Technology و Intel Platform Trust Technology intel PTT به خوبی بهره گرفته است .

سری SyK مینی پی سی های نسل شش اینتل با پشتیبانی از حداکثر 32 گیگا بایت رم قدرتی فوق العاده را برای اجرای نرم افزارهای مختلف برای شما به ارمغان می آورد. پشتیبانی از حافظه M2 و کارت گرافیکی Intel Iris graphics 540 نشانی از قدرت پردازشی وسرعت مناسب این سری از مینی پی سی های اینتل است . سری Kyk نسل ششم مینی پی سی های اینتل سر ی گیمینگ این کامپیوتر های کوچک است. یک محصول گیمینگ تمام عیار با نسل 6 پردازنده های Core i7 6770HQ به همراه پردازنده گرافیکی Intel Iris Pro Graphics 580 قدرت و کیفیتی فوق العاده را برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری به ارمغان می آورد. به کمک این پردازنده گرافیکی به کارگرفته شده در این نسخه به راحتی می توانید بازی های حرفه ای و کارهای گرافیکی سنگین را با قابلیت خروجی تصویر 4K واتصال همزمان سه مانیتور انجام دهید. این کامپیوتر کوچک قادر به ارائه صدای 7.1 کاناله است . پورت USB 3.1 نارنجی رنگ در بخش جلویی دستگاه امکان شارژ دستگاهی که به کمک USB شارژ می شوند را با سرعت بهتری برای شما فراهم می کند.

نسل هفتم کامپیوتر کوچک اینتل intel

در نسل هفتم مینی پی سی های اینتل علاوه بر پیشرفت های سخت افزاری شاهد حضور تاندر بولت نسخه 3 هستیم.تغییر محل دکمه روشن و خاموش دستگاه نسبت به نسخه های پیشین جز تغییرات ظاهری ایجاد شده در این نسخه است. نسل هفتم مینی پی سی Nuc 7 Generation با پردازنده های Core i3 و Core i5 از لحاظ ابعاد مانند سایر نسل ها ، یک نسخه با ابعاد بزرگ تر برای پشتیبانی از حافظه های ذخیره سازی 2.5 اینچی SATA و M2 ، ولی نسخه ای کوتاه تر برای SSDهای M.2 طراحی شده و این نسل از مینی پی سی های اینتل برای انتقال ویدئو ها ی 4K به HDMI 2.0 مجهز هستند و هر نسخه نیز دارای 4 پورت یو اس بی 3.0 ، پورت اترنت و صدا در کنار کارت خوان میکرو اس دی و سوکت یو اس بی نوع سی (Type C) است . وجود نوار LED رنگی در پنل جلویی این مینی پی سی بیانگر وضعیت فعالیت مینی پی سی در شرایط مختلف نظیر حالت آماده به کار Sleep Mode و فعالیت بالای هارد است .

نسل هشتم کامپیوتر کوچک اینتل intel

جدید ترین نسل مینی پی سی های اینتل با بهره گیری از نسل 8 پردازنده های اینتل و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K UHD به کمک پردازنده گرافیکی Iris Plus Graphics 655 و بهره گیری از تاندر بولت نسخه 3.1 و Optane Memory قدرتمند ترین مینی پی سی های موجود در بازار است که از جدیدترین تکنولوژی ها نسبت به نسخه های پیشین بهره گرفته است . نسل هشتم مینی پی سی های اینتل کارایی فوق العاده بهتری نسبت به نسخه های گذشته دارند. به طوری که نسخه i3 نسل هشتم قدرت عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نسخه i5 نسل هفتم از خود نشان می دهند .

مزایای کامپیوتر کوچک اینتل

به طور خلاصه مزایای استفاده از مینی پی سی ها را می توان در موارد زیر بیان کرد:

ابعاد بسیار کوچک و قابلیت اتصال به پشت مانیتور به کمک براکت مخصوص
به کار گیری سخت افزاری قدرتمند با راندمان بالا
وجود پورت های متعدد و کاربردی نظیر USB 3.0 و ThunderBoltوHDMI وDisplay
قابلیت پشتیبانی از چند مانیتور به صورت همزمان
سادگی و سرعت راه اندازی و تعمیر و نگهداری
سازگاری کامل قطعات عمر مفید بسیار بالا قطعات
روشن بودن به صورت مداوم و 24 ساعته
بدنه مقاوم و صدای بسیار کم
در ادامه به بررسی چند مدل کامپیوتر کوچک اینتل میپردازیم

 

کامپیوتر کوچک اینتل Intel Pocket PC Mini PC

کامپیوتر کوچک اینتل Intel Pocket PC Mini PC

Intel Pocket PC Mini PC

 

کامپیوتر کوچک مدل «Pocket PC» محصولی از شرکت «اینتل» (Intel) است. کامپیوت استیک (Compute Stick)، یک کامپیوتر کوچکِ تولید شرکت اینتل (Intel) است که سایزی در حدود یک کف دست دارد. با وجود این سایز کوچک، کامپیوت استیک قادر است تلویزیون مجهز به درگاه HDMI شما را به یک کامپیوتر کامل تبدیل کند. وجود پردازنده‌ی چهارهسته‌ای اتم (Atom) باعث شده‌است تا بتوان انتظارهای سنگین هم از آن داشت. با وجود چنین کامپیوتر همه‌کاره‌ای می‌توان به‌سادگی قید خرید تلویزیون‌های هوشمند را زد و تنها با صرف هزینه‌‌ای مختصر، کامپیوتر و اینترنت را به تلویزیون آورد؛ یعنی تحقق همان هدفی که از ابتدا، جرقه تولید تلویزیون‌های هوشمند را در ذهن سازندگان تلویزیون زد. کامپیوت استیک از لحاظ امکانات ارتباطی هم تقریبا دستگاه کاملی است؛ می‌توان آن‌را به سادگی به اینترنت بی‌سیم خانگی وصل کرد و حتی از ماوس‌ و کیبوردهای بی‌سیم روی آن بهره گرفت. مدل Pocket PC دارای دو درگاه USB، یک عدد micro USB و  HDMI است.

 

مینی پی سی اینتل Intel NUC 10i7FNH

مینی پی سی اینتل Intel NUC 10i7FNH

Intel NUC 10i7FNH

 

مینی پی سی اینتل Intel NUC 10i7FNH نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC10i7FNH تمامی امکانات یک کامپیوتر قدرتمند را در اختیارتون قرار می ده در حالی که تنها به اندازه یک کف دست از فضای محیط کار شما را اشغال می کند. هر سه مدل Core i3 ،Core i5  و Core i7 مینی پی سی نسل ۱۰ اینتل با سخت افزارهای مختلف و قدرت پردازشی متفاوت ارائه شده اند. نگاهی کلی به سخت افزار هر سه مدل مینی پی سی نسل ۱۰ اینتل می اندازیم: نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با پردازنده‌ Core i7 نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با برخورداری از ۶ هسته فیزیکی و ۱۲ رشته پردازشی قدرت پردازشی عظیمی را فراهم می ‌کند. فرکانس پایه این پردازنده برابر با ۱.۱ گیگاهرتز و فرکانس توربو آن تا ۴.۷ گیگاهرتز افزایش می ‌یابد. این مدل از نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 بدلیل وجود پردازنده‌ Core i7 قدرتمندترین نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل است. DDR4 RAM در مدل های Core i7 از  8GB تا  64GB متغیر است. کارت گرافیک UHD اینتل قوی تر نسبت به نسل های گذشته، ویندوز ۱۰ نسخه Professional و وجود درگاه های مختلف Thunderbolt، USB-C نسل دوم USB-C برای قابلیت Fast-Charging از دیگر ویژگی های نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با پردازنده‌ Core i7 است. نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با پردازنده‌ Core i5 فرکانس پایه این پردازنده برابر با ۱.۶ گیگاهرتز و فرکانس توربو آن تا ۴.۲ گیگاهرتز افزایش می ‌یابد. ۴ هسته فیزیکی و ۸ رشته پردازشی در این مدل از نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با پردازنده‌ Core i5 استفاده شده که توان پردازشی کمتری نسبت به مدل NUC 10 با پردازنده‌ Core i7 دارد. 8 GB DDR4 RAM کارت گرافیک UHD اینتل، ویندوز ۱۰ نسخه Home 64-bit نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل NUC 10 با پردازنده‌ Core i3 فرکانس پایه این پردازنده برابر با ۲.۱ گیگاهرتز و فرکانس توربو آن تا ۴.۱ گیگاهرتز افزایش می ‌یابد. ۲ هسته فیزیکی و ۴ رشته پردازشی باعث می شود تا این نسخه نسبت به دو نسخه دیگر NUC 10 از سرعت عملکرد پایین تری برخوردار باشد. این نسخه از نسل دهم مینی پی‌ سی اینتل بدون سیستم عامل عرضه می شود و نصب سیستم عامل با خود شماست.

 

قیمت کامپیوتر های کوچک ایسوس

کامپیوتر های کوچک ایسوس

Asus Mini Pc

 

مینی پی‌سی یا کامپوترهای کوچک چند سالی است که در بازار محصولات الکترونیکی و کامپیوتری دیده می‌شود. کامپیوترهای کوچک نسبت به کیس‌های معمولی مزایای زیادی دارند. کامپیوترهای کوچک حجمی به اندازه یک هارد اکسترنال دارند و در مصرف انرژی صرفه جویی بیشتری دارند. این نوع از کامپیوترها مناسب فضای کاری هستند که جای کمتری برای کیس وجود دارد. به طور کلی امروزه کامپیوترهای کوچک کاربرد بیشتری نسبت به کامپیوترهای معمولی دارند.
یکی از برندهای پر طرفدار این روزهای دنیای الکترونیک برند ایسوسASUS است. در سال 1990 برند ایسوس در کشور تایوان فعالیت خود را آغاز نمود. حوزه فعالیت برند ایسوس تولید رایانه و تجهیزات مربوط به آن است. برند ایسوس به سرعت خود را به برندهای برتر جهان رساند و هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید رایانه و لوازم الکترونیکی در جهان است.
کامپیوترهای کوچک ایسوس در مدل‌های متنوعی ساخته می‌شوند. هر مدل ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. از ویژگی‌های مهم در کامپیوترهای کوچک باید به ابعاد، پردازنده‌های مرکزی، نوع حافظه، میزان حافظه RAM، نوع حافظه رم، نوع حافظه داخلی، اندازه حافظه داخلی، شرکت سازنده پردازنده گرافیکی، مدل پردازنده گرافیکی و امکانات هر کامپیوتر کوچک توجه نمود.
هر کدام از مدل‌های کامپیوتر کوچک امکانات مخصوص به خود را مانند داشتن شبکه بی سیم، بلوتوث، پورت شبکه و تعداد آن، امکان سیستم خنک کننده، منبع تغذیه، نوع سیستم عامل و نسخه آن دارند. در بخش پردازنده‌های مرکزی چند نکته مهم مانند سازنده پردازنده که در کامپیوترهای کوچک ایسوس شرکت Intel است، سری پردازنده، مدل پردازنده، فرکانس پردازنده وجود دارد که حتما در زمان خرید به آنها توجه نمایید.
از محبوب‌ترین مدل‌های کامپیوترهای کوچک ایسوس می‌توان به مدل PN40، TS10، PN50 و … اشاره کرد. قیمت مینی پی‌سی‌های برند ایسوس نسبت به کیفیت بالا، مقرون به صرفه و مناسب است.
به جرأت می‌توان گفت ایسوس کاملترین طیف کامپیوترهای کوچک موسوم به Mini PC را در بین تمامی سازندگان در اختیار دارد. ایسوس با داشتن شش سری شامل Business، Professional، VivoMini، Stick PC، Chrome OS و سری رده‌بالای ROG که هر کدام شامل چندین مدل مختلف می‌شوند، فعالترین شرکت در این بازار است.

اکنون با ما باشید تا به بررسی چند مدل کامپیوتر کوچک ایسوس بپردازیم

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

asus mini pc Ts10

 

شرکت «ایسوس» محصولی را با نام «TS10-B003D» روانه بازار کرده است که درواقع یک مینی کامپیوتر با ابعاد بسیار کوچک است که از طریق درگاه HDMI به تلوزیون یا مانیتور شما متصل می‌شود و آن‌را تبدیل به یک کامپیوتر قدرتمند می‌کند. مینی‌کامپیوتر TS10-B003D از یک پردازنده‌‌ی x5-Z8350 سری Atom شرکت اینتل بهره می‌برد که اگرچه برای یک کامپیوتر بسیار قدیمی است ولی برای مینی کامپیوترها که پردازش‌های سنگینی از آن‌ها انتظار نمی‌رود، گزینه مناسبی خواهد بود. این پردازنده دارای فرکانس 1.4 گیگاهرتز در حالت پایه است و از 2 مگابایت کش بهره می‌برد. میزان حافظه‌ی رمی که شرکت ایسوس برای این محصول در نظر گرفته دو گیگابایت از نوع DDR3 است که از استاندارد 1600 مگاهرتز برای فرکانس بهره می‌برد.

کامپیوتر کوچک ایسوس TS10

asus mini pc Ts10

برای نصب نرم‌افزار وذخیره‌سازی اطلاعات، مینی کامپیوتر TS10-B003D از 32 گیگابایت حافظه‌ی نوع eMMC بهره می‌برد. شرکت ایسوس برای این محصول خود مانند بسیاری از مینی‌کامپویترهای دیگر حافظه‌ی گرافیکی مجزا در نظر نگرفته و تنها به همان Intel HD Grapics بسنده کرده است. برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت بالا درگاه‌  USB3.0 و برای اتصال ماوس و کیبورد به این محصول درگاه USB2.0 روی این محصول ارایه شده است. یک درگاه 3.5 میلی‌متری صدا هم روی این محصول به چشم می‌خورد که می‌توان اسپیکر یا هدفون خود را به TS10-B003D کرد. برای آن‌که این محصول پس از تهیه به راحتی قابل استفاده باشد، مهندسان شرکت ایسوس آن‌را به سیستم عامل ویندوز نسخه‌ی 10 تجهیز کرده‌اند ولی نسخه‌ی ارایه شده به‌صورت آزمایشی بوده و ممکن است پس از مدتی غیرفعال شود.

 

کامپیوتر کوچک ایسوس PN61 i7

کامپیوتر کوچک ایسوس PN61 i7

Asus Mini Pc PN61

مینی پی سی Asus مدل PN61 از جدید ترین کامپیوترهای کوچک سری PN کمپانی ایسوس است که در ابعاد 49 * 115 * 115 میلیمتر طراحی شده و با وزن 0.7 کیلوگرم به بازار قطعات کامپیوترعرضه می گردد. سخت افزار این کامپیوتر کوچک از یک پردازنده قدرتمند Core i7-8565U ساخت شرکت اینتل بهره برده که با فرکانس 1.8 تا 4 گیگاهرتز امکان پردازش اطلاعات را دارد. مینی پی سی ایسوس مدل PN61 دارای دو اسلات رم SO-DIMM است که می تواند از رم های DDR4 با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و فرکانس 2400 مگاهرتز را پشتیبانی نماید. همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه SSD M.2 و هارد دیسک 2.5 اینچ HDD با رابط SATA 6Gb/s را دارد.
کامپیوتر کوچک ایسوس PN61 i7

Asus Mini Pc PN61

میزان ظرفیت رم و حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته نشده تا کاربر به دلخواه خود میزان ظرفیت رم و حافظه داخلی را تعیین نماید. کارت گرافیک این محصول به صورت آنبرد از نوع Intel UHD Graphics 620 h که است که امکان پشتیبانی تا 2 نمایشگر را به کاربر ارائه می دهد. کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN61 قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم WiFi و بلوتوث نسخه 5 را داشته و از پورت های متنوعی مانند USB 3.1Gen 2 Type-C، USB 3.1Gen 1، جک 3.5 میلیمتری صدا، USB 3.1 Gen 1 Type-C، HDMI، LAN بهره می برد.

قیمت کامپیوتر های کوچک ازراک

قیمت کامپیوتر های کوچک ازراک

ASROCK MINI PC

مینی پیسی ازراک (mini pc asrock) یک کامپیوتر اماده و بسیار کوچک است که جای کیس کامپیوتر را گرفته وقابل نصب در پشت مانیتور را دارد. فرق مینی پیسی و تین کلاینت در این است که mini pc دارای قدرت پردازنده بالاتری بوده و معمولا دارای قطعه مکانیکال مانند فن و یا هارد می باشد. استاندارد وای فای در مینی پیسی های ازراک رعایت شده است، که دارای ماژول بر روی دو باند با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز می باشد. محصولات mini pc ازراک فدرت محاسباتی بالا برای پشتیبانی از باز پخش ویدوئی با کیفیت 4K را دارا می باشند. دو پورت HDMI و یک پورت Display port این امکان را فراهم می کند که همزمان به 3 نمایشگر متصل شوید

در سالهای اخیر برند ASROCK بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخصصی سخت افزار کامپیوتر نیز با تولید مینی پی سی های ازراک ASROCK سری های Beebox-S و DeskMini 110/310 بصورت گسترده ای به بازار این حوزه نفوذ کرده است

در ادامه به بررسی چند مدل مینی پی سی ازراک میپردازیم

کامپیوتر کوچک ازراک مدل Beebox-S 

کامپیوتر کوچک ازراک مدل Beebox-S 

Asrock Mini PC Beebox-s

مینی پی سی Asrock مدل Beebox-S 7100U یک کامپیوتر کوچک رومیزی است که در ابعاد 118.5 × 46 × 110 میلیمتر تولید شده و از پر فروش ترین قطعات کامپیوتر در بازار بشمار می رود. این مینی پی سی از یک پردازنده اینتل Core i3-7100U با حداکثر فرکانس 2.40 گیگاهرتز بهره برده و دارای دو عدد اسلات رم از نوع SO-DIMM می باشد که می تواند از رم های DDR4 با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت با فرکانس 2133 مگاهرتز را پشتیبانی نماید. مینی پی سی مدل Beebox-S 7100U قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم وای فای با استاندارد 802.11ac و بلوتوث نسخه 4 را داشته و حافظه داخلی آن قادر است که از یک اسلات M.2 SSD و یک هارد 2.5 اینچ HDD با رابط SATA3 را پشتیبانی نماید. در قسمت جلو و پشت این محصول تعدادی پورت مانند یک پورت USB 3.1 Gen1، یک پورت USB 3.1 Gen2 (Type C)، یک پورت IR و یک جک خروجی صدا و ورودی میکروفن، دو پورت HDMI، یک پورت Display Port، دو پورت USB 3.1 Gen1، یک پورت شبکه گیگابیت و یک قفل کینسیگتون تعبیه شده است.

 

مینی پی سی ازراک مدل Beebox 3160 

مینی پی سی ازراک مدل Beebox 3160 

asrock mini pc Beebox 3160

برای معرفی مینی پی سی ازراک مدل Beebox 3160 -F 8-120باید گفت شرکت ازراک به عنوان تولیدکننده محصولات کامپیوتری شناخته می شود که به تازگی تصمیم گرفت مینی کامپیوتر جدیدی را به نام Beebox رونمایی کند.این نسخه از مینی پی سی مجهز به 8 گیگابایت رم و 120 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. همان طور که می دانید تکنولوژی های مختلف با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و هر روز محصولات ، خدمات و راه حل های نوینی در حوزه های مختلف معرفی می شود . در زمینه محصولات الکترونیک و مرتبط با فناوری اطلاعات شاید شاهد تحولاتی به مراتب سریعتر از سایر حوزه ها باشیم و محصولاتی مجهزتر ، ظریفتر، کاربردی تر در حال طراحی و ساخت میباشند . کامپیوتر ها نیز از این امر مستثنی نبوده و چند وقتی است با ورود مینی کامپیوترها (Mini Pcs) شاهد تحولی شگرف در این حوزه هستیم . این محصولات در واقع عملکرد کامپیوتر های قدیمی را در بسیاری از حوزه ها بهبود بخشیده اند . از جمله میتوان به اندازه بسیار کوچک آنها اشاره کرد که با اشغال فضای کم بر روی میزکار و حذف شدن کیس های بزرگ از باجه ها یا پیشخوان ها در محیط های اداری، فضای کاری بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهند که این ویژگی در مکان های شلوغ می تواند تاثیر قابل توجهی بر راندمان کاری کاربران داشته باشداز ویژگی های قابل ذکر برای این نسخه از مینی پی سی می توان به ابعاد 46 × 110 × 118 ميلیمتر  و بهره گیری از پردازنده   intel celeron J3160  با فرکانس پردازنده 1.6 تا 2.24 گیگاهرتز و 2 مگابایت حافظه کش  مجهز به 2 اسلات حافظه رم با قابلیت پشتیبانی از رم DDR3L  می باشد.ازدیگر مشخصات این مینی پی سی ازراک باید به پورت HDMI ، DisplayPort و USB 3.0 اشاره کرد. همچنین درگاه Gigabit Ethernet برای اتصال دستگاه های ارتباطی پورت مناسبی به شمار می رود.

با توضیحاتی که دراین مقاله داشتیم میتوانید انتخاب راحت تری برای خرید کامپیوتر کوچک داشته باشید با مراجعه به سایت اینترنتی سبزسنتر میتوانید مدل ها و قیمت های کامپیوتر کوچک را مقایسه کنید

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سبد خرید

ضمن تبریک سال نو، به اطلاع مشتریان و همکاران گرامی می رسانیم، جهت ارسال سفارشات بعد از تاریخ 1403/01/14 در خدمتتان خواهیم بود.

ورود

حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
مقايسه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
منو