باتری 4 سلولی 48 وات ساعت - فاقد سیستم عامل

در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 20 40 80

لپ تاپ Asus FX553VD -F

  • پردازنده : core i7
  • رم : 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD

Asus FX553VD -C

Asus FX553VD -C

برای بررسی لپ تاپ Asus FX553VD -C باید گفت با یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات ایسوس رو به رو هستیم.از ویژگی های قابل ذکر برای این لپ‌تاپ‌  می توان به ابعاد 383 در 255 در 30 سانتی متر و وزنی برابر با 2.5 کیلوگرم اشاره کرد.این لپ تاپ از پردازنده نسل هفتم 7700HQ با فرکانس 2.8 تا 3.8 گیگاهرتز با شش مگابایت حافظه کش بهره گرفته و مجهز به 12 گیگابایت رم  DDR4  می باشد.یک ترابایت هارد نیز در این لپ تاپ به فعالیت می پردازد.گفتنی است این لپ تاپ برای بهره گیری از سرعت بیشتر از 256 گیگ حافظه SSD  نیز بهره گرفته است. لپ تاپ Asus FX553VD -C برای انجام پردازش های گرافیکی این لپ‌تاپ‌  از  پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce GTX1050  با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی بهره گرفته است به کمک پردازنده قدرتمند گرافیکی که در این لپ تاپ به کار گرفته شده  و کیبورد  حرفه ای با نور پس زمینه می توانید از به روزترین بازی های کامپیوتری لذت ببرید و به کمک سیستم حرفه ای خنک کننده ای که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده  هیچ نگرانی بابت داغ کردن لپ تاپ نداشته باشید.صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ کیفیت Full HD  را در اختیار کاربر قرار می دهد . از نظر درگاه های کناری نیز این لپ تاپ بسیار کامل است و مجهز به پورت USB Type C  می باشد.اگر به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای مخصوص بازی های کامپیوتری هستید ما لپ تاپ Asus FX553VD -C  را پیشنهاد می کنیم.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus ROG GL553VD – A

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL553VD - A

برای بررسی لپ تاپ Asus ROG GL553VD - A باید گفت شرکت ایسوس سابقه‌ی بسیار خوبی در تولید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دارد و محصولات متنوع این شرکت تاکنون، پاسخ‌گوی انواع نیازهای کاربران حرفه‌ای بوده است. اکثر لپ‌تاپ‌های سری G مشکی و قرمزرنگ ایسوس با بدنه‌ی آلومینیومی، مشکل بزرگی دارند و آن هم جذب بیش از حدد اثرانگشت است. حال گویا ایسوس راهی برای این مشکل پیدا کرده است تا هم تنوعی در ظاهر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود ایجاد کند و هم آن‌ها را در برابر جذب زیاد اثرانگشت مقاوم سازد. این راهکار، استفاده از رنگ خاکستری نقره‌ای به‌ جای مشکی زغالی است. استفاده از این رنگ تقریبا از دو مدل خاص GX700V و G752 آغاز شد و گویا قرار است از این به بعد، بیشتر با آن روبه‌رو شویم. یکی از این لپ‌تاپ‌های جدید GL553VD نام دارد که جدای از این رنگ جدید، از لحاظ شکل ساختاری و سخت‌افزاری با مدل‌ قبلی تفاوت چشم‌گیری دارد. بدنه‌ی GL553VD از آلومینیوم ساخته شده است و 30 میلی‌متر ضخامت و حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی 15.6 اینچی با پنل TN، وضوح Full HD و روکش مات دارد. کیبورد جزیره‌ای این لپ‌تاپ با نور پس‌زمینهه برای بازی‌کردن کاملا مناسب است و کارایی لازم را دارد. پورت‌های کاملی هم روی لبه‌های دو طرف تعبیه شده‌اند کهه می‌توان انواع ابزارهای جانبی را به آن‌ها متصل کرد. ایسوس برای این کانفیگ از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 7700HQ اینتل از نسل Kaby Lake، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوعع GDDR5، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی متشکل از دو ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD استفاده کرده است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارد؛ هرچندکه برای اجرای بازی‌های بزرگ و سنگین روز، باید به سطح تنظیمات گرافیکی متوسط بسنده کرد. این مدل، لوازم جانبی کاملی دارد که کیف، ماوس و هدست را شامل می‌شود و تقریبا شما را از خرید لوازم جانبی جداگانه بی‌نیاز می‌کند. درمجموع، لپ تاپ Asus ROG GL553VD - A یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت و قوی مخصوص بازی شرکت ایسوس است که اثرانگشت زیادی را به خود جذبب نمی‌کند. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus ROG Zephyrus – A

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس مدل  ROG Zephyrus - A

برای بررسی لپ تاپ Asus ROG Zephyrus - A باید گفت شرکت ایسوس سابقه‌ی بسیار خوبی در تولید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دارد لپ‌تاپ گیمینگ ROG Zephyrus از جمله‌ی اولین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار خواهد بود که از وجود تکنولوژی Max-Q بهره می‌برد. استفاده از این تکنولوژی، این امکان را فراهم می‌کند تا لپ‌تاپ بدنه‌ای باریک، سبک و بی صدا داشته باشد و همچنین مصرف انرژی آن بهینه‌تر شود. یکی از جالب‌ترین نکات در مورد لپ‌تاپ گیمینگ جدید ایسوس، خروجی‌های هوای اآن است که در زمان باز کردن نمایان می‌شود؛ حال آنکه در زمان بستن لپ‌تاپ این خروجی‌های هوا در درون بدنه‌ی لپ‌تاپ قرار می‌گیرند تاا لپ‌تاپ جای کمتری بگیرد. به واقع می‌توان این لپ‌تاپ را یکی از بهترین گزینه‌های گیمینگ موجود در بازار خواند.از دیگر مشخصات این محصول می‌توانیم به پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7700HQ اشاره کنیم. همچنین کارت گرافیکی GeForce GTX 1080 روی آن قرار گرفته است. رم این محصول را هم می‌توان تا ۲۴ گیگابایت ارتقا داد. همچنین ۱ ترابایت حافظه SSD هم برای ROG Zephyrus در نظر گرفته شده است.این لپ تاپ را می توان یکی از باریکترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا نام برد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus FX553VD -B

لپ تاپ ایسوس مدل FX553VD

برای بررسی لپ تاپ Asus FX553VD -B باید گفت با یکی از جدیدترین و به روزترین محصولات ایسوس رو به رو هستیم.از ویژگی های قابل ذکر برای این لپ‌تاپ‌  می توان به ابعاد 383 در 255 در 30 سانتی متر و وزنی برابر با 2.5 کیلوگرم اشاره کرد.این لپ تاپ از پردازنده نسل هفتم 7700HQ با فرکانس 2.8 تا 3.8 گیگاهرتز با شش مگابایت حافظه کش بهره گرفته و مجهز به 16 گیگابایت رم  DDR4  می باشد.دو ترابایت هارد نیز در این لپ تاپ به فعالیت می پردازد.گفتنی است این لپ تاپ برای بهره گیری از سرعت بیشتر از 128 گیگ حافظه SSD  نیز بهره گرفته است.لپ تاپ Asus FX553VD -B برای انجام پردازش های گرافیکی این لپ‌تاپ‌  از  پردازنده گرافیکی Nvidia Geforce GTX1050  با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی بهره گرفته است به کمک پردازنده قدرتمند گرافیکی که در این لپ تاپ به کار گرفته شده  و کیبورد  حرفه ای با نور پس زمینه می توانید از به روزترین بازی های کامپیوتری لذت ببرید و به کمک سیستم حرفه ای خنک کننده ای که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده  هیچ نگرانی بابت داغ کردن لپ تاپ نداشته باشید.صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ کیفیت Full HD  را در اختیار کاربر قرار می دهد . از نظر درگاه های کناری نیز این لپ تاپ بسیار کامل است و مجهز به پورت USB Type C می باشد.اگر به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای مخصوص بازی های کامپیوتری هستید ما لپ تاپ Asus FX553VD -B  را پیشنهاد می کنیم.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.  

Asus FX753VE -A

لپ تاپ  17 اینچی ایسوس مدل  Asus FX753VE -A

برای معرفی لپ تاپ Asus FX753VE -A باید گفت شرکت رایانه‌ی ایسوس ( ASUSTeK Computer Incorporated) از بزرگ‌ترین کمپانی های تولیدکننده‌ی رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا محسوب می شود که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد.در حال حاضر این شرکت، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره‌ی جهان نیز توزیع می‌کند و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیا به حساب می آید.ازز جمله محصولات اصلی ایسوس  مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه‌ی شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع ، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌باشد.ایسوس FX753VE با ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید و قوی به بازار عرضه شده است. پردازنده‌ی مرکزی لپ تاپ Asus FX753VE -A جدیدترین مدل پردازنده‌های نسل هفتم یعنی 7700HQ است که فرکانس کاری آن از ۲.۸ گیگاهرتز آغاز می‌شود و در هنگام پردازش‌های سنگین با استفاده از فناوری Turbo Boost تا ۳.۸ گیگاهرتز می‌رسد. این قدرت برای اجرای برنامه‌های سنگین و بازی مناسب است و تقریبا از پس هر کاری برمی‌آید. حافظه‌ی رم آن ۱۲ گیگابایت از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی آن هیبریدی است. این حافظه‌ی هیبریدی از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی خشک SSD تشکیل شده است که اجرای ویندوز و بازی‌ها را به سرعت امکان‌پذیر می‌کند، همچنین فضای کافی برای نصب بازی‌ها و ذخیره‌ی فایل‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ‌تاپ ساخت شرکت NVIDIA با مدلل GeForce GTX 1050 است که چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا برای اجرای بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی متوسط و بالا مشکلی نداشته باشد. صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی با پنل IPS وو کیفیت تصویر 4K تصاویر بسیار خوب و قابل‌قبولی را ارائه می‌کند. روکش مات هم برای بازی‌کردن و فیلم‌دیدن و کار با لپ‌تاپ در محیط‌های پر نور بسیار خوب است و چشم را اذیت نمی‌کند. پورت‌های این لپ‌تاپ همم کامل است و همه‌ی پورت‌های لازم برای آن در نظر گرفته شده است. تنها پورتی که دیده نمی‌شود VGA است که با توجه به دستگاه‌های جدید دیگر خیلی از آن استفاده نمی‌شود. باتری ایسوس FX753VE یکک باتری چهار سلولی با ظرفیت ۴۸ وات‌ساعت که مسلما شارژدهی دستگاه هنگام کارهای سنگین و بازی کمتر خواهد شد. این لپ‌تاپ یک محصول جدید با پردازنده‌ی جدید است که احتمالا طرفداران زیادی خواهد داشت.  .برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus ROG GL553VD – B

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL553VD - B

برای بررسی لپ تاپ Asus ROG GL553VD - B باید گفت شرکت ایسوس سابقه‌ی بسیار خوبی در تولید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دارد و محصولات متنوع این شرکت تاکنون، پاسخ‌گوی انواع نیازهای کاربران حرفه‌ای بوده است. اکثر لپ‌تاپ‌های سری G مشکی و قرمزرنگ ایسوس با بدنه‌ی آلومینیومی، مشکل بزرگی دارند و آن هم جذب بیش از حد اثرانگشت است. حال گویا ایسوس راهی برای این مشکل پیدا کرده است تا هم تنوعی در ظاهر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود ایجاد کند و هم آن‌ها را در برابر جذب زیاد اثرانگشت مقاوم سازد. این راهکار، استفاده از رنگ خاکستری نقره‌ای به‌ جای مشکی زغالی است. استفاده از این رنگ تقریبا از دو مدل خاص GX700V و G752 آغاز شد و گویا قرار است از این به بعد، بیشتر با آن روبه‌رو شویم. یکی از این لپ‌تاپ‌های جدید GL553VD نام دارد که جدای از این رنگ جدید، از لحاظ شکل ساختاری و سخت‌افزاری با مدل‌ قبلی تفاوت چشم‌گیری دارد. بدنه‌ی GL553VD از آلومینیوم ساخته شده است و .432 میلی‌متر ضخامت و حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی 15.6 اینچی با پنل TFT، وضوح Full HD و روکش مات دارد. کیبورد جزیره‌ای این لپ‌تاپ با نور پس‌زمینه برای بازی‌کردن کاملا مناسب است و کارایی لازم را دارد. پورت‌های کاملی هم روی لبه‌های دو طرف تعبیه شده‌اند که می‌توان انواع ابزارهای جانبی را به آن‌ها متصل کرد. ایسوس برای این کانفیگ از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 7700HQ اینتل از نسل Kaby Lake، پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع GDDR5، رم 24 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی متشکل از دو ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD استفاده کرده است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارد؛ هرچندکه برای اجرای بازی‌های بزرگ و سنگین روز، باید به سطح تنظیمات گرافیکی متوسط بسنده کرد. درمجموع، لپ تاپ Asus ROG GL553VD - B یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت و قوی مخصوص بازی شرکت ایسوس است که اثرانگشت زیادی را به خود جذب نمی‌کند. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.