مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

می 5 شیائومی با لبه‌های باریک و زیبایی منحصر به فرد، ۱ بهمن معرفی می‌شود

mey 5

رندهای چینی به تولید سریع و ارائه‌ی مدل‌های متنوع گوشی‌های هوشمند معروف هستند؛ با این حال به نظر می‌رسد شیائومی از این روال تبعیت نمی‌کند. شیائومی بیشتر از یک سال است که در حال طراحی، تولید و آماده‌سازی پرچمدار جدید خود است. به نظر می رسد این شرکت تصمیم گرفته تا محصول قابل قبولی را به بازار ارائه کند. به تازگی تصویر دیگری از این گوشی هوشمند فاش شده است.

امروز تصویر جدیدی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید شیائومی یعنی می ۵ در رسانه‌های چین فاش شد. در این عکس هم با یک گوشی هوشمند با لبه‌های نازک، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالا و البته مجهز به دکمه‌ی هوم مواجه هستیم. البته این تصویر به وضوح تصاویری که پیش از این فاش شده بودند نیست، ولی با این حال باز هم مشخصاتی که در مورد می ۵ شیائومی پیش‌‌بینی می‌شود در این تصویر واضح است.

هرچند که این تصویر شباهت زیادی به تصاویری دارد که پیش از این از پرچمدار جدید شیائومی فاش شده‌اند، ولی منابع رسمی این تصویر را منتشر نکرده‌اند؛ بنابراین احتمال وجود دارد که محصول نهایی چیزی جز گوشی‌ هوشمندی باشد که در تصویر این مقاله مشاهده می‌کنید.

در این بین دکمه‌ی هوم سر نخ مهمی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری می ۵ است؛ چرا که پیش از این شایعاتی مطرح بود که شیائومی تصمیم گرفته است تا از اسکنر اثرانگشت Ultra Sound کوالکام در پرچمدار جدید خود بهره ببرد، با این حال پن جوییتانگ که  از تحلیل‌گران بازار موبایل در چین است اشاره کرده بود که شیائومی، پرچمدار جدید خود را به  اسکنرهای مرسوم اثر انگشت که در دکمه هوم قرار می‌گیرند، مجهز خواهد کرد.

قسمت پایینی این گوشی هوشمند دارای دو اسپیکر و البته درگاه USB است که احتمالا از USB نوع C‌ پشتیبانی می‌کند. طبق پیش‌بینی‌ها پرچمدار جدید شیائومی ۱ بهمن معرفی می‌شود.