مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه بتای لانچر Xperia Home سونی در گوگل پلی منتشر شد

Sony 11 w600 1

سونی سالهاست که روی لانچر Xperia Home خود کار می کند، اما اپلیکیشن مورد بحث تا به امروز فقط در اختیار افرادی قرار داشت که در برنامه بتای آن شرکت می کردند. خوشبختانه از امروز اوضاع تغییر می کند، چرا که حالا همه می توانند این لانچر را از طریق گوگل پلی استور دانلود نمایند.

لانچر اکسپریا هوم اگر چه هنوز هم در فاز بتا به سر می برد ولی حداقل حالا راه سریع تر و آسان تری برای دانلود و نصب آن روی اسمارت فون خود پیش رو دارید. نکته خوب دیگر این که از این پس اسمارت فون های اکسپریای بیشتری از این لانچر پشتیبانی به عمل می آورند.

لانچر اکسپریا هوم تا پیش از این فقط در دیوایس های پرچمدار سونی پشتیبانی می شد، اما با انتشار نسخه جدید اپلیکیشن در گوگل پلی صاحبان دیوایس هایی همچون اکسپریا A1، اکسپریا XA1 اولترا، اکسپریا XZs و اکسپریا XZ Premium هم می توانند از آن استفاده کنند.

از جمله تغییرات آخرین نسخه بتای اکسپریا هوم می توان به انیمیشن جدید استارتاپ، تغییر قالب بندی منوی تنظیمات و چینش جدید آیکن ها اشاره نمود. همچنین از فهرست تغییرات اکسپریا هوم در گوگل پلی می توان دریافت که در حین نصب یک اپلیکیشن، آیکن آن را می توانید در صفحه خانه لانچر ببینید که البته قابل جابجایی نیست.

مضاف بر این به نظر می رسد که به خاطر مشکلات گوگل پلی، تا نصب کامل اپلیکیشن قادر به مشاهده طرح اصلی آیکن آن نخواهید بود. برای دانلود اکسپریا هوم می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید.

منبع: دیجیاتو