مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ایسوس بی‌سروصدا تبلت ZenPad 3S 8.0 را معرفی کرد

ZenPad 3S 8.0

ایسوس تبلت‌ جدیدی را به محصولات خود اضافه کرد، این تبلت جدید که آن را با نام ZenPad 3S 8.0 خواهیم شناخت در سکوت کامل از جانب ایسوس رونمایی شد.

این تبلت را با نام تجاری ZenPad 3S 8.0 در بازار خواهیم شناخت و مدل  Z582KL  بر روی این تبلت نقش بسته است. می‌توان گفت تبلت تازه معرفی شده ایسوس، نسخه‌ای ارتفا داده شده از تبلت مدل ZenPad 3 8.0 Z581KL یا نسخه جمع و جوری از تبلت ZenPad 3S 10 Z500KL است.

پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ در کنار ۴ یا ۳ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت از مواردی است که در تبلت ZenPad 3S 8.0 به چشم می‌خورد. صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچیِ این تبلت رزولوشنی برابر با ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل دارد و از این لحاظ با صفحه‌نمایش تبلت ZenPad 3S 10 Z500KL برابری می‌کند.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو نیز از دیگر مواردی است که در این تبلت جدید خودنمایی می‌‌کند. اندروید نسخه ۷.۱ نوقا نیز در این محصول حضور پیدا کرده است.در تبلت ZenPad 3S 8.0 شاهد بدنه‌ای یکپارچه از جنس آلومینیوم هستیم که ضخامتی برابر ۶.۹ میلی‌متر دارد.

همان‌گونه که اشاره شد ایسوس اشتیاق خاصی برای معرفی این تبلت نداشت و در نتیجه به غیر از این موارد، ایسوس اشاره‌ای به قیمت و زمان عرضه تبلت ZenPad 3S 8.0 از جانب ایسوس نشد.

منبع: فارنت