مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بروزرسانی MIUI 9 برای گوشی های شیائومی در ماه جولای منتشر خواهد شد

0bb0a040df8e18fa39937c6ba1f3d3b0 XL

همان طور که احتمالا مطلع هستید، MIUI نام رابط کاربری شیائومی است که بر روی گوشی های هوشمند این کمپانی چینی نصب میشود. این رابط کاربری را میتوان یکی از برترین رابط های کاربری در بین گوشی های اندرویدی خطاب کرد که هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ ظاهری و البته امکانات متنوع رابط کاربری ایده آلی به شمار میرود. شیائومی تاکنون نسخه های مختلفی از رابط کاربری اختصاصی خود را منتشر کرده است و اکنون به نظر میرسد این کمپانی قصد دارد بروزرسانی اصلی بعدی MIUI را به زودی برای گوشی های سری Mi منتشر کند. گزارش جدید حاکی از این دارد که بروزرسانی MIUI 9 اوایل ماه جولای ( اواسط تیر ماه ) از سوی شیائومی منتشر خواهد شد.

این گزارش که توسط وب سایت چینی MyDrivers منتشر شده به این نکته اشاره دارد که شیائومی، MIUI 8 را در آگوست سال 2016 منتشر کرد و این کمپانی احتمالا نسخه ی جدید را یک ماه زودتر برای گوشی های خود منتشر خواهد کرد. البته ممکن است شیائومی قصد داشته باشد که در ماه جولای نسخه ای آزمایشی از MIUI 9 را منتشر کند و عرضه ی رسمی در همان ماه آگوست مطابق سال قبل صورت بگیرد. در ادامه ی این گزارش آمده است که MIUI 9 ویژگی تقسیم صفحه نمایش را به گوشی های شیائومی اضافه خواهد کرد که البته این مورد انتظار میرفت در نسخه ی فعلی اضافه میشد اما این اتفاق صورت نگرفت. از دیگر ویژگی های احتمالی که در MIUI 9 اضافه خواهد شد، حالت تصویر در تصویر است که از ویژگی های ذاتی اندروید O به شمار میرود.

مطمئنا شیائومی در نسخه ی جدید رابط کاربری خود امکانات بیشتری را اضافه خواهد کرد و در عین حال بهبود و پیشرفت های مختلفی را شاهد خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که شیائومی کدام گوشی های خود را به MIUI 9 بروزرسانی خواهد کرد اما قطعا پرچمدار کمپانی یعنی می 6 زودتر از دیگر گوشی های شیائومی نسخه ی جدید MIUI  را دریافت خواهد کرد.

منبع: سخت افزارمگ