مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یوتیوب به زودی از ویدیوهای HDR پشتیبانی می کند

YouTube subscriptions spring

در تصویربرداری با روش HDR افراد می توانند تصاویری را به ثبت برسانند که از دارای تن رنگی عمیق تر و زنده تری هستند. در این حالت اگر حتی یک عکس هم گرفته شود طیف رنگی وسیعی در آن عکس و در یک لحظه بخوبی ثبت می شود. همچنین در فیلمبرداری با این حالت هر شات به همین صورت با رنگ هایی بهتر به ثبت خواهد رسید.

اخیرا پشتیبانی از حالت HDR در برخی از تلویزیون ها اضافه شده که می توانید این محصولات را در نمایشگاه CES 2016 پیگیری کنید. حالا بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو جهان یعتی یوتیوب هم اعلام کرده که قرار است بزودی پشتیبانی از حالت یاد شده در ویدیوها در این سایت اضافه خواهد شد.

یوتیوب قطعا اولین شرکتی نیست که از HDR پشتیبانی می کند. پیش از این کمپانی های دیگری نظیر آمازون و نت فلیکس هم پشتیبانی از این حالت را در سرویس های خود اضافه کرده اند اما حالا مهمان بزرگ صنعت ویدیو جهان هم به جمع این شرکت ها اضافه گشته. پس می توانید از همین حالا امیدوار باشید که به زودی ویدِیوهای HDR را در یوتیوب مشاهده کنید.

در هر صورت اگر قصد خرید یک تلویزیون یا نمایشگر جدیدی را دارید احتمالا باید به دنبال این ویژگی هم باشید که در دستگاه مورد نظرتان پشتیبانی از حالت HDR هم وجود داشته باشد. برندهایی مانند سامسونگ، الجی، سونی و پاناسونیک تا به این لحظه چنین محصولاتی را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده اند.