مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی‌هوشمند دوربین‌محور پاناسونیک Lumix DMC-CM10 رسماً معرفی شد

tttttt.jpg4

تصاویر تازه منتشرشده از پاناسونیک Lumix DMC-CM10، آخرین گوشی‌هوشمند دوربین‌محور (کمرافون) این سازنده موفق را نشان می‌دهد. در حقیت باتوجه به اطلاعات فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد این دستگاه، فردا در نمایشگاهی در ژاپن معرفی شود.

پاناسونیک Lumix DMC-CM10، به‌عنوان جانشین Luмix DMC-CM1 معرفی خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که گوشی‌هوشمند دوربین‎‌محور جدید پاناسونیک با توجه به مدل قبلی خود، با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند ارایه شود.

tttttt.jpg5

متاسفانه، جزئیات زیادی از مشخصات سخت‌افزاری این مدل به‌دست نیامده است؛ با این‌وجود، به‌نظر می‌رسد umix DMC-CM10، از نظر ظاهری بسیار جذاب باشد و یک دوربین Leica با دیافراگم f/2.8، این کمرافون را همراهی نماید. اگر شایعه منتشرشده صحت داشته باشد، فردا، جزئیات بیشتری از پاناسونیک Lumix DMC-CM10 منتشر خواهد شد.

tttttt.jpg2

گوشی‌هوشمند دوربین‌محور پاناسونیک Luмix DMC-CM1 که در سال 2014 عرضه شد، به یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است و تراشه چهارهسته‌ای اسنپدراگون 801 کوالکام به‌همراه 2 گیگابایت رم، به این کمرافون قدرت می‌بخشد. در بخش عکاسی، این مدل با یک دوربین 20.1 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 و فلاش LED، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

tttttt.jpg1

tttttt

tttttt.jpg3