مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

واقعیت مجازی را حمل کنید؛ لپ‌تاپ جدید MSI معرفی شد

MSI LapTop 1

شرکت MSI یک لپ‌تاپ جدید برای گیمرها معرفی کرد. لپ‌تاپی به اسم GT83VR Titan SLI که به شکل خاص برای اجرای مضامین واقعیت مجازی ساخته شده و قرار است در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ نشان داده شود.

لپ‌تاپ GT83VR Titan SLI را می‌توانید با کارت گرافیکی GTX 1080 یا GTX 1070 خریداری کنید. البته این لپ‌پات از ویژگی SLI هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بتوانید دو کارت گرافیکی روی آن قرار دهید. شرکت MSI ادعا کرده که این محصول برای اجرای مضامین ۴K و واقعیت مجازی گزینه مناسبی خواهد بود.

صفحه کلید مخصوصی هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که نور پس زمینه RGB دارد و کاربران می‌توانند این نور را شخصي‌سازی کنند.

در کنار این محصول MSI یک کوله پشتی مخصوص هم معرفی کرد که در واقع یک PC قابل حمل برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی است. این لپ‌تاپ را می‌توانید همانند یک کوله پشتی با خودتان حمل کنید. از آنجایی که لپ‌تاپ کوله پشتی مانند MSI وزن کمی هم دارد برای حمل آن در زمان اجرای بازی‌های واقعیت مجازی مشکلی نخواهید داشت. هنوز درباره این محصول اطلاعات زیادی منتشر نشده و تنها گفته شده که از جدیدترین تکنولوژی‌های خنک کننده برای آن استفاده شده است.

منبع: دیجی کالامگ