مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نوکیا نسخه سفارشی ساعت Withings Steel HR را با بند چرمی معرفی کرد

Withings Steel HR Leather 0

نوکیا امروز نسخه ویژه ای از ساعت Withings Steel HR را معرفی کرد. این دستگاه در واقع یک ساعت آنالوگ است که به حسگرهای پایش سلامت مجهز شده. کمپانی فنلاندی معتقد است این نسخه سفارشی با بند چرمی، هدیه بسیار خوبی برای بانوان محسوب می شود.

برخلاف نسخه عادی، Steel HR Special Leather Edition با جعبه هدیه ارزشمندی ارائه می شود که در آن علاوه بر ساعت، یک بند چرمی، یک شارژر و یک بند سیلیکونی نیز وجود دارد که در زمان انجام فعالیت های ورزشی، شنا یا استفاده در محیط های مرطوب به کار می آید. بند چرمی و فندقی رنگ این ساعت، حاصل تلاش هنرمندان ایتالیایی است.

این ساعت هم همانند نسخه عادی به حسگر ضربان قلب مجهز شده که به طور کامل با اپلیکیشن Health Mate همگام می شود و کاربران با توجه به اهداف تعیین شده، می توانند پیشرفت خود را در فعالیت های ورزشی ارزیابی نمایند یا دستاوردهایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این ساعت همچنین می تواند اعلان های مختلفی از جمله پیام های متنی، تماس ها و رویدادها را نیز روی صفحه به نمایش درآورد. به گفته نوکیا، Steel HR با یک بار شارژ نزدیک به 25 روز کار خواهد کرد و حتی اگر آن را در حالت کاهش مصرف انرژی قرار دهید، 20 روز دیگر به شارژدهی آن اضافه خواهد شد. از جمله ویژگی های مثبت دیگر این ساعت آنالوگ/هوشمند می توان به سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری اشاره کرد.

گفتنیست تا به امروز گران قیمت ترین نسخه Steel HR که از سوی نوکیا معرفی شده، 200 یورو قیمت داشته، اما مدل سفارشی Leather Special Edition با قیمت 230 یورو فروخته می شود و ارسال آن نیز به 3 الی 4 روز کاری زمان نیاز دارد.

منبع: دیجیاتو