مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نخستین آلبوم اینترنتی رضا صادقی «شب بارونی» نام گرفت

reza sadeghi.jpg111

خواننده آلبوم «فقط گوش کن» نخستین آلبوم اینترنتی‌اش را منتشر می‌کند. به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی نخستین آلبوم اینترنتی خود را به نام «شب بارونی» در فضای مجازی منتشر می‌کند. صادقی که پس از انتشار آلبوم «فقط گوش کن» اجراهای زیادی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده، این بار تصمیم گرفته که جدیدترین آثارش را در قالب یک آلبوم اینترنتی منتشر کند.

انتشار با این سبک در فضای مجازی، اتفاقی است که در سال‌های گذشته بارها و بارها از سوی خواننده‌های داخلی اتفاق افتاده و با توجه به هزینه‌های بالای انتشار و توزیع آلبوم، این نوع انتشار بدون هیچ هزینه‌ای، اتفاق می‌افتد. صادقی درباره نوع خریداری این آلبوم نیز از دوستداران‌اش خواسته که از طریق سایت «بلک شاپ» اقدام کنند.

این خواننده در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره این آلبوم توضیح داد: «برای این آلبوم وقت و انرژی زیادی صرف شده است. همکاران خوبم در تولید آن بسیار به من کمک کردند.»

او درباره راه‌های تهیه این آلبوم نیز گفت: «این آلبوم برای فروش روی سایت «بلک شاپ» قرار خواهد گرفت و حمایت از این اثر با خرید از بلک شاپ ادامه‌دهنده مسیری تازه در پخش هرچه بهتر و درخور شأن یاران‌ام است. البته این فقط یک پیشنهاد است و راه دوم یعنی دانلود از سایت‌ها را هم می‌توانند انتخاب کنند و من در آن صورت هم راضی هستم و دوست دارم با مخاطبان در این آلبوم هم‌لحظه شوم و لحظات بکری را در کنار هم داشته باشیم.»

صادقی در انتهای صحبت‌هایش گفت: «خیلی امیدوارم که اتفاق خوبی برای لحظات دوستانم بیفتد. فضای آلبوم فضای باران و عاشقانه‌ها است. عوامل حرفه‌ای در آن دخیل‌اند و امیدوارم روزهای سرد و عاشقانه دوستانم با این آلبوم بگذرد.»

از رضا صادقی تاکنون آلبوم‌هایی چون «پیرهن مشکی»، «دیگه مشکی نمی‌پوشم»، «همین…» و… در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.