مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

میسی ویلیامز از خداحافظی با سریال Game Of Thrones می گوید

8bf38b34 9a5e 4e85 9509 c7d5e4303b5e

میسی ویلیامز می گوید که در حال آماده شدن برای خداحافظی با مجموعه و سریال Game Of Thrones است. فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. انتظار می‌رود این سریال فانتزی و محبوب در فصل هشتم به پایان برسد. حال میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک، در مورد خداحافظی با این سریال تلویزیونی با وب‌سایت ET مصاحبه کرده و گفته است که مطمئن است که آریا به عدالتی که به دنبالش است، خواهد رسید. ویلیامز گفت که سریال Game of Thrones برای او بیشتر از یک خانه امن به عنوان یک بازیگر بوده است. او گفت:

اگر من دیگر نتوانم در فیلم یا سریالی بازی نکنم، هرگز خودم را زیاد سرزنش نمی‌کنم، چون من Game of Thrones را برای همیشه بدست آورده‌ام. حتما لازم نیست که فیلمی که در آینده ممکن است در آن بازی کنم عجیب و غریب و بسیار هیجان انگیز باشد. منظور من این است که من هم اکنون می‌توانم به زندگی حرفه‌ای خود شکل مناسب بدهم و هیچ چیزی از من به آن [سریال Game of Thrones] گره نخورده است و من واقعا می‌توانم تصمیمات بسیار جسورانه‌ای بگیرم.

ویلیامز در ادامه در مورد شخصیت آریا نیز صحبت کرد و گفت که او می‌خواهد پایان مناسبی را برای این شخصیت در پایان سریال Game of Thrones به ارمغان بیاورد. ویلیامز در ادامه گفت:

من در آخرین صحنه‌های خودم در این سریال، تلاش خواهم کرد تا آریا به عدالتی که به دنبالش است، دست پیدا کند. من تاکنون در این راه تلاش کرده‌ام که به آریا شکل مناسبی بدهم و او را در یک پایان مناسب که سزاوارش خواهد بود، قرار دهم و من امیدوارم که مردم از این پایان راضی و خوشحال باشند.

طبق خبری که پیش از این منتشر شده بود، بازیگران اصلی سریال Game of Thrones برای هر قسمت فصل هشتم ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت خواهند کرد که این رقم برای این سریال بی‌سابقه بوده است. با این حال، تاکنون دستمزد ویلیامز برای هر قسمت فصل هشتم این سریال مشخص و اعلام نشده است. ویلیامز پیش از این گفته بود که فصل هفتم سریال Game of Thrones بسیار هیجان انگیز است، اما تاکنون حضور شخصیت آریا در فصل هشتم این سریال تایید نشده است. پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، اما HBO هنوز تاریخی رسمی برای پخش این سریال اعلام نکرده است.

در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.

 منبع: زومجی