مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مقاومت در برابر آب و 3 گیگابایت رم;دو ویژگی مهم آیفون 7 است

77777777777777

با اینکه مدت کمی از عرضه‌ی گوشی‌های آیفون 6s و آیفون 6s پلاس می‌گذرد، اما شایعات مربوط به نسل بعدی گوشی‌های اپل از هم اکنون به چشم می‌خورد.

احتمالا فقط آیفون 7 پلاس به رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود و در آیفون 7 از همین رم 2 گیگابایتی فعلی استفاده خواهد شد.

منشا یکی از همین خبرها شرکت تحقیقاتی TrendForce است. براساس این منبع خبری، آیفون‌های بعدی دو مشخصه‌ی بارز خواهند داشت، یکی رم 3 گیگابایتی و دیگری مقاومت در برابر آب. گفته می‌شود این دو، دو ویژگی اصلی آیفون بعدی به حساب می‌آیند. احتمالا فقط آیفون 7 پلاس به رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد بود و در آیفون 7 از همین رم 2 گیگابایتی فعلی استفاده خواهد شد؛ ولی هر دو مدل ضد آب خواهند بود. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این اولین باری می‌شود که اپل گوشی ضدآب عرضه می‌کند، هرچند که این ویژگی معمولا در گوشی‌های اندرویدی، مخصوصا دستگاه‌های سونی یافت می‌شود.

در همین منبع خبری گفته شده که یک آیفون 4 اینچی هم در سال آینده، حدودا در سه ماهه‌ی دوم، عرضه خواهد شد. آیفون‌های 7 و 7 پلاس هم طبق معمول در نیمه‌ی دوم سال 2016 میلادی معرفی خواهند شد. شرکت TrendForce برآورد کرده که سال آینده، اپل 260 میلیون دستگاه آیفون خواهد فروخت که 12.5 درصد بیشتر از آمار فروش‌اش در سال 2015 می‌شود. هرچند، این شرکت نمی‌تواند در این زمینه از سامسونگ جلو بزند. انتظار می‌رود سامسونگ حدود 310 میلیون دستگاه بفروشد.