مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت از لوگوی جدید بینگ رونمایی کرد

bing New logo.jpg1

هنگامی که می‌خواهید به یک نفر بگویید در اینترنت چیزی را جستجو کند به ندرت پیش می‌آید بگویید در یاهو جستجو کن یا در بینگ جستجو کن و معمولا می‌گویید در گوگل جستجو کن.

در این شرایط شاید تلاش سایر موتورهای جستجو بی‌معنی باشد اما خب ظاهرا همچنان این رقابت برای آنها بی‌نتیجه نیست. حالا موتور جستجوگر بینگ مایکروسافت در ادامه تلاش‌های خود این بار با تغییر لوگوی خود سعی در بیشتر دیده شدن دارد.

شرکت مایکروسافت به تازگی از لوگوی جدید موتور جستجوی خود رونمایی کرده است. لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ کاملا سبز شده و تر و تمیزتر و مطابق معمول فلت‌تر شده است.

سخنگوی مایکروسافت دلیل تغییر رنگ لوگوی بینگ به رنگ سبز را این گونه اعلام کرده که رنگ سبز به نسبت رنگ زرد لوگوی قبلی بیشتر دیده می‌شود و لوگوی جدید بینگ در دستگاه‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت بهتر دیده می‌شود.

این دومین بار است که مایکروسافت لوگوی بینگ را تغییر می‌دهد. موتور جستجوگر بینگ در سال 2009 معرفی شد و در سال 2013 لوگوی آن برای اولین بار تغییر پیدا کرد که شاید برخی از شما همچنان آن را در صفحه اول بینگ به آن صورت ببینید اما هر چه باشد به زودی این تغییر برای همگان صورت گرفته و شاهد لوگوی جدید بینگ در وبسایت آن خواهید بود.

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت اعلام کرده که ما انتظار داریم بینگ به رشد و روند هیجانی خود ادامه دهد. ما تنها موتور جستجو هستیم که رشد مداوم را به صورت ثابت تجربه کرده‌ایم و برای 26 دوره سه‌ماهه متوالی شاهد افزایش سهم بازار خود بوده‌ایم و هیچ کاهشی را تجربه نکرده‌ایم.