مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی فروش ۸۰ میلیون گوشی را امسال در سر می‌پروراند

dceccbdb e762 487c 9124 93f743fecb81

شیائومی در سال ۲۰۱۶ فروش خوبی تجربه نکرد. امسال این شرکت قصد دارد رکورد جدیدی در فروش گوشی‌ هوشمند به ثبت برساند.

اگرچه شش‌ماهه‌ی اول سال فروش گوشی خیلی چشمگیر نبود؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی در این مدت عملکرد خوبی داشته است. این شرکت در جذب سرمایه‌گذاران نیز موفق عمل کرده است. یوری میلنر سرمایه‌گذار معروف روسی یکی از بزرگ‌ترین این سرمایه‌گذاران است. ارزش شرکت شیائومی نیز اکنون به بیش از ۸۰ میلیون دلار رسیده است. در کنار معرفی می ۶، شیائومی در سال ۲۰۱۷ تعدادی گوشی هوشمند از سری ردمی و ردمی نوت نیز معرفی کرده و درصدد است تا پایان سال جاری نیز چند گوشی هوشمند دیگر به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند می ۶ پلاس، می میکس ۲ و می نوت ۳ نیز در سال جاری معرفی شوند که بدون شک شیائومی را در راه رسیدن به اهداف فروش خود کمک خواهند کرد.

شیائومی جزئیات فروش خود در سال ۲۰۱۶ را منتشر نکرد؛ اما طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد این شرکت در سال ۲۰۱۶ تقریبا ۵۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده است. شیائومی در سال ۲۰۱۴ تعداد ۶۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخت که در سال ۲۰۱۵ این رقم به ۷۰ میلیون دستگاه افزایش یافت و این شرکت را در جایگاه اول فروش در کشور چین قرار داد. سال ۲۰۱۶ با فروش ۵۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، سال خوبی برای شیائومی نبوده است؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد موفقیت‌های گذشته‌ی خود را تکرار کند.

برای رسیدن به این موفقیت‌ها، شیائومی کار سختی در چین پیش رو دارد. هواوی، ویوو و اوپو رقیبان سرسختی هستند که شیائومی باید با آن‌ها رقابت کند.

منبع: زومیت