مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت چینی زدتی‌ای، پنجمین سازنده مطرح در بازار اروپا در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی بوده است

zte axon 7 official1

فروش شرکت چینی زدتی‌ای در طی چندماه گذشته در بازار اروپا، افزایش یافته است و این روند صعودی را می‌توان به بهبود بازاریابی زدتی‌ای، نسبت داد. حال، به‌نظر می‌رسد بهبود بخش بازاریابی و افزایش تبلیغات زدتی‌ای، نتیجه داده است؛ بنابر یک گزارش جدید، شرکت چینی زدتی‌ای، پنجمین سازنده مطرح در بازار اروپا در سه‌ماهه اول سال 2016 بوده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک موسسه تحقیقاتی، گزارش داده است که شرکت زدتی‌ای به دلیل فروش تعداد زیادی گوشی‌هوشمند در اوایل سال جاری میلادی، جایگاه پنجمین سازنده مطرح را در بازار اروپا به‌دست آورده است. رئیس بخش گوشی‌های‌هوشمند شرکت زد‌تی‌ای، جکی ژانگ در این‌‌باره اعلام کرده است :

شرکت زدتی‌ای از موقعیت خود در بازار اروپا، بسیار هیجان‌زده است؛ این خوش‌حالی، بیش‌تر به این دلیل است که سازندگان زیادی دیگری، در تلاش هستند تا بخشی از بازار اروپا را در اختیار داشته باشند. با ارایه گوشی‌های‌هوشمند رده‌بالا و قدرت‌مند با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه، امکان انتخاب محصولات زدتی‌ای ( در این بازار ) افزایش خواهد یافت.

از حمایتی که طرفداران از ما داشته‌اند، متشکریم و مطمئن هستیم که جایگاه ما به‌زودی به رتبه چهارم در بازار اروپا، افزایش می‌یابد.

به‌نظر می‌رسد که برنامه زد‌تی‌ای در بازار اروپا، تمرکز بر ارایه محصولات میان‌رده و گران‌قیمت با کیفیتی است که در مقایسه با رقبای خود، عملکرد بهتری داشته باشند؛ این محصولات، سری Blade زد‌تی‌ای و سری رده‌بالا Axon را شامل می‌شود. زدتی‌ای Axon 7، به‌تازگی در بازار چین ارایه شده است و قابلیت‌های صوتی این گوشی، می‌تواند خریداران را به انتخاب زدتی‌ای Axon 7 مجاب نماید. شرکت زدتی‌ای، تایید کرده است که  گوشی‌هوشمند Axon 7 در بازار اروپا، ارایه می‌شود و به‌نظر این شرکت، استقبال مشتریان از این گوشی، مثبت خواهد بود.

علاوه‌براین، زدتی‌ای مدعی است که تا پایان سال 2015، بیش از 30 میلیون واحد از سری Blade را به‌فروش رسانده و بازارهایی نظیر بازار انگلستان، اسپانیا، آلمان و فرانسه، تنها تعدادی از بازارهای کلیدی بوده است. در کنار ارایه محصولات خوش‌قیمت، افزایش فعالیت‌های زدتی‌ای برای گسترش این برند در بازارهای اروپا در طی چندماه گذشته، چندان بی‌تاثیر نبوده است؛ افزایش همکاری زدتی‌ای با خرده‌فروشان بزرگ در بازارهای اروپا و پشتیبانی از چندین تیم ورزشی نظیر بروسیا مونشن گلادباخ در آلمان، می‌تواند صحت این ادعا را ثابت نماید.

در طی یک‌ونیم سال آینده، زدتی‌ای امیدوار است که سهم خود را در بازار آلمان به 4 درصد افزایش دهد؛ سهم این شرکت در بازار اسپانیا نیز، 4.4 درصد است که از عملکرد موفق این شرکت در بازاریابی محصولات خود، حکایت دارد. به‌منظور افزایش آگاهی مردم از برند زدتی‌ای، این شرکت چینی با باشگاه فوتبال سویا به‌عنوان یک شریک تجاری، قرارداد بسته و حتی در جام قهرمانی کوپا دل‌ ری، اسپانسر بوده است. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که شرکت زدتی‌ای تا مدتی دیگر به‌عنوان یک سازنده کلیدی در بازار اروپا محسوب خواهد شد؛ امری که می‌تواند موقعیت سازندگان دیگر را در در این بازار، متزلزل نماید.

منبع: ترنجی