مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شخصیت ددپول در فیلم Logan حضور نخواهد داشت

68229dfc 28e3 458d a300 3daf5d92bfc3

رایان رینولدز، بازیگر شخصیت محبوب ددپول در فیلمی با همین نام، ساعاتی پیش در صفحه توییتر خودش اعلام کرد که این شخصیت دوست‌داشتنی قرار نیست در فیلم سینمایی لوگان (Logan)، جدیدترین قسمت مجموعه Wolverine، حضور داشته باشد.

شخصیت ددپول در سال ۲۰۱۶ با فیلم سینمایی Deadpool پا به دنیای سینما گذاشت و فیلمش به یکی از پول‌سازترین و البته محبوب‌ترین فیلم‌های این سال مبدل شد. اخیرا برخی از کاربران با توجه به این‌که هم فیلم ددپول و هم فیلم مورد انتظار لوگان در دنیای مجموعه X-Men جریان دارند، در نظریه‌ای گفته بودند که شخصیت ددپول قرار است در سکانس‌هایی از فیلم لوگان حضور پیدا کند. اما بگذارید حقیقت را به شما بگوییم؛ ددپول قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

رینولدز در صفحه توییتر خودش در پاسخ به نظریه‌پردازی‌های کاربران در مورد حضور ددپول در فیلگ لوگان گفت:

متاسفانه این موضوع حقیقت ندارد. زندانی شماره ۲۴۶۰۱ (اشاره به شخصیت هیو جکمن در فیلم ولورین) قصد دارد ماموریت خود را به‌صورت انفرادی انجام دهد.

شایعات مربوط به حضور ددپول در فیلم Logan فراتر از نظریه‌پردازی‌های میان کاربران رفتند و وب‌سایت معتبر The Wrap هم در گزارشی جدید اعلام کرد که رایان رینولدز در نقش شخصیت ددپول سکانسی را در فیلم لوگان ضبط کرده است. به دنبال این موضوعجیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان، هر گونه حضور ددپول را در فیلم خودش تکذیب کرد:

ددپول در فیلم من حضور ندارد. این را به چه زبانی بگویم!؟

فیلم سینمایی Logan برای اکران در سال ۲۰۱۷ زمانبندی شده است. در ضمن بد نیست این را هم بدانید که دنباله فیلم Deadpool هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: تک شات