مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

خرید لایک و فالور اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است!

instalikes

حتما شما هم شنیده‌اید که لایک اینستاگرام خرید و فروش می‌شود، ظاهرا خرید و فروش لایک در روسیه طرفدار زیادی دارد و خرید لایک اینستاگرام در روسیه با دستگاه‌های خودکار فراهم شده است!

اَلکسی کاوالِف (Alexey Kovalev)، خبرنگار ساکن روسیه در یک توییت عکس کیوسکی را انداخته که برای خرید لایک و فالور اینستاگرام در روسیه مستقر شده است. این خبرنگار روس مدعی است عکس مذکور را دوست وی، واسیلی سونکین (Vasily Sonkin) گرفته و به گفته وی می‌توان از طریق این دستگاه خودکار، هر ۱۰۰ لایک اینستاگرام را به قیمت ۰.۹ دلار خریداری کرد. به ازای خرید هر ۱۰۰ دنبال‌کننده جدید نیز خریدار باید مبلغ ۱.۷۵ دلار به این دستگاه خرید لایک اینستاگرام پرداخت کنید.

از طرف دیگر شرکتی که این دستگاه خرید خودکار لایک اینستاگرام را در خیابان قرار داده است مدعی است تعداد ۱۵۰ هزار دنبال کننده را با تضمین دریافت ۱۵۰۰ لایک به ازای هر پستی که منتشر می‌شود تنها به قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رساند.

پس از انتشار این توییت مبنی بر دستگاه خودکار فروش لایک اینستاگرام در روسیه، یکی از دنبال‌کننده‌های این خبرنگار روس مدعی شد که دستگاه فروش خودکار لایک اینستاگرام را یک شرکت هندی در روسیه نصب کرده است و لایک‌ها توسط یک بات جمع‌آوری می‌شوند.

البته کاملاً مشخص است افرادی که به دنبال خرید لایک و دنبال کننده در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی هستند اهمیت چندانی به اینکه این دنبال‌ کننده‌ها به چه صورت ایجاد شده‌اند و چرا وی‌ را دنبال می‌کنند ندارند. در مجموع باید گفت خرید لایک و دنبال کننده نیز یکی دیگر از پدیده‌های جدیدی است که شبکه‌های اجتماعی به دنبال خود ‌آورده‌اند،‌ در این بین شرکت‌های سودجو نیز سعی می‌کنند به هر طریق که شده از این آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند.

منبع: فارنت