مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اوپو، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی در چین، به ایران می‌آید

oppo1

اوپو یکی از کمپانی‌های بزرگ اما کمتر شناخته‌ شده‌ی فعال در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است که قصد دارد بصورت مستقیم و بدون واسطه وارد بازار ایران شود. این کمپانی با ارائه‌ی محصولات خلاقانه‌ای همچون N1 Mini با دوربین گردانسعی دارد تا نوآوری خود را به رخ رقبا بکشد.

اوپو در ماه اگوست سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایگاه دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی هوشمند در بازار چین شد. این شرکت محصولات جذابی همچون اوپو R7 Plus‌ با رکورد بالاترین ماندگاری شاٰرژ باتری در بین فبلت‌ها یا باریک‌ترین تلفن‌هوشمند جهان با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر را در کارنامه‌ی خود دارد. این کمپانی همچنین با بکارگیری یک مکانیزیم خاص موفق شده تا از یک دوربین برای استفاده‌ی جلوی و عقب در گوشی N1 بهره ببرد.

اوپو علاوه بر بازار چین تلاش می‌کند تا بازارهای جهانی را نیز بدست آورد. این کمپانی در همین راستا، اسپانسر رسمی تیم بارسلونا شده است. اوپو ارزیابی بازار ایران را از چند ماه پیش آغاز کرده و قصد دارد بصورت رسمی و بدون واسطه در بازار کشور حضور داشته باشد و محصولات موبایل خود را عرضه کند.

این کمپانی امروز در نمایشگاه جیتکس از یک گوشی هوشمند جدید با نام R7s رونمایی خواهد کرد. گوشی هوشمندی که از نظر ابعاد و سخت افزار بین گوشی‌‌های R7 Plus و R7 جای می‌گیرد.

در گفتگوی اختصاصی که با جین ون – مدیر برند اوپو داشتیم، زمان تقریبی عرضه‌ی محصولات این شرکت به بازار ایران حدود ۵ تا ۶ ماه اعلام شد. این کمپانی در این فاصله‌ی زمانی زیرساخت‌های لازم برای حضور در ایران و همچنین امکان عرضه‌ی محصولات این شرکت از طریق اپراتورها را بررسی خواهد کرد.