مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا اچ تی سی,one A9 جایگزین خوبی برای آیفون های اپل خواهد بود؟

one a9

همانطور که احتمالا خبر دارید اچ تی سی خود را برای رونمایی از یک تلفن هوشمند کاملا جدید در جریان مراسم امروز خود در نیویورک آماده می کند. انتظار می رود که این موبایل One A9 نام داشته باشد که پیشتر رندرهای کیفیت بالای آن از طریق اپراتور فرانسوی Orange Franc منتشر شد.

براساس اعلام نشریه Focus Taiwan، خانم چر ونگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تایوانی طی نامه ای که برای کارکنانش ارسال کرده اعلام نموده که One A9 جایگزین مناسبی برای آیفون های اپل خواهد بود چراکه توازن را در زیبایی، عملکرد و سادگی رعایت کرده است.

با نگاهی به One A9 درخواهید یافت که این موبایل دقیقا به عنوان جایگزینی برای آیفون طراحی شده است. دستگاه بدنه ای باریک و ساخته شده از فلز دارد که یک نمایشگر ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در خود جای داده است و از اندروید مارشملو بهره می برد (این موبایل می تواند نخستین دستگاه غیر از نکسوس های گوگل باشد که چنین مشخصه ای دارد).

تلفن هوشمند جدید اچ تی سی به احتمال زیاد یک چیپست هشت هسته ای مدل اسنپدراگون ۶۱۷ را در خود جای داده و امکانات دیگری نظیر دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ یا سه گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برایش در نظر گرفته شده است.

در اروپا این موبایل احتمالا برچسب قیمت ۵۹۹ یورو را خواهد داشت که تقریبا ۱۵۰ یورو از ارزان ترین مدل آیفون ۶ اس (با قیممت ۷۴۹ یورو) پایین تر است.

برای اطلاع از سایر جزئیات و مشخصات این محصول بهتر است که اندکی صبور باشیم و چند ساعت دیگر منتظر معرفی رسمی این محصول بمانیم.