مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ مشکل S-Pen را در نوت 5 برطرف کرد

yyyy

اگر خاطرتان باشد بعد از معرفی و ورود آخرین مدل سری نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 سیل شکایات و انتقادات زیاد و عجیبی به دلیل مشکل قلم S-Pen به سوی سامسونگ روانه شد.انتقادات بر این مبنی بودند که کاربرانی که به اشتباه قلم نوت 5 خود را به جهت برعکس وارد جایگاهش کردند با مشکل جدی روبرو شده بودند و تنها راه حل مراجعه به خدمات سامسونگ و باز شدن گوشی بود! اکنون به نظر میرسد سامسونگ این مشکل را در سکوت رفع کرده است.

شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد که یک دارنده ی گلکسی نوت 5 قلم S-Pen را پس از استفاده از ، آن را وارونه وارد درگاه گوشی کند اما این اتفاق نه برای یک نفر ، بلکه برای هزاران نفر در سراسر جهان اتفاق افتاد و اما این بار مشکلی که ایجاد میشد این بود که قلم در داخل درگاه گوشی با همان حالت وارونه گیر میکرد و در نمیآمد! و کاربران حواس پرت تنها راهی که داشتند باید با مراجعه به خدمات سامسونگ قلم گیر افتاده را جدا میکردند. کسانی هم که سعی در جدا سازی قلم با روش های ابداعی و زور بازوی خویش کرده بودند نتیجه ای جز شکستن قلم نگرفتند. اگر قلم نوت 5 شما در راه این مشکل شکسته یا آسیب دیده ضمن هم دردی با شما تنها مراکز خدمات دهی رسمی سامسونگ را به شما میتوانیم معرفی کنیم.

اما اگر از آن دسته کسانی هستید که هنوز نوت 5 را نخریده اید اما قصد خریدش را دارید و با توجه به این اتفاقات نسبت به تصمیم خود دو دل شده اید ، خبر خوب برای شما اینکه ظاهرا سامسونگ با استفاده از یک مکانیزم ایمن سازی از پیش نصب شده این مشکل را حل کرده و حالا شما میتوانید در نوت 5 های جدید بدون دقت زیاد قلم را وارد کنید و نگرانی از بابت برعکس بودن آن نداشته باشید.کمپانی سامسونگ این مشکل را بدون هیاهو و اعلام رسمی حل کرده است .