مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت گوشی لومیا 650 ماه آینده معرفی خواهد کرد

kkkkkkkkk.jpg4

براساس شایعات منتشر شده، «مایکروسافت» (Microsoft) خودش را برای معرفی گوشی «لومیا 650» (Lumia 650)‌ در ماه آینده آماده می‌کند.kkkkkkkkk.jpg1

به احتمال زیاد گوشی لومیا 650 از 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.kkkkkkkkk

 

با توجه به شایعات تلفن همراه هوشمند جدید شرکت مایکروسافت در تاریخ 12 بهمن (1 فوریه) معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار قرار می‌گیرد که قیمت مناسبی هم خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند به شیوه‌ی کاملا معمولی معرفی خواهد شد و برای آن مراسم خبری برگزار نمی‌شود.

kkkkkkkkk.jpg2

از طرف دیگر شایعات درباره‌ی دو گوشی لومیا 750 و لومیا 850 هم شنیده شده بودند که به احتمال زیاد تولید این محصولات متوقف شده‌اند و راهی بازار نمی‌شوند. این احتمال هم وجود دارد که گوشی لومیا 650 اولین و تنها گوشی سری لومیاباشد که مایکروسافت آن را در سال 2016 معرفی می‌کند. در شایعات قبلی گفته شده بود که این شرکت قصد تولید تلفن‌های همراه هوشمندی به نام «سرفیس فون» (Surface Phone) را دارد.

kkkkkkkkk.jpg3

با توجه به اطلاعات لو رفته گوشی لومیا 650 با قیمت 222 دلار راهی بازار می‌شود و از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل برای آن استفاده شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی لومیا 650 با یک صفحه نمایش 5 اینچی با دقت تصویر 720 در 1280 پیکسل عرضه می‌شود و برای آن از تراشه‌ی اسنپ دراگون 212 که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای را در خودش قرار داده، استفاده شده است. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.