مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نوکیا مدیرعامل پیشین سامسونگ الکترونیکس آمریکا را استخدام کرد

samsung gregory lee

نوکیا امروز اعلام کرد که گرِگوری لی، مدیرعامل سابق سامسونگ الکترونیکس آمریکای شمالی را استخدام کرده است. لی رئیس Nokia Technologies و عضوی از تیم رهبری گروه نوکیا خواهد بود.

مدیرعامل نوکیا، راجیو سوری، دراین‌باره می‌گوید:

در زمانی که دنیا از بازگشت برند نوکیا شگفت‌زده شده است، ما رهبر خوبی را برای هدایت Nokia Technologies انتخاب کرده‌ایم. علاقه‌ی گرِگوری به نوآوری و توانایی او در ساخت و رهبری کسب‌وکارهای جهانی فناوری، او را مناسب پیش‌برد اهداف نوکیا در زمینه‌های واقعیت مجازی، سلامت دیجیتال و … جلوه می‌دهد.

لی رزومه‌ی گسترده‌ای -بالغ بر ۳۰ سال- در زمینه‌ی مدیریت دارد. اکثر وظایف او چه در سامسونگ و چه پیش از آن مربوط به مدیریت و رهبری تیم‌ها بوده است. او با شرکت‌هایی چون Johnson & Johnson، Procter & Gamble و Kellog’s کار کرده است. لی از این پس در کالیفرنیا مستقر خواهد بود و گزارش‌های خود را مستقیماً به سوری خواهد فرستاد.

لی درباره‌ی این تغییر می‌گوید:

من از فرصت به‌دست‌آمده برای رهبری Nokia Technologies شگفت‌زده هستم. تیم Nokia Technologies محصولات و راه‌کارهای خلاقی را در زمینه‌های پویا و درحال‌رشد بازار فناوری تولید کرده است و من مفتخر به جایگاهی هستم که می‌توانم به موفقیت این شرکت در آینده کمک کنم.

هنوز مشخص نیست که جایگزین او در سامسونگ الکترونیکس آمریکای شمالی چه‌کسی خواهد بود و خود سامسونگ هم چیزی دراین‌باره اعلام نکرده است. وب‌سایت غول کره‌ای هم هم‌چنان او را به‌عنوان مدیرعامل این شرکت در آمریکای شمالی معرفی می‌کند.

منبع: فارنت